Otatteko muut uutta vuotta vastaan pyjamassa jo? :D
Tulin just saunasta enkä taida jaksaa enää pukea päivävaatteita päälle kun kotona vaan oleskelen. Ikkunoista toki näkee raketteja, ei tarvitse mennä kuljeskelemaan minnekään...
Kommentit (9)
Minä! Olen itse asiassa ollut uudessa pyjamassa koko päivän. Tämä on niin ihana ja mukava että mitä sitä vaihtamaan. Pestä kai pitäisi välillä.
No en todellakaan! Mulla on yöpaita ja hieno aamutakki. Niih.
Juu. Olin jo vaatteet päällä, lähdössä, kun iski heikko olo. Kuume nousi, ja olen vaihtanut mukavaan pyjamaan. Piti mennä elokuvaan ja sitten ottamaan uutta vuotta vastaan mukavassa seurassa, mutta se nyt vaihtui sitten nettiin, c-vitamiiniporetabletteihin ja elokuviin.
Yleensä olen ollut vastaan liian aikaisin alkavia rakettejen paukuttelua, mutta tänä vuonna voi käydä niin että nukun keskiyöllä, niin on ihan kiva että näen muutaman kun naapurit tuossa jo paukuttelevat.
Sama täällä, saunassa kävin jo iltapäivällä. Ilotulituksiakin näkee ikkunasta jos haluaa (ja ainakin kuulee). Rentoa vuodenvaihdetta kaikille!💥✨💫
Kyllä kyllä. Kaljaa ja kalapuikkoja.
Jo ollaan pyjamat päällä ja katsellaan leffaa. Myöhemmin vedetään tähän päälle ulkovaatteet ja mennään ampumaan pari rakettia. Asutaan landella niin täällä ei varmaan kauheasti näy ilotulituksia muiden toimesta.
Jo? Olen vielä pyjamassa. Ei ole tullut vaihdettua päivävaatteita ollenkaan päälle.
Täällä yks. Kävin kävelyllä, sitten suihku, yöpaita päälle ja ryppyvoiteet naamaan. Makaan sohvalla hiukset kosteana, peiton alla läppäri sylissä. Lapset leikkii lattialla. Vieressä mehua ja juuri uunista tullutta pullaa. Ikkunoista ei juuri näy raketteja, mutta kuuluu.