Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko paha jos viisikymppinen nainen ostaa vaatteensa

Vierailija
31.12.2016 |

monkista, zarasta tai onlysta?
Tuntuu, että löydän hauskimpia vaatteita noista nuorisoliikkeistä. Stockalta en löydä mitään juuri koskaan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä! Niissä minäkin käyn... :) Ja tulen käymään!

Vierailija
2/25 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pienikokoisena joudun ostamaan nuorisoliikkeistä. Ei "aikuisten" naisten vaateliikkeissä ole mitään alle koon 38, vaikka lapussa saattaisikin joku pienempi koko olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jo olen reilusti yli viisikymppinen enkä vieläkään aio välittää mistä ostan vaatteeni, esim. only on ollut oikein sopiva.

Vierailija
4/25 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo köyhyydestä. 

Onko siinä sitten pahaa tai ei, on mielipidekysymys. Jonkun mielestä viisikymmpisen pitäisi jo pystyä hankkimaan vaatteensa huomattavasti laadukkaammista paikoista. 

Vierailija
5/25 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pienikokoisena joudun ostamaan nuorisoliikkeistä. Ei "aikuisten" naisten vaateliikkeissä ole mitään alle koon 38, vaikka lapussa saattaisikin joku pienempi koko olla. 

Normivaatteet on helppo ostaa nuorisoliikkeestä. Ongelmaksi muodostuu siistit jakkupuvut, mitä tarvii joskus töistä. Yritäpä löytää kokoa 34! Sisäänostajat hohoi!!

Vierailija
6/25 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo köyhyydestä. 

Onko siinä sitten pahaa tai ei, on mielipidekysymys. Jonkun mielestä viisikymmpisen pitäisi jo pystyä hankkimaan vaatteensa huomattavasti laadukkaammista paikoista. 

Mistä? Täällä nuo vähän kalliimmat liikkeet myyvät lähes pelkästään mummovaatteita, jotan kirjokuvioisia tunikoita ja kuviollisia mekkoja yms. Itse ostan nuorisoliikkeistä sekä tavarataloista. Niistä löytää neutraaleja vaatteita, mummovaatteiden lisäksi. 

Vierailija
7/25 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saahan sieltä Stockmannilta myös sitä Onlya, Vila yms. nuorisomerkkejä

8/25 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan paha, paljon parempi se ku pukeutua sellasiin vaatteisiin joista ei tykkää.

Vierailija
9/25 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo köyhyydestä. 

Mistä? Täällä nuo vähän kalliimmat liikkeet myyvät lähes pelkästään mummovaatteita, jotan kirjokuvioisia tunikoita ja kuviollisia mekkoja yms. Itse ostan nuorisoliikkeistä sekä tavarataloista. Niistä löytää neutraaleja vaatteita, mummovaatteiden lisäksi. 

Kyllähän niitä löytyy, kun ostaa kotimaista, pienempien suunnittelijoiden designia. Ovat usein myös eettisiä ja ekologisia. Esim. Nudgesta löytyy, Helsingissä on paljon muitakin kauppoja, joissa on näiden pienten merkkien vaatteita.

Vierailija
10/25 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ostanut monta teepaitaa ja mekkoa Monkista. Olin yksissä 50-vuotisjuhlissa Monkin mekossa, paljon sai kehuja. 

Vaikken ole kovin isokokoinen, Zaran vaatteet ei jotenkin sovi minulle. Olen harteikas ja paidat kinnaa. 

Vierailija
11/25 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo köyhyydestä. 

Niin missä? 

Jossain Kouvolassa? Täällä Helsingissä on kyllä tarjontaa laadukkaista, nuorekkaista vaatteista, joita saa myös hyvin pienessä koossa. 

Kävele nyt vaikka Fredan läpi ja poikkea tullessasi Feminetissä. Rahaa saa palamaan ihan niin paljon kuin haluaa ihaniin vaatteisiin, jotka totisesti eivät ole mummokuosia. 

Minulla ei valitettavasti ole varaa, mutta monella on. Itse olen myös tyytynyt viisikymmpisenä halpisketjujen tarjontaan, kun muuta en voi. 

Vierailija
12/25 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartiat ja suuremmat rinnat vaikeuttavat pienten kokojen käyttöä, vaikka olisi muuten hoikka.

Vierailija
13/25 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikin on monesti harmittanut, kun olen löytänyt kivoja vaatteita, mutta pienin tarjolla oleva koko on 36.

Vierailija
14/25 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo köyhyydestä. 

Kyllähän niitä löytyy, kun ostaa kotimaista, pienempien suunnittelijoiden designia. Ovat usein myös eettisiä ja ekologisia. Esim. Nudgesta löytyy, Helsingissä on paljon muitakin kauppoja, joissa on näiden pienten merkkien vaatteita.

No en viitsi jonkun rätin takia Helsinkiin lähteä. Sieltä varmaan löytyy, Tampereelta ehkä myös mutta vaateostosten takia en noihin lähde. Sitten jos on muutakin asiaa, voin käydä kaupoilla. Mutta harvoin on. 

Vierailija
15/25 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normivaatteet on helppo ostaa nuorisoliikkeestä. Ongelmaksi muodostuu siistit jakkupuvut, mitä tarvii joskus töistä. Yritäpä löytää kokoa 34! Sisäänostajat hohoi!!

Löytyy esim. Zara, MaxMara, Tiger of Sweden. Filippa K, Andiata ja Marella sekä monta muuta.

Terveisin,

Sisäänostaja

Vierailija
16/25 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo köyhyydestä. 

Niin missä? 

Jossain Kouvolassa? Täällä Helsingissä on kyllä tarjontaa laadukkaista, nuorekkaista vaatteista, joita saa myös hyvin pienessä koossa. 

Kävele nyt vaikka Fredan läpi ja poikkea tullessasi Feminetissä. Rahaa saa palamaan ihan niin paljon kuin haluaa ihaniin vaatteisiin, jotka totisesti eivät ole mummokuosia. 

Minulla ei valitettavasti ole varaa, mutta monella on. Itse olen myös tyytynyt viisikymmpisenä halpisketjujen tarjontaan, kun muuta en voi. 

400 km Helsingistä pohjoiseen. Tiedät kai, että n. 80 % ihmisistä asuu pk-seudun ulkopuolella. 

Vierailija
17/25 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luopunut tuosta "vanhemman naisen pitää ostaa kallista ja laadukasta" ajatusmaailmasta.  Se tuntuu nykyään jotenkin niin homeiselta ja eltaantuneelta ajattelutavalta.  Ja koska se on niin vaikeaa ja työlästäkin kun pitäisi erikseen lähteä ympäri kaupunkia etsimään niitä "pieniä ja yksilöllisiä" erikoisliikkeitä. Ei mulla ole aikaa enkä mä jaksa. Aleksanterinkadun varrella on tarpeeksi monta vaatekauppaa. Mä käyn niissä.

Vierailija
18/25 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo köyhyydestä. 

Nudge? Kalliita ja ihan järkyttävän rumia kaapuja - menee täysillä mummovaatekategoriaan...

Vierailija
19/25 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, että viiskymppisen naisen mieleen tulee edes kysyä moista.

Minä en pähkäile mitä joku mahdollisesti ajattelee ostospaikoistani saati ostoksistani.

N59

Vierailija
20/25 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, että viiskymppisen naisen mieleen tulee edes kysyä moista.

Minä en pähkäile mitä joku mahdollisesti ajattelee ostospaikoistani saati ostoksistani.

N59

Täältä loppuisi äkkiä puheenaiheet jos kukaan ei keksisi mitään.