Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISET Pystyttekö katkaisemaan virtsasuihkun kesken kaiken?

Vierailija
30.12.2016 |

Eli missä kunnossa on lantionpohjan lihakset?
Itse olen 24v ja yleensä pystyn, mutta välillä livahtaa silti.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysioterapiassa mitattu lihasten voima tuloksena erittäin hyvät. Pystyn katkaisemaan virtsasuihkun helposti ja kolme synnytystä ja ikä 28v.

Vierailija
2/23 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pystyn, mutta ei se kyllä vielä juuri mistään mitään kerro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/23 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pystyn.

Vierailija
4/23 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn,olen koko ikäni treenannut lantionpohjalihaksia,jota suosittelen kyllä kaikille synnyttäneille.iloa myös miehelle kun lihaksisto on kunnossa.

Vierailija
5/23 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut en ei virtsankarkailua mutta en pysty katkaisemaan jos virtsaa alkaa tulla. Takana sektio ja kaksi alatiesynnytystä. Olen kyllä harjoittanut lantionpohjalihaksia.

Kohdun lihakset on mielestäni ja mieheni mielestä silti hyvässä kunnossa.

Vierailija
6/23 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu pystyn.

Vierailija
7/23 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tottakai. Olen aina pystynyt.

Vierailija
8/23 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fysioterapiassa mitattu lihasten voima tuloksena erittäin hyvät. Pystyn katkaisemaan virtsasuihkun helposti ja kolme synnytystä ja ikä 28v.

Kysyn nyt näin naisia pelkäävänä tuppukylän setämiehenä, miten nuo lihasvoimat mitataan?

Vierailija
9/23 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut en ei virtsankarkailua mutta en pysty katkaisemaan jos virtsaa alkaa tulla. Takana sektio ja kaksi alatiesynnytystä. Olen kyllä harjoittanut lantionpohjalihaksia.

Miten miehesi tietää kohtusi lihasten kunnosta?

Vierailija
10/23 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä tai miehesi voitte tietää kohtusi lihaksista.... Emättimen ja lantionpohjan lihaksiston ymmärrän kyllä.

Vierailija
11/23 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn nyt näin naisia pelkäävänä tuppukylän setämiehenä, miten nuo lihasvoimat mitataan?

😄😄👏🏻

Vierailija
12/23 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt taas on tehty ihan normaalista asiasta maailman kahdeksas ihme. Eikö tuo nyt ole ihan luontainen ominaisuus kaikilla jollei nyt ole jotakin vaurioita sinne saanut.

Vierailija
13/23 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😄😄👏🏻

😂 Halkaisi varmaan fyssarin kookospähkinän pissavehkeillään.

Vierailija
14/23 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn.

Olen 53-vuotias, kahdesti synnyttänyt, kohtu poistettu (joten niitä kohdun lihaksia ei ole). Enkä ole harjoittanut ikinä mitään lantionpohjan ilolihaksia, mutta sen sijaan olen ollut melko aktiivinen seksuaalisesti teini-iästä asti (ensin 25 vuotta ensimmäisen miehen kanssa ja nyt jo 12 vuotta toisen kanssa), tanssinut modernia tanssia ja kilpatanssia, harrastanut joogaa, pilatestä ja lenkkeilyä. En ole ikinä ollut ylipainoinen.

Aina välillä olen tota kokeillut, kun siitä tohkataan. Ja aina olen pystynyt. Synnytysten jälkeen, raskauksien aikana. Ehkä mulla on anatomia vaan luonnostaan jotenkin semmoinen.

Nykyinen mies kyllä sanoi että ohhoh olet aikamoinen ja lihaksissa löytyy, kun oltiin ekaa kertaa yhdynnässä. Ekallehan minäkin olin eka, joten hän ei muista tiennytkään.

Vierailija
15/23 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, mutta oonkin jo tällainen 48-vuotias harppu enkä mikään tyttönen enää. Lapsia en oo saanut aikaan.

Vierailija
16/23 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko virtsaamisen keskeyttäminen sen merkki, että alapää on tiukka? :D Oon aina luullut, että mulla on löysä. Kyllä silti pystyn keskeyttää pissaamisen, teenkin sitä suunnilleen päivittäin. T. N25, synnytyksiä 0 ja geishakuulat säännöllisesti käytössä.

Vierailija
17/23 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😄😄👏🏻

Ollaanhan sitä lystikkäitä perjantaina..

Miten olisi ihan siihen tarkoitetulla anturilla? Plomps pimppaan anturi ja johdot kiinni koneeseen ja kone kertoo koko ajan tilanteen kun jännittää/on rentona/yms. Lisäksi sillä voi antaa sähköä sekä testata tuntoa. En ymmärrä miksi tätä on alapeukutettu tai mikä tässä olisi hauskaa?

Noilla mittauksilla voidaan hoitaa erittäin hyvin lantion eri ongelmia. Virtsankarkailua esimerkiksi mikä on kuitenkin tosi yleistä synnyttäneiden keskuudessa. Minusta on vain mahtavaa, että tällaisia laitteita on keksitty.

Vierailija
18/23 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo nykyään joku nuorten naisten ongelma? Itse olen 45 ja säikähtäisin jos en pystyisi hallitsemaan rakkoani.

Vierailija
19/23 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😄😄👏🏻

Ollaanhan sitä lystikkäitä perjantaina..

Miten olisi ihan siihen tarkoitetulla anturilla? Plomps pimppaan anturi ja johdot kiinni koneeseen ja kone kertoo koko ajan tilanteen kun jännittää/on rentona/yms. Lisäksi sillä voi antaa sähköä sekä testata tuntoa. En ymmärrä miksi tätä on alapeukutettu tai mikä tässä olisi hauskaa?

Noilla mittauksilla voidaan hoitaa erittäin hyvin lantion eri ongelmia. Virtsankarkailua esimerkiksi mikä on kuitenkin tosi yleistä synnyttäneiden keskuudessa. Minusta on vain mahtavaa, että tällaisia laitteita on keksitty.

Juu. Anturi pimppaan vaan 😆😅 Anteeksi..

Vierailija
20/23 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtu on itsessään lihas ja eri asia kuin lantionpohjanlihakset. Ja ne lihasvoimat mitataan laittamalla anturi emättimeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän