Kehtaatko myöntää että seuraat tätä palstaa?
Kehtaatko myöntää kavereille, tutuille että seuraat tätä palstaa, vai onko tämä yksityinen häpeäsi?
Kommentit (10)
Ei mun itsetunto nyt niin huono ole. En muutenkaan nyt ihan niin vakavasti tätä ota, ettenkö voisi naurahtaen mainita joskus jotain av-juttua jos se nyt sattuu liittymään johonkin keskusteluun... Omalla naamallakin pyörin täällä ja jokainen joka tunnistaa on itsekin av-mamma jos se nyt sitten on "vähäx noloo". 😎
En myönnä mitään. Ei mulla ole ollut ikinä tarvetta kertoa kenellekään, millä sivustoilla netissä pörrään.
Prototyyppi kirjoitti:
En myönnä mitään. Ei mulla ole ollut ikinä tarvetta kertoa kenellekään, millä sivustoilla netissä pörrään.
Ehkä sinun ei tarvitsekaan-jospa se näkyy jo kaikille päältä...
Olen kertonut kaikille tutuille että tämä on uusi harrastukseni.
Työkaverit tietävät kyllä, että seuraan palstaa ajoittain. Täältä löytyy hyviä keskustelun ja naureskelun aiheita lounaspöytään. Ja joskus jopa oikeasti mielenkiintoisia yhteiskunnallisia kannanottoja. Mies 44 v.
Esitän etten edes tiedä tällaista palstaa.
Miks tätä pitäisi hävetä? Kirjottelen kommentteja vähän sinne sun tänne. Ja normijärjellä ajateltuna, tää on yksi suurimpia avoimia keskustelupalstoja ilman rekkauspakkoa, täällä pyörii paljon ihmisiä.
Taitaa Hyacinth-syndrooma vaivata suurinta osaa. ;)
Up