Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastustuskyvyn parantaminen, miten?

Vierailija
31.12.2016 |

Tuntuu että olen sairastellut koko vuoden, on ollut influenssa ja normaalit flunssat, myyräkuume (no siihen ei kyllä vastustuskyky auta) yms. Ja tuntuu että taudit kestää pitempään kuin muilla perheenjäsenillä, esim. influenssa kesti viikon pitempään kuin miehellä...

Työskentelen asiakaspalvelutehtävissä joten altistun koko ajan pöpöille, miten siis saisin vastustuskyvyn paremmaksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsien pesu usein, käsidesi.

Maitohappobakteerin päivittäinen nauttiminen

Auringonhattu uutetta päivittäin

Minun toimivat konstit

Vierailija
2/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressinhallintakyvyt paremmiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustuskyky on osittain synnynnäistä ja geeneistä. Näin uskon.

Itse en edes muista, milloin olisin ollut flunssassa ja hyvien geenien lisäksi, ylläpidän vastuskykyä päivittäisellä Gefilus (maitohappobakt.) tuotteilla ja C-vitamiini pillerillä. Ja pesen käsiä mahdollisimman usein.

Vierailija
4/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa infektiopesäkkeistä löytyy suolistossa. Sen kun siivoaa mikrobeista, niin immuunipuolustuksen teho kasvaa.

Vierailija
5/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa infektiopesäkkeistä löytyy suolistossa. Sen kun siivoaa mikrobeista, niin immuunipuolustuksen teho kasvaa.

Hmm, mulla on kyllä jotain suolisto-ongelmia (usein ripuli yms.), johtusko muukin sairasyelu siitä?

Ja käsiä kyllä pesen, ja käytän maitohappobakteereja ja monivitamiinia.

ap

Vierailija
6/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta peräkkäin syötyä abkuuria tuhosi mun vastustuskyvyn..maitohappobakteerit ja vitamiinit jatkuvasti käytössä.ei vaan helpolla parane joka pöpö iskee

Vierailija
7/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän mun vastustuskyky toimii? Mulla on ollut syöpä ja klamydia oli tosi oireinen infektio mulle. Sen sijaan flunssia en saa melkein koskaan, enkä vatsatauteja.

Vierailija
8/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paina aina hissiä käyttäessäsi hissin nappia kielelläsi. Jos menet portaita, voit nuoleskella porraskaidetta.

Vierailija
9/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-vitamiinia voi kokeilla ottaa suurempia määriä, jos osaa olla normaalin varovainen. Nykyään myydään aika vahvoja tabletteja, jotka ovat moninkertaisia suositeltuun määrään nähden (avoin kysymys on onko suositeltu määrä optimaalinen).  Minä en ota kesällä, mutta talvisin suurempia annoksia, ja pidän talvisinkin taukoa aina välillä.

Vierailija
10/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermaa 5 ml aamuin illoin oraalisesti ja ykksi annos vaginaan lounas tauolla jos joku työkaveri voi auttaa. Spermasta imeytyy vaginan seinämiin aineosia, jotka vaikuttavat positiivisesti hormoonitasapainoon. Raaka valkosipuli myös hyvä, mutta asiakaspalvelussa ja sen sperma anooksen saannissa saattaa toimia esteenä.

Vierailija
11/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juoksin yhtenä talvena pakkasella, silloin en sairastunut kertaakaan flunssaan.

Avantouinti on myös sellainen, ettei flunssat enää pure kun sitä harrastaa.

Itse syön sinkkiä, sen sanotaan parantavan vastustuskykyä mutta en osaa arvioida, onko joku flunssa sen vuoksi jäänyt saamatta. Itse taas en käytä maitohappobakteereja, enkä silloinkaan, kun en sairastanut tuona tiettynä talvena yhtään flunssaa.

Vierailija
12/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi kokonaan pois.

Vierailija
13/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-vitamiinia, d-vitamiinia 100 mcg/vrk (öljykapselissa imeytyy parhaiten), sinkkiä, seleeniä, kalanmaksaöljyä. Nimenomaan kalanMaksaöljyä, koska siitä saa a-vitamiinia. Kalkkitabletti illalla. Illalla siksi että rauhoittaa, samoin kuin magnesium. Kotimaisia marjoja. Pakuriteetä. Kurkumaa. Eiköhän noilla.

Vierailija
14/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin toissavuonna 7 flunssaa ja pari vatsatautia. Meinäsi mennä hermo. Aloin ottaa joka aamu monivitamiinin, möllerin tuplan, d-vitamiinin (vahva!), maitohappobakteeria ja sinkkiä. On hyvin vahvistanut vastustuskykyä, edelleen samat tropit.