Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli sinulle paras asia vuonna 2016?

Vierailija
31.12.2016 |

Koska vuodessa ei ollut mitään henkilökohtaisia huippuhetkiä niin minulle parasta kuluneena vuonna oli Pokemon Go. En ole koskaan pelannut mitään perinteisiä tietokonepelejä tai konsolipelejä, en tiedä niistä mitään, mutta tämän halusin kokea ja se on ollut ainutlaatuisen hienoa. Kun ensimmäistä kertaa näin gymit puhelimen näytöllä, mistä sain eka Pikachuni, se hetki kun sain ensimmäisen harvinaisen Pokemonin kiinni ja sitten taas kun ensimmäinen superharvinainen pääsi karkuun...Chanseyn kuoriutuminen, ekan Vaporeonin kehittäminen, kun ensimmäisen kerran laitoin luren pokestopille, nestien ja spawnien löytämiset, fastpokemapsin ihana aika, yksinäiset yökävelyt ja talvisajan asettamat haasteet pelaamiselle. Nämä ovat tehneet vuodestani ikimuistoisen.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se että päässin kouluun, ja että tapasin yhden kivan ihmisen netissä

Vierailija
2/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin hurahdin Pokemon Go:hon, mutta tilan säästämiseksi poistin sovelluksen puhelimeltani muutama kuukausi sitten. Ehkä joskus vielä jatkan peliä. Ihania hahmoja ja sai kätevästi liikuntaa.

Minulle ihaninta vuodessa 2016 on ollut koiranpentu, uuden ihanan ihmisen saaminen elämääni, kaikkia aisteja huumaavat live-konsertit sekä monen vuoden tauon jälkeen opiskelujen jatkaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sain olla puolisen vuotta unelmieni työpaikassa, alalla joka oikeasti kiinnostaa. Nyt olen taas työttömänä, mutta toivottavasti ensi vuonna tärppää =)

Vierailija
4/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain luotua yhteyden lapsuuden parhaaseen ystävääni, jota olen kaivannut yli 15 vuotta.

Vierailija
5/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vihdoinkin, vuosien etsinnän jälkeen, oman alani, ja pääsin opiskelemaan sitä ensimmäisellä yrittämällä. Olen viihtynyt erinomaisesti ja menestynyt hyvin opinnoissani :) Nytkään en malttaisi odottaa, että tämä loma loppuu, ja pääsen taas kuluttamaan koulun penkkiä!

Vierailija
6/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ryhdyin vihdoin kasvissyöjäksi ja olen saanut pidettyä "lihanhimoni" kurissa, vaikka se on vieläkin ajoittain vaikeaa. Olen kuitenkin iloinen päätökseni pitämisestä. Olen löytänyt monia uusia kasvisherkkuruokia.

Vierailija
7/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen kasvaminen.

Vierailija
8/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen ♡

Vierailija
9/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna matkustelin enemmän kuin koskaan. Lisäksi kouluun pääsy. :) ihan hyvä vuosi oli tämä 2016, mitään kamalaa ei itselleni tai läheisilleni ole tapahtunut. Toivottavasti myös vuosi 2017 on hieno, haluan uskoa niin :)

Vierailija
10/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin maisteriksi ja sain liki heti oman alan töitä :)

Vierailija
11/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että rakastuin työkaveriini!

Vierailija
12/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman koiranpennun saaminen. Tuo rakas paras ystäväni <3

Vierailija
13/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin :)

Vierailija
14/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän jäi positiivista.. ehkä se että alan hiljalleen selviytymään erosta

Vierailija
15/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään ikävän tapahtuman tapahduttua aloin aikuistumaan henkisesti. Saman ovat eräät muutkin minun lisäkseni huomanneet. Nyt voi jo sanoa, että olen lopulta reilut 30-vuotiaana ainakin lähes aikuinen henkisesti enkä enää mikään teini aikuisen kehossa.

Vierailija
16/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lapsen neurologiset oireet olivat "vain" epilepsiaa eikä esim. aivokasvain. Ja tämä epilepsia pitäisi parantuakin lapsuuden jälkeen. Paras uutinen ikinä 😊

Vierailija
17/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen loppututkinto vaativalta alalta ja ero ex-naisesta joka väitti ettei se tule toteutumaan.

Vierailija
18/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tämä ei ollut taaskaan kovin hieno vuosi. Loma kaverin luona ulkomailla taisi olla kohokohta. Tietysti muitakin hyviä asioita on ollut, mutta odotan ensi vuodelta nyt paljon enemmän. Jos vihdoin tulisi se käänne kohti oikeasti parempaa.

Vierailija
19/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiseni syntymä. Se oli elämäni ihmeellisin hetki. Voi kuinka kaunis ja ihana tytär hän on. <3

Vierailija
20/31 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain omalta alaltani vakituisen työpaikan työttömyys- ja pätkätyövuosien jälkeen! (Pätkät siis ovat olleet max. 2.5 kk, kaikki eri työnantajilla ja niiden välissä on sitten ollut useamman kuukauden työttömyysjakso.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi