Tänä iltana. Monenneksiko seksikkäin olet teidän juhlaporukassa? Onko kaikki paremmannäköiset nuorempia?
Kommentit (21)
No, naisista olen seksikkäin kun ei muita naisia juhliin ole tulossa. Neljän miehen kanssa juhlistan vuoden vaihtumista.
Kauneus ja seksikkyys eivät ole sama. Uusi vuosi vietetään oman perheen kesken ja kaikki muut ovat poikia / miehiä. Olen varmasti seksikkäin.
Ryhmässä riittää kun se henkilö, jonka haluan pitävän mua seksikkäänä niin tekee. Itsetuntoni rakentuu ihan muun varaan kuin ulkonäön.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, ei kiinnosta.
Eli ei mitalisjoja :)
Olen ihan ylivoimainen ykkönen. Miehen kanssa kaksistaan, eikä ole hiuksetkaan laitettu. Helppoa!
T. N 50v
Olen kaunein, seksikkäin ja hoikin. Olen myös vanhin.
Olen ehdottomasti seksikkäin. Vietän uudenvuoden yksin.
m45
Vierailija kirjoitti:
Olen ehdottomasti seksikkäin. Vietän uudenvuoden yksin.
m45
:DDD
Ehdottomasti parhaimmalta näytän. Porukan muut on kaikki miehiä.
En osaa sanoa, koska en tiedä ketä kaikkia bileisiin on tulossa. Toivon tietysti olevani kärkipäässä :D
Ehdottomasti seksikkäin nainen! Olen raskaana ja flunssassa ja vietämme vuodenvaihdetta miehen kanssa kahden kotona.
Vierailija kirjoitti:
No, naisista olen seksikkäin kun ei muita naisia juhliin ole tulossa. Neljän miehen kanssa juhlistan vuoden vaihtumista.
Annathan kaikkien laueta sisään? :)
Vierailija kirjoitti:
Asiallisia vastauksia kiitos. AP
Asialliseen kysymykseen saa aina asiallisia vastauksia:)
Olen nuorin, täytän tammikuussa 66 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti seksikkäin nainen! Olen raskaana ja flunssassa ja vietämme vuodenvaihdetta miehen kanssa kahden kotona.
Ihana. Onnellista uutta vuotta teille:)
Vierailija kirjoitti:
Olen nuorin, täytän tammikuussa 66 vuotta.
Kiitos nauruista:)
Vaikea sanoa vielä tässä vaiheessa