Toivottavasti illan yleisö osaa käyttäytyä ja olla buuaamatta pääministeri Juha Sipilälle
Hänhän avaa Suomen 100-vuotisjuhlat eikä suinkaan ole esittelemässä hallituksensa aikaansaannoksia ja töppäyksiä.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti yleisö heittelee mätiä munia sipilän päälle. Koko suomi on bluffi kupata rahat kansalta hyväveliverkostolle.
Tuokin on niin urbaanilegendaa! Ettekö te urpot tajua ettei mätiä tai tuoreita kananmunia voi heittää mihinkään! Nehän hajoavat käsiin, jos vähänkään viittä metriä pidemmälle yrittää heittää.
Sipilälle pitää buuata niin ettei sanaakaan sen suusta kuulu yleisölle. Sipilä yrittää järjestelmällisesti tuhota kotimaatamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti yleisö heittelee mätiä munia sipilän päälle. Koko suomi on bluffi kupata rahat kansalta hyväveliverkostolle.
Tuokin on niin urbaanilegendaa! Ettekö te urpot tajua ettei mätiä tai tuoreita kananmunia voi heittää mihinkään! Nehän hajoavat käsiin, jos vähänkään viittä metriä pidemmälle yrittää heittää.
Vähän keittää kivasti nii hyvin toimii.
Suomen historian surkein PM avaa satavuotisjuhlat. Mahtavaa!
Suomalaiset ottavat kaiken paskan vastaan aivan liian kiltisti, joten toivottavasti todellakin osoittavat Sipilälle mielipiteensä hallituksen aikaansaannoksista mahdollisimman kuuluvasti.
Itse näyttäisin paljasta pers.että.
Sipilä ansaitsee jokaisen heitetyn(mädän) munan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu paskaa. Olen itse heittänyt raaàn kananmunan noin 30 metrin päähän. Sipin niskaan munia, tomaatteja ja kaikkea sellaista ei satuttavaa. Paskavaipat on haiseva vastalause joita on hyvä heitellä.
Harmi kun matkaa yhteen suuntaan yli 700 km niin en pääse paikalle. Heittäkää pari munaa puolestani.
Vitut, toivottavasti se buuataan pois lavalta kananmunien ja tomaattien heittelyn kera tai käydään vaikka hakemassa sieltä pois jos ei muuten ymmärrä häipyä.
Itse ainakin aion mennä paikanpäälle huutelemaan, toivottavasti mahdollisimman moni liittyy mukaan!
Joo, ai että Sipilälle jäisi sellainen kuva, että se voi valjastaa myös kansan samalla tavalla, kun valjasti yleisradion "pääministerin puheessaan"
-Tilanne on vakava kansalaiset, vaihtoehtoja ei ole. Kaikki talkoisiin - paitsi maataloustuet ja yritystuet. Kaikki talkoisiin. Paitsi minä ja muut porvarit. Kaikki talkoisiin, onneksi kukaan ei kyseenalaista pskanjauhantaani, kun sain prime time-lähetyksen kim jong unin malliin YLE:llä. Ilman kiusallisia vastakysymyksiä toimittajilta.
Kaikki talkoisiin. Tämä on totuus. Kaikki. Paitsi rikkaat. Mutta kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ai että Sipilälle jäisi sellainen kuva, että se voi valjastaa myös kansan samalla tavalla, kun valjasti yleisradion "pääministerin puheessaan"
-Tilanne on vakava kansalaiset, vaihtoehtoja ei ole. Kaikki talkoisiin - paitsi maataloustuet ja yritystuet. Kaikki talkoisiin. Paitsi minä ja muut porvarit. Kaikki talkoisiin, onneksi kukaan ei kyseenalaista pskanjauhantaani, kun sain prime time-lähetyksen kim jong unin malliin YLE:llä. Ilman kiusallisia vastakysymyksiä toimittajilta.
Kaikki talkoisiin. Tämä on totuus. Kaikki. Paitsi rikkaat. Mutta kaikki.
Älä nyt, kyllähän Sipilä vienosti toivoi hyväosaisilta vapaaehtoista osallistumista "yhteisiin" talkoisiin. Kansanedustuslaitos näytti esimerkkiä, kokonaiset 3% heistä osallistui puhemiehen esittämään vapaaehtoiseen palkkion palauttamiseen.
Hyvä se mies on, yrittää saada Suomi nousuun. Minkä teet kun aiemmat pojat ei alkaneet aiemmin säästö kuurille. Ei jätetä tuleville polville kauheeta velkataakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Monelta se on siellä?
Ei uskalla kertoa?
Kunnon kriitikko viskaisi sille terrafamen pipon.
Kai siellä Soinikin on? Tekee jonkun kuuluisan taikatempun, vaikka kääntää takin tuossa tuokiossa.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon kriitikko viskaisi sille terrafamen pipon.
Tai Terrafamen puhdistamatonta sitä itseään.