Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos synnyttäisit 31.12 illalla, kumpaa syntymäpäivää toivoisit?

Vierailija
30.12.2016 |

Kumpi päivä olisi parempi 31.12 vai 1.1? Mitä jos tulisi vaikka tilanne, että imukupilla autetaan vauvaa keskiyöllä. Onkohan kenelläkään käynyt niin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuossa tilanteessa, näin jälkikäteen ajateltuna 31.12. olisi ollut omalle lapselleni parempi. On päätä pidempi muita, oli koulukypsä jo eskarissa ja on todella pikkuvanha ja aikuismainen ikätovereihin verrattuna.

Vierailija
22/25 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä varmaan synnytän 31.12 :\ nyt rv 41+2 ja illan mittaan on alkanu vähän supistelemaan. Tälleen alko esikoisen synnytys myös ja vauva oli ulkona 24h tän tapaisten supistusten alettua. Vähän ristiriitaiset ajatukset, toisaalta jos tai kun kivut yltyy niin haluan vauvan syntyvän mahdollisimman pian mutta muutoin kyllä toivoisin että menisi ensi vuoden puolelle.

Pidättele nyt vielä! Kumpi tulossa? Pojilla suurempia vaikeuksia jos ihan loppuvuodesta syntynyt. Ei tietty aina...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä varmaan synnytän 31.12 :\ nyt rv 41+2 ja illan mittaan on alkanu vähän supistelemaan. Tälleen alko esikoisen synnytys myös ja vauva oli ulkona 24h tän tapaisten supistusten alettua. Vähän ristiriitaiset ajatukset, toisaalta jos tai kun kivut yltyy niin haluan vauvan syntyvän mahdollisimman pian mutta muutoin kyllä toivoisin että menisi ensi vuoden puolelle.

Pidättele nyt vielä! Kumpi tulossa? Pojilla suurempia vaikeuksia jos ihan loppuvuodesta syntynyt. Ei tietty aina...

Tulossa ultran mukaan poika! Katotaan nyt miten käy. Tuntuu että supistukset voimistuu. Mies soitti jo äidilleen että on valmiudessa hakemaan esikoisen hoitoon.

Vierailija
24/25 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mieluummin 1.1. mutta ei vuoden viimeinenkään päivä haittais :D Mun oma syntymäpäivä on myös tässä joulukuun lopussa ja hyvin oon pärjännyt, mitä nyt tuska oli kamala silloin kun kaverit oli täyttänyt 18 aikoja sitten ja itse vielä odottelin baariin pääsyä.

Vierailija
25/25 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on ihan tutkmiustietoa olemassa, tammikuun ensimmäiset hyötyy (Suomessa esim.) syntymäajastaan varsinkin lapsena ja nuorena. Todisteena on mm. käytetty kanadalaista kiekkoperinnettä, jossa juniori-ikäluokka vaihtuu elokuussa.. No ketä kanadalaisia löytyy esimerkiksi nhl-joukkueiden kokoonpanoista? Jep, elo,syy, lokakuussa syntyneitä. Suomessa taas jalkapallo- ja jääkiekkomaajoukkueissa alkuvuonna syntyneet on yliedustettuina.

Yhteenvetona lapsuus ja nuoruusiällä vuodella on todella suuri merkitys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän