Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, onko teillä muilla koskaan vallantunnetta siitä, että ette anna miehille?

Vierailija
30.12.2016 |

Olen todella näyttävä nainen, ja tykkään pukeutua ja käyttäytyä vihjailevasti. Naurattaa miehet, jotka toivoo yli kaiken, että pääsisivät housuihini. En päästä. Parasta on katsoa kiemurtelua oikein pitkään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo nämä naisvihaprovot, olet sairas mies.

Vierailija
2/16 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paksu keski-ikäinen joten ongelmaa ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa :D ? No musta on vaan hauska ajatella välillä, miten yli kaiken toivottu asia se joillekin miehille on. Ja itse istuu sen päällä! Eikä olisi suurikaan vaiva antaa, mutta hauskempaa on näin. Olisi totta vie ankeaa olla mies.

Vierailija
4/16 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei ole miehille muuta annettavaa kuin kusinen toosasi, niin yksikään mies ei siinä mitään menetä.

Vierailija
5/16 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en ole sadisti vaan välitän muista ihmisistä ja heidän tunteistaan.

Vierailija
6/16 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Koska rakastan silloin, jolloin mikään helvatin valta ei mielessä.

Terveiset teinimaailmaan.

Vierailija
7/16 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan "antanut" enkä aiokaan koskaan "antaa" yhdellekään miehelle tai naiselle.

Vierailija
8/16 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen paksu keski-ikäinen, ja rakastan seksiä sen verran, etten kieltäydy, jos orgasmeja on tarjolla eli mies sillä tuulella. Kunnon pano voittaa vallantunteen mennen tullen 😉

Vierailija
9/16 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mistä puhut.

Vierailija
10/16 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella näyttävä nainen, ja tykkään pukeutua ja käyttäytyä vihjailevasti. Naurattaa miehet, jotka toivoo yli kaiken, että pääsisivät housuihini. En päästä. Parasta on katsoa kiemurtelua oikein pitkään.

Taitaa sulla olla pikkasen isot luulot itsestäs. Mä en anna kehuja, katsele ihailevasti tai muutenkaan käyttäydy flirtahtavasti sun kaltaisten asenteen omaavien naisten kanssa ja sitten kun toivoo seksiä multa niin kieltäydyn. Miehetkin osaa pihtailla, pitää vaan tajuta että naisen heikkous on huomion puute eikä seksi.

Vierailija
11/16 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo nämä naisvihaprovot, olet sairas mies.

Moi Alba! Hae apua noihin harhoihisi.

Vierailija
12/16 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kukaan halua, joten tuollaista tilannetta ei pääse syntymään.

Vierailija
13/16 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä! Olet jo mennettänyt näyttävä nainen valtasi, kun mies syö sinua silmillään ja pääsee unelmoimaan fantasioissaan sinusta. Monelle voisit olla pettymys.

T: Näyttävä mies.

Vierailija
14/16 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas nautin siitä vallasta toisin päin. Että saan mun rakastajani haluamaan seksiä vaikka sähköpostin tai valokuvien avulla päivänä jolloin ei pitänyt. Tai joissain bileissä. Tuntuu hyvältä saada hänet haluamaan ja vielä paremmalta saada sen jälkeen. Taitava rakastaja.

Vierailija
15/16 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhäkoulussa opetettiin että antamisen ilo on suurin ilo.

Vierailija
16/16 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, silloin kun kohdalle sattuu vittumainen itsekeskeinen seksiaddikti, joka ei naisessa muusta välitä kuin pillusta. Silloin sitä oikein nauttii kun saa kiusattua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan