Oletko eronnut miehestä ja aloittanut suhteen naisen kanssa?
Ihan mielenkiinnosta kysyn kun töissä puhuttiin asiasta ja mknj sitä mieltä että yhä useammin naiset rupeavat suhteeseen toisen naisen kanssa. Pari kolme naista siellä joilla huono suhde sanoivat että ihan hyvin voisivat vaihtaa, ja rakastua naiseen ja että kotityöt esim olisi paljon helpompaa?!? Kommentteja siis, mielipiteitä? Itse uskon että VOISIN rakastua myös naiseen mutta että suhde....hmm.....
Kommentit (26)
Tuttavapariskunnan nainen halusi eron miehestään koska hänellä oli suhde toisen naisen jälkeen. Pian eron jälkeen tämä toinen nainen nosti kytkintä ja jätti tämän tuttavanaisen. Katui eroa, mutta ero oli sen verran riitainen että yhteenpalaamista ei ole edes harkittu.
En itse luottaisi naiseen joka vaihtaa miehestä naiseen tai päin vastoin. Lesbona en oikeastaan voi sietää bissejä, silti viettelen mielelläni nuoria heterotyttöjä.
Olen kohta nelikymppinen enkä ole ikinä seurustellut miehen kanssa. Suomalaista naisista en oikein pidä. Eivät ole kovin naisellisia ja ovat suhteessa hankalia kumppaneita.
Meidän salasuhde kestänyt jo 9kk ja paranee vain....eka kerta naisen kanssa ja ikää yli 40v.
Minäkin....salasuhteessa, koska hän ei halua että kukaan ikinä saa tietää.