Life of Silja ei bloggaa muuton keskellä
Itse olen ainakin kummastellut kun ei ole pariin viikkoon tullut mitään uutta blogiin eikä edes ole kommentteja käynyt katsomassa.. Jännä vaan kun kukaan tavallisessa työssä käyvä ei ota kahden viikon palkatonta ihan vain muuton vuoksi. Eikö siihen riitä pari päivää?
Kommentit (33)
Miks joku "up"ittelee tällaista ketjua??? :D Silja? :D
Noniin, blogihiljaisuuden syynä kuuelma burn out ja ulkonäköpaineet
Vierailija kirjoitti:
Noniin, blogihiljaisuuden syynä kuuelma burn out ja ulkonäköpaineet
HAHH HAAH!! ulkonäköpaineet.. silläon harvase päivä itsensä esittely snäppejä ja tissit on aseteltu nii että näkyy. Itselläni kun on esim menkat ja tuntuu ettei yhtäkkiä peilikuva miellytäkään, en minä sitä kyllä esittele yhtään kenellekään :D
Tuo muija kerjää vaan sääliä ja huomiota. Se ei ole koskaan muuta tehnytkään.
Mitäköhän ne muut henkilökohtaiset paineet tai ongelmat on mistä se mainitsi?
Nauratti toi postaus ulkonäköpaineista! Eka valitus ettei tykkää katsoa peiliin koska oma naama ei miellytä, sitten kasa poseerauskuvia... attention whore game too strong
Mut noi on normi juttuja minkä kanssa ihmiset painii ka sitäpaitsi toi jatkuva muuttaminen on typerää. Ja sanoi kommenteissa että puolentoista vuoden aikana on sittenki ollu noi muutot ja se ens muutto asuu tatulle oli semmonen että otti vaan tyyliin vaatteet mukaan. Ei noiden takii olla pois töistä. En mökää voi aamul soittaa töihin et en tuu ku mul on ulkonäköpaineita. Ja noista syistä ku menis valittaa lääkärille ni ei se edes antais ku sen saman päivän saikkuu ja olis ihmeissään.
Kuulosti uusin postaus siltä että kerjäsi vain lukijoilta kehuja ulkonäöstään. Onko Siljalla huono itsetunto? Olen aiemminkin epäillyt.
Siljan kannattaa värjätä tukka tummaksi. Olo on itsevarmempi ja sexympi, kokemusta on :D
Älkää käykö siellä blogissa. Te klikkauksillanne pidätte yllä sitä blogia.
Vierailija kirjoitti:
Älkää käykö siellä blogissa. Te klikkauksillanne pidätte yllä sitä blogia.
No kyllä sielä on sen verran kävijöitä muutenkin et ei se vaan meidän klikkauksista ole kiinni.
Nyt on taas ollut todella hiljaista.. en käsitä miksi ei vain anna jo olla jos ei bloggailu kiinnosta
Up