Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikesti(ko) tavoiteltava nainen.?

Jussi33
30.12.2016 |

Oon aina pitänyt itseäni hyvänä ihmisten lukijana ja kaikki on kehunut minun sosiaalisia taitojani. Nyt olen törmännyt semmoiseen ja vieläpä todella kiinnnostavaan tapaukseen josta en ota selvää. 2kk sitten baarista tavattu nainen, numeroiden vaihto. Jatkuvaa ja mukavaa viestittelyä ja treffien sopimista. No sovitut treffit meni pari kertaa puihin naisen osalta, eli antoi pakit erinäisten syiden perusteella. No se siitä naisesta, kunnes alkaa viestittely hänen osalta uudestaan ja sovitaan treffit. Treffit menee hyvin, kemiat osuu ja hän itse ehdottaa lähes samantien uusia treffejä. Uusien treffien sopiminen taas hyvin vaikeeta. Ite alan jo naista unohtamaan yli viikon viestihiljaisuuden jälkeen, kappas taas tulee kivaa viestiä. Lyhyen viestittelyn jälkeen kysyin naiselta hänen suunnitelmia lähivipäiville, vastaus tyly, ettei ole maisemissa ja taas viestihiljaisuus. Ymmärtäähän sen että ihminen on kiireinen, mutta kai sitä ehtis laittaa viestiä kuulumisien vaihtoon tai vastata viestiin eikä 2 päivän viiveellä. Jos ei häntä kiinnosta, miksi sitten laittaa viikon hiljaiselon jälkeen mitään viestiä? Mielenkiinnolla mietin onko tässä kyse pelaamisesta vai mistä. Itselleni nyt ei tule muuta mieleen, vai olenko vaan perus putkiaivomies. En ole koskaan kenessäkään roikkunut, enkä aio nytkään.

Te naiset olette hyviä pohdiskelijoita.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä niihi viesteihi heti vastataan, jos kiinnostaa. Tai ainakin saman päivän aikana.

Vierailija
2/5 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

se muija leikkii sun kanssa niin kauan, että sä kyllästyt ja rupeet tapailemaan jotain toistya. sitten sitä harmittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa perus on/off meiningiltä, kun ei halua sitoutua ja ei kiinnosta tarpeeksi. Ottaa aina yhteyttä kun hänellä tulee tylsää.

Vierailija
4/5 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöntyllerö kirjoitti:

Vaikuttaa perus on/off meiningiltä, kun ei halua sitoutua ja ei kiinnosta tarpeeksi. Ottaa aina yhteyttä kun hänellä tulee tylsää.

Tässä taitaa olla vastaus kysymykseeni. Täytyy antaa hänelle vähän "jäätä" kun seuraavan kerran viestittelee. :)

Ap

Vierailija
5/5 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta sanoisin että hänellä on monta mahdollista miestä kierroksessa. On välissä nähnyt jotakuta muuta, ja taas todennut että se on tyhmä, ja muistanut että miksikäs sinun kanssa ei olekaan viestitellyt, olithan ihan kiva.

Sitten taas se toinen tulee ja tekee jotain ja vie huomion.