Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tilapäisesti paperiton, miten maksimoin baariin pääsemiseni? :D

Vierailija
31.12.2016 |

Tai on paperit, mutta menneet vanhaksi toukokuussa, uudet tilattu, mutta joulun takia odotusaika venyi aivan naurettavaksi.

Olen 23-vuotias, en mikään supermalli. Alkossa ei eilen suostuttu myymään minulle, joten olen vähän huolissani meneekö tämä ilta ihan kurjaksi.

Tekeekö vanhoilla papereilla mitään? Näytänkö ovella kysyttäessä pokkana vanhat vai kannattaako ensin selittää tilanne? Minulla ei ole ajokorttia eikä passia. Kela-kortti löytyy, mutta sekin on kuvaton.

Kaveriporukasta kaikki haluavat baariin, jos en pääse sisään, niin saan viettää koko illan yksinään :( (eivät ole oikeastaan minun kavereitani, poikaystävän kavereita)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiselta naiselta kysytään paperit baariin? Ap on joko läski tai suohirviön näköinen, luultavasti molempia. Postaappa naamasi niin kerron realistisen arvion mahdollisuuksistasi.

Vierailija
22/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Relaa, kyllä sinä baariin pääset. :D Alkossa nyt on töissä kaikista nirppanokkaisimmat kukkahatut.

Ihan ehkä kuumimpiin menomestoihin en yrittäisi, mutta en usko että normaalissa paikassa ketään kiinnostaa.

Selitykset eivät auta, vaikuttavat vain epäilyttäviltä. Jos poke ei huoli korttia, sano rennosti "Joo, uudet on tilattu mutta tulevat joulun jälkeen" ja hymyile nätisti. Jos ei laske sisään, niin sitten menette muualle.

Toivottavasti tulevat ennen joulua.

ap

Häh? :)

Oikea ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvemmaksi olisi tullut uusia ajoissa. Nyt joudut maksamaan extraa käräjäoikeudelle.

43€ poliisin sivujen mukaan.

Vierailija
24/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa ilman naama+kroppakuvaa.

Vierailija
25/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin ainakaan multa k18 baareissa kysytään papereita. Naisilta nyt vielä harvemmin kysytään.

M20

Vierailija
26/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin ainakaan multa k18 baareissa kysytään papereita. Naisilta nyt vielä harvemmin kysytään.

M20

Kyllä yleensä kysytään mutta nyt lama-aikana ja alkoholi-verotuksen takia pitää saada enemmän tuloja päästämällä kaikenlaista sakkia baareihin

Vierailija
27/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en myy jos paperit ovat vanhentuneet. Ne eivät silloin ole voimassaoleva henkilöllisyystodistus.

T. Baarin 20v tarjoilija

Vierailija
28/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taas semmonen ongelma että en pääse sisään monesti baariin kun olen mukamas liian päissää. Viimeksi kusipää poke sano että olen mukamas liian kännissä. Mähän olin juonut pullon kossua ja vähä kaljaa ennen baariin menoa. :D Menin sitten toiseen baariin kun ei mun rahat sinne kelvannut.

Vierailija
29/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sama onko sulla mitään jos ovat vanhoja. Pokella on velvollisuus olla PÄÄSTÄMÄTTÄ sua sisään vanhoilla papereilla. Stadissa ainakin kysytään lähes kaikilta paperit, kohtuuden rajoissa tietenkin.

Selittely ei ainakaan auta mitään, nolaat vaan itsesi. Miksi et ole hoitanut asiaa? Henkareita tarvitsee jo postipaketin hakemiseen?!?!

Vierailija
30/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sama onko sulla mitään jos ovat vanhoja. Pokella on velvollisuus olla PÄÄSTÄMÄTTÄ sua sisään vanhoilla papereilla. Stadissa ainakin kysytään lähes kaikilta paperit, kohtuuden rajoissa tietenkin.

Selittely ei ainakaan auta mitään, nolaat vaan itsesi. Miksi et ole hoitanut asiaa? Henkareita tarvitsee jo postipaketin hakemiseen?!?!

Ohiksena itse en ainakaan ole tarvinnut papereita noin 5 viimeisen vuoden aikana kuin satunnaisia kertoja ja vielä harvemmin tarkistan voimassaolopäiviä muuten kuin ulkomaille matkustaessa.

Vierailija
31/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yks uv samassa tilanteessa ja menin porukan vanhimman miehen kainalossa sisään :D Tämä oli tosin pikkukunnan baari eikä mikään Stadin Apollo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän