*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
Ei meidän suvussamme ole romaneja emmekä tietääkseni ole Lapista kotoisin. En ole hirveemmin tutkinut itse sukuamme, mikä toisaalta olisi mielenkiintoista. Ja ainakin vielä niin kauan kun isoäitini elää ja osaisi kertoa varmaankin aika pitkälle historiaa. Meillä on vaan aina ollut vähän niin ja näin välit (siis naisilla äidinpuoleisessa suvussa). Semmonen oravanpyörä. Isoäitini katkaisi välinsä omaan äitiinsä ja tämä myös oli joskus katkaissut välit omaan äitiinsä. Minun äitini (sekä äidin sisko) ja isoäitini eivät olleet tekemisissä n. 6-7 vuoteen toistensa kanssa pappani kuoleman jälkeen. Pappani kuoli muuten samana vuonna aikaisemmin kuin esikoiseni syntyi. (Olen kuullut että on melko yleistä tämä että kun yksi suvusta poistuu, yksi syntyy tilalle..) Isoäitini ja äitini sisko eivät ole vieläkään tekemisissä. Minulla ja äidilläni on aina ollut viha-rakkaussuhde. Samoin sisarellani ja äidilläni. Onneksi sisaren kanssa (10 vuotta minua nuorempi) olemme aina pärjänneet.
Minulla meni kylmänväreet kun kuvailit tuota uneni taloa. Tosin en ole täysin varma oliko se ulkoapäin ruskea vai punainen, mutta puulattia oli semmonen ruskea. Siskoni tekstasi asiasta juuri näin: tumma talo ja sitä ympäröi suurelta osin sellanen ulkokuisti tai terassi. Omenapuista en osaa sanoa, mutta metsän keskellä se oli. Sen takana, vähän alempana ja kauempana oli jossain järvi. Se näky vaan vähän sen metsän takaa.
Itse en tosiaan muista siitä pihapiiristä... tuntuu, että uneni aina alkaa sieltä sisältä ja päättyy sisään. Jotkut portaat sieltä sisältä muistan. Tyyliin portaat jonnekin vintille tmv..
Ja olisi kyllä mielenkiintoista tutustua paremmin!!
-487
olisi niiiin ihanaa tietää helpottaako tämä, mistä lie jotuva, ahdistus ikinä? Miksi en voi olla onnellinen vaikka kaikki on hyvin?!
566-594-613 näkijälle:
ei ihan osunut oikeaan, meillä on nyt jo 2 poikaa... mutta jospa mahdollinen tuleva kolmonen olisi sitten tyttö..! ; )
kiitos kun aina jaksat kommentoida!
voimia sinulle - on sinulla aikamoinen homma meidän kanssa! ; )
Olen 32 vuotias nainen, mikä on tämän reilusti minusta nuoremman miehen tarkoitus elämässäni? Onko hän minun suhteen vakavissaan vai leikkiikö hän tunteillani? Uskallanko luottaa häneen? Lämmin kiitos jos vastaat.
Ihana että näit meille vielä 2 lasta ja sitä olemme toivoneetkin. Ehkä nuo aiemmat ennustukset siitä, että et nähnyt lapsia tulevan, johtui siitä että itse sitä pelkään niin kovasti.
Mutta kiitos noista näystäsi, nyt jätän tämän ketjun muille. Olen saanut jo liikaa osakseni näkyjä, joten en halua enää viedä muiden tilaa täältä.
Käytä taitoasi hyvään ja älä rasita itseäsi liikaa. Tuollaiset näyt voivat varmasti ottaa koville. Laita itsesi edelle välillä!
Kiitos!
T: Katja
Huh,
väsyttää nämä työasiat. Kahteen vuoteen emme ole perheeni kanssa viettäneet kunnon lomaa ja jos nyt taas työsopimus katkeaa, menee myös ensi kesän lomat..
Näkyykö meille yhteistä aikaa, ollaa vaan. Edes kotosalla. Entä miltä näyttää mieheni työtilanne, pääsekö hän mukavampaan työhön?
hei, Meillä tosiaan on kaksi lasta- saapa nähdä milloin nuo kaksi seuraavaa tulevat:) Mies on tosiaan kiireinen, hänellä on aina monta rautaa tulessa.
Kiitos ja siunausta
Epävarmuus on pahaksi terveydellesi. Sinun olisi puhuttava miehesi kanssa ja selvitettävä välinne! Vain siten saat selvyyden asioihin ja voit jatkaa elämääsi huolettomammin.
Työasioihisi en näe nyt muutosta.
623. harmony
En saa sinusta otetta.
624.
En osaa tulkita unia.
626 (621)
En usko että ovat vähentyneet vaan enneminkin ihmiset jotka kouluttautuvat ovat kyseenalaistaneet kaikki näkijät / ennustajat, koska heistä ei ole mitään teoriassa todistettu! Kuka pystyy kertomaan toteen näiden ihmisten kyvyistä ja lahjoista?
Intiassa asuu nuori poika joka parantaa ihminiä, ja hänet otettiin amerikkaan " tutkittavaksi" miten osaa taitonsa. Kukaan lääkäri ei osannut kertoa. He epäilivät pojan tekevän hommansa " tuurilla" ja ihmisten haluavan uskoa niihin! Epäilijöitä riitti silloin ja riittää aina!!
Välillä en usko tätä itsekkään todeksi.
Mummoni näki enneunia, tosin kuulemma pahoja asioita. Mutta minä taas en saa tuntumaa pahoihin asioihin vaan enemmänkin positiivisiin!
[b]487[/b]
Tulipa erikoinen tunne tuosta kuvauksestasi, ettei perheenne naiset ole sovussa! En osaa kuvailla tarkemmin... Ihan kuin olisin osa sitä kaikkea!! Enkä edes tunne teitä!
Siinä talossa on jotain erikoista myös! Se joko on oikeasti olemassa tai se symboloi teidän kolmen suhdetta.
Olen kuullut myös tuosta, että kun suvussa yksi kuolee, toinen syntyy tilalle.
628.
Sinulla tuntuu olevan asiat liian hyvin ja pelkäät jonkin tulevan ja ottavan sen kaiken pois. Et tunne ansainneesi sitä kaikkea onnea mikä kohdallesi on suotu.
566.
=D
On totta! Teissä kaikissa on kyllä tekemistä!! ;)
630.
Hänen tunteensa eivät ainakaan vielä ole todelliset. Hän on vielä " lapsi" itsekkin eikä osaa asettua aloilleen. Hän haluaa pitää hauskaa kanssasi.
KATJA
Kiitos itsellesi =) Olet aina kuitenkin tervetullut takaisin, jos on ongelmia! Vastailen mielelläni täällä kaikille joihin saan yhteyden!
632.
Ottakaa nyt jo aikaa toisillenne perheenä. En kykene näkemään työhösi liittyvistä asioista.
Enkä ikävä kyllä näe nyt muutakaan.
Olen jo sen verran väsynyt, että lienee parasta huilata hetki.
kiitos kun näit minustakin asioita. osuit oikeaan...ehken ole aivan vaalea kuten siskoni...mutta ei se mitään...muuten ok.
jäipi nimeni pois edellisestä viestistä...kerroin että osuit melkein oikeaan paitsi vaaleudessani..näetkö vielä työasioistani ja työelämäni pituudesta...kestääkö selkäni vai paheneeko sen tila ...
t.maritta
Olemme 3 kk yrittäneet tehdä kakkosta. Viime aikojen tapahtumat ovat pistäneet mielen matalaksi ja vauvan teko ei ole ollut ensimmäinen mielessäoleva asia. Nyt on olotila paljon parempi, ja tarkoitus olisi yritystä jatkaa ihan lähipäivinä. Miten ratkeaa miehen työasiat? Saako töitä lähempää kotia?
Ja olisin lasteni pärjäämisestä tahoillaan halunnut tietää. Miten heidän kaverisuhteet jne.
Kiitos jos vielä vastaat
Miten taloudellinen tilanteemme tästä muuttuu? Saanko uuden työpaikan?
Parantuuko minun ja mieheni terveydentila tästä parempaan suuntaan?
Saanko selvitettyä keskenjääneet asiat tumman miehen kanssa, joka kuuluu menneisyyteen?
Kiitos!
Tuntuu, että olen suuressa muutoksessa elämässäni. Mitä näet terveydelleni? Jatkuuko sairasteluni ja kipuni? Mistä saisin helpotusta kipuihini? Olen kärsinyt tästä jo yli vuoden ajan ja rukoillut parannusta. Paheneeko vai paraneeko kipuni? Olenko masentunut? Saanko elää vielä pitkäänkin?
Jaksanko olla hyvä äiti vaikka terveyteni ei parantuisikaan? Kipujen kanssa on vaikeaa elää ja jaksaa hoitaa lapsia. Tuntuu, että en jaksa olla läsnä lapsilleni.
Muutammeko pian takaisin Suomeen vai jäämmekö pitkäksikin aikaa vielä tänne ulkomaille asumaan? Kaipaan kovasti sukulaisiani.
Olen elänyt pitkään pelkojen vallassa. Saanko siihen helpotusta? Olen etsinyt elämääni rauhaa ja lohtua Jumalasta. Uskotko että Hän kuulee minua? Kuuleeko hän rukoukseni? Millaisena näet minun henkisen kehitykseni? Haluan tulla uskoon ja palvella Jumalaa. Saanko rauhan sielulleni?
Toivottavasti voisit auttaa minua. Tunnen, että saat minuun yhteyden. Kiitos avustasi.
-maailman matkalainen-
Näen teille kolme lasta. Työhösi koskevia asioita en nyt näe.
672. Sanna
Näen kaksi lasta. En kuitenkaan tiedä miksi sinulla ei ole ystäviä!
Miksi luulet että niin on?
600. C
Koska olette asuneet erikseen suhteen aikana voi alku toki olla erinlaista samankaton alla!
Mutta kyllä sopu sijaa antaa =)
Näen kuitenkin onnelisen parin. Olohuoneen täynnä kynttilöitä ja te toisiinne kääriytyneinä.
Mutta myös riitoja riittää. Ja niistä vaan pitää ostata päästä yli puhumalla!
676.
En osaa sanoa!
678.
Näen sinut onnelisena. Pääset aloittamaan uuden elämän. Olet onnellinen, vaikka kaikki onkin sekaisin elämässäsi kokemuksesi jälkeen. Rakkautta varmasti löytyy! Mutta en näe sitä vielä. Käytä tämä aika itseesi ja opi tuntemaan itsesi uudestaan!!
Jättäkää kysymyksiä ja palailen taas huomenna paremmalla ajalla!
Tuleeko pitkäaikainen haaveeni toteutumaan lähiaikoina tai yleensä koskaan?
Kerrotko sujuuko urani jatkaminen kotiäitivuosien jälkeen haluamallani tavalla? Entä saammeko kasvattaa lapsemme yhdessä nuoriksi aikuisiksi?
Kiitos jo etukäteen!
Tarkoititkohan romanialaisilla naisilla (naisia Romaniasta vai romaneja) mutta toi mieleeni, että tiedän vanhan naisen Romaniasta ja hän " näkee" kahvikupin pohjalle jääneistä kahvinporoista. Ilmeisesti juuri vanhemman sukupolven kohdalla tällainen näkeminen on siellä aika tavallista.
Mitenköhän Suomessa, tuntuu, että nimenomaan vanhemman väestön keskuudessa ennalta näkeminen ja parantaminen yms on ollut jotenkin tavanomaisempaa. Käsittääkseni joka kylässä on ollut näkijöitä ja parantajia. Lienevätkö nykyaikana nuo kyvyt vähentyneet vai mikä syynä siihen, ettei niistä ainakaan paljon puhuta.