Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko eronnut miehestä ja aloittanut suhteen naisen kanssa?

Vierailija
31.12.2016 |

Ihan mielenkiinnosta kysyn kun töissä puhuttiin asiasta ja mknj sitä mieltä että yhä useammin naiset rupeavat suhteeseen toisen naisen kanssa. Pari kolme naista siellä joilla huono suhde sanoivat että ihan hyvin voisivat vaihtaa, ja rakastua naiseen ja että kotityöt esim olisi paljon helpompaa?!? Kommentteja siis, mielipiteitä? Itse uskon että VOISIN rakastua myös naiseen mutta että suhde....hmm.....

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotityöt helpompia??! =DD no jo on syyt suhteen alottamiseen

Vierailija
2/26 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta se on mun uuden vuoden lupaus. Ero ja suhteeseen jonkun kivan naisen kanssa <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mutta ihan sillä perusteella että sillä sukupuolella ei nyt itselleni ole niin väliä ja tuon mies-nainen suhteen jälkeen satuin vaan tapaamaan sopivan naisen.

Aloitusviestissä kerrotut perustelut loukkaavat minua. Kotityöt helpompia? No ex-mies tykkäsi siivota, minä en. Nykyisessä parisuhteessa ei kumpikaan tykkää. Ei siis helpottanut. Myöskin se jos on huono kokemus miehestä ei ole mikään syy vaihtaa naiseen, ellei huono kokemus johdu naisen lesboudesta.

Vierailija
4/26 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas - kuulosti vähän oudolta myönnän, ja anteeksi nro 3, ei ollut tarkoitettu niin kun miltä kuulosti. Siis kotityöasiaa. Oli niin paljon ajatuksia päässä ja vähän kiireesti kirjoitin niin...nojoo...enhän tietenkään tarkoittanut et se olisi syy vaihtoon. Kaverini on lesbo ja hän kehuu aina naistaan, kuinka lämmin ja ihana suhde heillä on, välillä käy ihan kateeksi kun näen heidät.

Vierailija
5/26 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä. Minä olen yli 40v, lapsia on ja eronnut vuosi sitten. Nyt seurustelen upean naisen kanssa, hän antaa niin paljon, meillä on niin hauskaa yhdessä ja rakkautta, on turvallinen olo olla hänen lähellä. Valitettavasti suhteesta ei tiedä kukaan, enkä tiedä voidaanko ikinä olla siitä avoimia.

Vierailija
6/26 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi tällaista naista, kummallakin on kaksi lasta ex-miehensä kanssa, kun sitten löysivätkin naiskumppanit. Julkisuudessa näitä miehestä naiseen vaihtaneita on ainakin Saara Aalto, Sanni, Minna Haapkylä ja Pirkko Hämäläinen.

Vierailija
7/26 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kaksi tällaista naista, kummallakin on kaksi lasta ex-miehensä kanssa, kun sitten löysivätkin naiskumppanit. Julkisuudessa näitä miehestä naiseen vaihtaneita on ainakin Saara Aalto, Sanni, Minna Haapkylä ja Pirkko Hämäläinen.

Mahtaakohan Merikukka Forsius olla vielä sen naisopettajan kanssa?

Vierailija
8/26 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/26 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös nyt naisen kanssa suhteessa 18vuotta kestäneen "normi"suhteen jälkeen. Kaikki on ihanaa ja hienoa.

Vierailija
10/26 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta sekä miehistä että naisista ja vakuutan, että on persoonasta kiinni.

Vierailija
11/26 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan naistani, meille molemmille ensimmäinen lesbosuhde. Hän erosi miehestään kun tutustuttiin mutta vasta eron jälkeen meille tuli suhde, ja oli eroamassa ennen mun tuloa elämäänsä.

Vierailija
12/26 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....

Vierailija
13/26 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Vierailija
14/26 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/26 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaiki? Meitähän on monta...

Vierailija
16/26 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Erosin naisesta ja aloin suhteen miehen kanssa.

Vierailija
17/26 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisenikin jätti miehen ja alkoi seurustella naisen kanssa.

Nyt heillä on yhteinen lapsikin!

18/26 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että miten ex-miehenne ovat suhtautuneet teidän uuteen suhteeseenne naisen kanssa? Olen itse nainen mutta minulla ei ole tästä asiasta omakohtaista kokemusta, kunhan vain mietin. 

Vierailija
19/26 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tietty ensin vähän järkyttynyt mutta sanoi että jotenkin lohduttavaa kun sai selityksen miksi en ollut halunnut sänkyhommiin vuosiin, ettei ollut hänestä kiinni. Luulen että moni mies kokisi pahemmalta se jos on uusi mies.

Vierailija
20/26 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen :) Nyt ensimmäistä kertaa seurustelusuhteessa naisen kanssa, takana pitkiä parisuhteita. Aina luulin olevani täyshetero, kunnes annoin itselleni luvan olla sellainen kuin olen. Nyt onnellinen! Elämä on ihanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä