Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syötkö räkääsi?

Vierailija
31.12.2016 |

Minä syön, se on ihanan suolaista - kuin pieni välipala! Kaivan nenää aika usein ja myönnän, että tungen sieltä tulevat "sattumat" suuhuni. Näin talvella on ihanaa, kun limakalvot ovat niin kuivat, että kertyy oikein sellaisia räkälaattoja, nam!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö.

M43

Vierailija
2/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö räkääni, ei nykyään vain pysty. Muistan kun lapsena tykkäsin siitä. Se on kai joku luontainen tapa vahvistaa vastustuskykyä, mutta onko siitä aikuisena sitten haittaa, vai miksihän siitä tulee monille aikuisina neutraalin asian sijaan suorastaan vastenmielistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön.

Ei ole luontainen tapa vahvistaa vastususkykyä, kun kaikilla valuu litroittain räkää kurkusta alas, vaikkeivät sitä nenästä kaivettua söisikään.

Vierailija
4/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jatkaa: Nenää kyllä kaivan paljon. Joskus yöllä kun herään, nenä saattaa tuntua kuivalta ja sieltä saa kaivamalla runsaasti kuivia kokkareita (märän nenän kaivaminen on hirveää). Tulee tosi hyvä olo koko kehoon, joskus unenpöpperöisyydestä sekavana ripottelen sormillani ne purut samantien päälleni ja siitä tulee hyvä olo. (Kuulostaa kamalalta, mutta oikeasti!) En kuitenkaan päivälle tekisi noin, vaikka kaivankin nenää, vaan purut menee joko lattialle tai roskikseen (etenkin jos olen juuri siivonnut). Joskus jää käteen odottamaan pois heittämistä. Suuhun ne muruset ja puruset eivät kuitenkaan koskaan minulla mene toisin kuin siis lapsena tietysti, mutta nykyään se olisi oksettavaa minusta.

nro 2 (N 25)

Vierailija
5/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI VITTU! En todellakaan. Oksettaa ihmiset jotka tekee noin.

N23

Vierailija
6/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N23

Miksi? Sinäkin nielet räkää jatkuvasti.

Vierailija
7/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikä siinä nyt niin ällöttävää on? Omista eritteitäsi on kuitenkin kyse.

Vierailija
8/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön.

Ei ole luontainen tapa vahvistaa vastususkykyä, kun kaikilla valuu litroittain räkää kurkusta alas, vaikkeivät sitä nenästä kaivettua söisikään.

Minua mietityttää, miksi sen syöminen on aikuisiällä monille vastenmielistä, mutta lapsena ei? Jos sitä kerran alas valuu joka tapauksessa ja seuraukset ovat siinä samat kuin sitä itse syöden, niin mikähän pointti on tässä? Voiko tämä johtua pelkästään opitusta/kulttuurista, vaikka siinä inhottaakin se itse syöminen eikä se että "onpas kamala tapa"?

Vierailija
9/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N23

Syötkö räkääsi? syöt.

Vierailija
10/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön.

Minua mietityttää, miksi sen syöminen on aikuisiällä monille vastenmielistä, mutta lapsena ei? Jos sitä kerran alas valuu joka tapauksessa ja seuraukset ovat siinä samat kuin sitä itse syöden, niin mikähän pointti on tässä? Voiko tämä johtua pelkästään opitusta/kulttuurista, vaikka siinä inhottaakin se itse syöminen eikä se että "onpas kamala tapa"?

Kulttuurista se varmasti johtuu, pitää ällötellä rään syöntiä, vaikka oikeasti kaikki tietää että kaikki syö räkää. Nenän kaivamisesta ja rään syömisestä ei ole mitään haittaa, kunhan vain pesee kädet sen jälkeen (ja sitä ennen on jos on ollut ihmisten ilmoilla).

Vierailija
11/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 jatkaa: Nenää kyllä kaivan paljon. Joskus yöllä kun herään, nenä saattaa tuntua kuivalta ja sieltä saa kaivamalla runsaasti kuivia kokkareita (märän nenän kaivaminen on hirveää). Tulee tosi hyvä olo koko kehoon, joskus unenpöpperöisyydestä sekavana ripottelen sormillani ne purut samantien päälleni ja siitä tulee hyvä olo. (Kuulostaa kamalalta, mutta oikeasti!) En kuitenkaan päivälle tekisi noin, vaikka kaivankin nenää, vaan purut menee joko lattialle tai roskikseen (etenkin jos olen juuri siivonnut). Joskus jää käteen odottamaan pois heittämistä. Suuhun ne muruset ja puruset eivät kuitenkaan koskaan minulla mene toisin kuin siis lapsena tietysti, mutta nykyään se olisi oksettavaa minusta.

nro 2 (N 25)

Todella ihanaa varmaan nukkua kokkareiden keskellä ja aamulla astua sängystä jalat suoraan kikkareiden päälle...

Vierailija
12/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Miksi? Sinäkin nielet räkää jatkuvasti.

Eri asia jos nielun kautta menee räkää nenästä kuin kaivaa sitä sormin ja tunkea suuhun. 

N23

Vierailija
13/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me syömme sekä räkäämme että maukkaita rekkamiehenpastillejamme istumassa hallituksen kokouksissa. T. Sipilä ja Berner

Vierailija
14/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN.

Syön paskaa, omaani ja muiden.

NAM !

Vierailija
15/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön.

Kyllä se mulle ainakin oli jo lapsena tosi oksettavaa. Kukaan ei halunnut olla sen rään kaivajan ja syövän kaveri.

Vierailija
16/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön.

Kulttuurista se varmasti johtuu, pitää ällötellä rään syöntiä, vaikka oikeasti kaikki tietää että kaikki syö räkää. Nenän kaivamisesta ja rään syömisestä ei ole mitään haittaa, kunhan vain pesee kädet sen jälkeen (ja sitä ennen on jos on ollut ihmisten ilmoilla).

Epäilen vähän. Pieruasia olisi tuollainen, koska ihmiset tekevät sitä salaa ja jopa itse tietämättä kuitenkin, vaikka ihmisten ilmoilla tietoisina useinkaan eivät, mutta ainakin minulle rään syöminen on inhottavaa itsessään ihan pohjimmiltaan enkä pysty tekemään sitä ollessani yksin, toisin kuin piereskelyä, röyhtäilyä ym. Eikö muilla sitten ole näin...

Vierailija
17/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihan oikeasti pidän rään mausta - tämä ei siis ole provo tai mitään. Se suolainen maku on oikeasti hyvä. Kaivan välillä julkisestikin niin antaumuksella nenääno, että joku varmaankin on havainnut tämän "kalastelun".

Vierailija
18/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu! Oletko 10v.?

Vierailija
19/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön.

Kyllä se mulle ainakin oli jo lapsena tosi oksettavaa. Kukaan ei halunnut olla sen rään kaivajan ja syövän kaveri.

En puhunutkaan rään syömisestä tapana (muiden silmiin) vaan sen tekemisestä itsessään. Vaikka ollessaan yksin kotona. Tietenkin se on inhottavaa julkisesti, kuten vaikka se piereskely, mutta perustuuko se inhotus tosiaan pelkkään tapaan, eli se jatkuu yleisesti kuitenkin kotioloissa vielä aikuisiälläkin? Eli mitään inhotusta ei siihen itse asiaan (rään syöminen ja sen maistaminen omassa suussa) oikeasti muodostukaan, ainoastaan käsitykseen mikä on ihmisten ilmoilla suotaava? Olenko minä jotenkin poikkeuksellinen tässä, kun minua on ruvennut oman rään syöminen lapsuuden jälkeen aidosti itsessään inhottamaan?

Vierailija
20/23 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön.

Epäilen vähän. Pieruasia olisi tuollainen, koska ihmiset tekevät sitä salaa ja jopa itse tietämättä kuitenkin, vaikka ihmisten ilmoilla tietoisina useinkaan eivät, mutta ainakin minulle rään syöminen on inhottavaa itsessään ihan pohjimmiltaan enkä pysty tekemään sitä ollessani yksin, toisin kuin piereskelyä, röyhtäilyä ym. Eikö muilla sitten ole näin...

No pierasu nyt onkin vähän eri asia, kun pakkohan se kaasu on päästää ulos, tai räjähtää (tulee vähintäänkin huono olo), viimeistään paskoessa se tulee ulos vaikkei haluaisikaan.

Rään kaivaminen ei ole pakollista, joten siksi jotku kaivaa (ja syö) ja toiset taas ei. Kyllä se on silti yleisesti paheksittua, nekin jotka tätä harrastaa tekee sitä piilossa, tämän takia on vaikea sanoa, että kuinka yleisestä asiasta on kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi