*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
[b]Miksi minuun sattuu niin paljon. Maha-alueelle?[/b]
Mene heti lääkäriin! Näen mustan usvan mahasi alueella.
USKOMATONTA!!
Halusin testata mitä osaat sanoa minun maha vaivoistani. Minulla on mahassa suolisto-ongelma ja kasvain. =(
Lääkäriin olen menossa huomenna!
16.
nainen Etelä-Suomesta, kaksi suloista lasta, ihana mies, mukava pätkätyö, mutta pätkää pätkän perään... kamala haku päällä koko ajan. Elämässä ollut paljon vastoinkäymisiä, mitä näet minulle?
Kisuliini
niin minulla on nyt sitten tämä nimimerkki käytössä, jottei kukaan pääse huijaamaan minuna!
*~*~*~*Näkijä*~*~*~*
=
__Näkijä__
Jos et pojista näe et kumpi parempi niin näetkö tyttöni ylipäätään " seurustelevan" ? Itse olen koittanut vaikuttaa tyttöni päätöksiin kovastikin tietystä syystä ja nyt tyttö ei juurikaan kerro enää minulle jutuistaan =( ja siksi olenkin suruissani. Voi kumpa jotakin selvyyttä saisit kerrottua =)
On päässyt elämä vähän sekavaan tilaan. Työtilanteesta, parisuhteesta ja saanko vielä lapsia?? Kiitos!!
Tavattiin sattumalta viime pe-la yönä. Sitä ennen puoli vuotta sitten. Vahva tunne hänestä, pidän häntä pelottavan kiehtovana. Mutta mikä on ollut näiden kohtaamisten tarkoitus?
Miten käy minulle ja aviomiehelleni tulevaisuudessa? Onko näkyvissä
kolmansia osapuolia? Helliittääkö työpaikallani tuntema ahdistus?
Entä terveydentilani, näkyykö mitään huolestuttavaa?
Olen tumma, vihreäsilmäinen, nelikymppinen nainen.
TIEDOTUS:
Jokaisen kohdalla kestää aina 5-15 min kun yritän saada yhteyden! Eli siksi AINA kestää niin kauan saada vastaus.
310.
Näen sirpaleita ja kyyneleitä. Onko teillä ollut ongelmia?
Olen 32v vaalea, sinisilmäinen nainen.
Haluaisin kovasti tietää kannattaako minun mennä avomieheni kanssa naimisiin, vai olisko parempi jatkaa nykysellään vai kenties kokonaan erota?
Entä miltä vanhemman tyttäreni tulevaisuus näyttää?
Kerrotko minulle, kumpi vatsassani asustaa, tyttö vai poika?
Niin kuin joka kerran sanon en näe sikiötä, enkä siten myöskään muutakaan siihen liittyvää.
Suhteenne tulee kestämään ja vahvistuu siitä. Nyt näen kyllä pojan... Olisikohan esikoinen poika?!!
415.
Tunnen levottomuutta. Asiat eivät suju niin kuin pitäisi. Toista lasta en nyt näe, ainakaan lähivuosille. Parempaa on luvassa, mutta joudutte kyllä odottamaan!
411.
Sinä tunnut epäilevän suhteen onnistumista. Haluat uskoa ja luottaa mieheen, mutta " järki" sanoo toista.
420.
Saatte lapsia. Hyvinkin pian. Voi siis olla ette töihin mene, kun jäät äitiyslomalle.
421.
Ihana kuulla hyviä uutisia sinulta. Kiitos. =) Kaikkea hyvää teille!!
Uskomatonta kyllä, mutta näen luvun kuusi. Joko teille tulee kuusi lasta tai teitä on kuusi henkeä perheessä! =)
En näe rahalliseen tilanteeseen, olen pahoillani.
422.
En saa näkyviin (yleensä) vatsa-asukkia. Eli se ei todellakaan tarkoita sitä, jos nyt olet raskaana että hän ei selviä! Jos teillä on nyt neljä niin näin sen luvun. Onnea odotukseen!
433.
Tyttö
Olen kohta 3-kymppinen nainen, lapsi ja mies löytyy. Parisuhde ei todellakaan kukoista. Miten tästä eteenpäin? Levoton olo sisällä kaipaa vaihtelua. Mutta onko lähteminen oikea ratkaisu...
Olen kohta 3-kymppinen nainen, lapsi ja mies löytyy. Parisuhde ei todellakaan kukoista. Miten tästä eteenpäin? Levoton olo sisällä kaipaa vaihtelua. Mutta onko lähteminen oikea ratkaisu...
Kyselin anopistani ja veljestäni, mutta niihin et saanut " otetta" - ymmärrän sen kyllä. Kysyisin itseeni liittyen seuraavaa: miten näet työkuvioni kehittyvän? entä perhe-elämässä, onko muutoksia? Iloja tai suruja?
Siunausta ja enkeleitä lähettää anneva
Näen vahvan ja omapäisen naisen, josta voisi olla johtajaksi. Osaat sen mitä aloitat ja viet loppuun asti tehtävän. Sinulle tarjoutuu hyvä työtilaisuus. Ja osaat sovittaa työn ja lastenhoidon.
-Piukkis-
Miehesi vaikuttaa ahdistuneelta. Olisiko masentunut, jolloin miehet saattavat ratketa juomaan lievittääkseen pahaa oloaan.
Koittakaa puhua ja selvittää miksi hänen on pahaolla.
425.
Kasvaa perheenne vielä parilla. Suhteessanne on välillä kärhämää, isojakin, mutta ei niin pahoja että se hajottaisi suhteen kokonaan!
62.
Asumiskuviot muuttuvat. Läheisesi voivat tällä hetkellä hyvin.
428.
Vaiston epävarmuutta ja ahdistusta. En juuri nyt saa muuta tuntumaa.
310.
En näe tällä hetkellä muuta.
[b][color=red]Jatkan myöhemmin paremmalla ajalla uudestaan. Olen aika väsynyt joten menen päiväunille, lapsen kanssa.
Palaan illemmalla takaisin ja vastailen siihen mennessä tulleisiin jälleen!
Siihen asti...[/color][/b]
Onkohan täältä poistettu yksi viesti? Kun numerot ovat yhden edellä!
kiitos, että olet jaksanut pitää ketjua yllä näin kauan. olen muutamaan otteeseen nimittäin itse jäänyt ilman vastausta aikaisemmissa ketjuissa, kun näkijä on lopettanut ketjun. voimia kovasti!
ja sitten kysymykseni lyhyesti: haaveilen toisesta lapsesta, näetkö sitä lähiaikoina/sukupuolta/allergiat. entä rakennusprojektimme, miten käy. entä parisuhde?
ISO KIITOS jo etukäteen!
t: lumikki
näkijä, auttaako sinua, jos kysyjä kertoo jotain itsestään? jos kyllä, niin mitä pitäisi kertoa? horoskooppi, syntymävuosi, hiusten väri..?
entä jos kysyjä kysyy jostain läheisestään, näetkö niin kauas?
Salaa toivon toistakin ehkä tyttöä. Olen vain niin epätietoinen.