Peukutusta: Muistatko vanhojen tv-sarjojen tunnusmusiikkeja
Niin että pystyt hyräilemään/viheltämään? 1/viesti.
.
Mennään bussilla (On the buses)
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Varustamo
Tosi hyvä tunnari jäi mieleen, katsoin tätä sarjaa kaikki uusinnatkin.
Vierailija kirjoitti:
Pulmuset
Sinatra: Love and marriage, love and marriage go together like horse and carriage , this I tell you brother, you cant have one without the other....
Try, try, try to separate them, it's an illusion...
Veijareita ja pyhimyksiä / The Persuaders
Vuoristosairaala (Die Schwarzwaldklinik)
Vierailija kirjoitti:
Kiviset ja Soraset
Flintstones, meet the Flintsones,...
Vierailija kirjoitti:
Kiviset ja Soraset
kiitti vaan. tää jäi nyt mun päähän soimaan ja viel enkun kielisenä: "flintstones, meet the Flintstones.
they're the modern stone age family". onkos tosta biisistä edes suomenkielistä versiota? tai älkää kertoko, sekin jäis varmaan päähän
Vierailija kirjoitti:
Ritari Ässä
Pakko linkittää tämä ihana Knight rider remix: Punjabi MC
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulmuset
Sinatra: Love and marriage, love and marriage go together like horse and carriage , this I tell you brother, you cant have one without the other....
Try, try, try to separate them, it's an illusion...
Alkupään jaksoissa oli eri tunnari. En nyt muista, oliko ihan eri piisi vaiko eri versio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiviset ja Soraset
kiitti vaan. tää jäi nyt mun päähän soimaan ja viel enkun kielisenä: "flintstones, meet the Flintstones.
they're the modern stone age family". onkos tosta biisistä edes suomenkielistä versiota? tai älkää kertoko, sekin jäis varmaan päähän
En tiedä, mutta Tao Taosta on, joten ole hyvä vaan. Lukitsen siis tunnarivastaukseksi: Tao Tao.
Peukaloisen retket (Nils Holgersson)
Vierailija kirjoitti:
Absolutely Fabulous
"This wheel's on fire/Rolling down the road..."
Mä muistan sen jakson, jossa Patsy ja Edina esittivät tämän jossain karaokessa tuhannen päissään ja huumeissaan. :D Hieman metaa siinä. (Toinen karaokebiisi samassa jaksossa oli "Satisfaction". :D )
Tässä on kaksi hyvää tunnaria. Toinen on Edward Elgarin Pomp and Circumstance, sitä on kuullut tässsä välissäkin. Siksi se tulee heti mieleen.