Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaas mua selvittämään tää juttu!!! Mies aloitti viime viikolla yhden kurssin

Vierailija
14.03.2006 |

jota on kaksi kertaa viikossa iltaisin, n. 2 tunnin ajomatkan päässä meiltä. Mies on siis ollut tuolla kurssilla nyt kaksi kertaa. Kurssin pitäisi loppua aina iltakahdeksalta.

Huomasin että noina kahtena päivänä kun mies viime viikolla kävi siellä kurssilla, on hän nostanut automaatilta 140eur käteistä. Lisäksi on väittänyt mulle että kurssit ovatkin kestäneet pidempään kuin kahdeksaan, on sanonut että ovat päässeet pois vasta puoli yhdeksän, yhdeksän maissa. Kuitenkin löysin miehen taskusta kuitin jossa oli 20:13 maksanut ostoksensa kurssipaikkakunnan burgerissa. Miksi piti valehdella?

Lisäksi ei osaa selittää mihin on saanut tuhlattu 2x140euroo. Bensat, ruuat yms on maksanut pankkikortilla eikä käteisellä. Kurssi-illoista kotiutui viimeviikolla ekana päivänä vähän ennen yhtätoista illalla ja toisena päivänä vähän ennen puoltayötä vaikka kurssit ovat loppuneet klo 20 ja ajomatkaan menee vajaa 2 tuntia.

Mitä vittua mies on touhunnut ylimääräisellä ajalla ja missä on nuo rahat???

Vai olenko mä luulosairas?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos on löytänyt kurssilta jotain kivaa seuraa ja viettää aikaa kurssin jälkeen uuden seuralaisen kanssa.

Miten on mies muutoin käyttäytynyt, " tälläytyykö" enemmän tms?

Vierailija
2/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi teitä. jos et luota niin eroa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkääkä kysykö miksi vielä olen sen kanssa. en jaksa selittää

ap.

Vierailija
4/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa on ryyppäämässä ollut ainakaan, kun on ajanut kotiin ;)

Eihän miehesi pelaa uhkapelejä? Sinne saa helpostikin rahat menemään.

Vierailija
5/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kävi näin... että isäni lähti toiselle paikkakunnalle kurssille, ja loppujen lopuksi kurssi kyllä oli olemassa mutta isäni ei sille kuulunut... selvisi sillä keinolla kun äitini joutui sairaalaan ja käski soittamaan kurssipaikaan miehelle...

Vierailija
6/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikemminkin vakihuoraan. Voi kökkö, en muuta osaa sanoa. 140¿ on kuitenkin sellainen summa, ettei sitä nyt vaan " nosteta" ilman mitään syytä tililtä. Ravintolaan jos naisen veisi, maksaisi varmaan mieluummin kortilla kuin nostaisi rahaa ja burgeripaikkaan ei saa 140¿ hupenemaan kovin äkkiä.

Vierailija
7/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua mietityttää että miksi se on nostanut juuri sen 140 kumpanakin päivänä ja kun yritin kysellä missä rahat on niin ei osannut vastata mitään järkevää.

ap.

Vierailija
8/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2x140 viikon aikana mennyt.

ap.

Vierailija
9/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos ei kerro, niin pelihän on sillä selvä.

Vierailija
10/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen kanssa on nykyään yhteiset rahat, mutta silloin kun elettiin avoliitossa lapsettomina, niin en miehen rahankäytön perään juuri kysellyt. Enkä kyllä kysele nyt naimisissa ollessakaan, käyttäkööt tienaamansa rahat miten tykkää. Mutta jos tililtä olisi mennyt saman viikon aikana kaksi kertaa 140 euroa, niin kyllä todellakin kysyisin asiasta, olkoot kuinka tahansa miehen omia tienaamia rahoja!! Kyllä tuollaiset summat jo vähän kuuluu vaimollekin... ;)

Vierailija
11/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hotellihuoneeseen ja illallisiin.

Vierailija
12/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin kun meiltä. Omasta puolestani osaan sanoa, että meillä ei ole miestäs näkynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan