Nuori nätti nainen, saanko tulla juttelemaan, jos näen sinut esim. bussipysäkillä yksin?
ja pyytää esim kahville? Tai ihan numeron?
Vai suhtaudutko tilanteeseen negatiivisesti, vaikka mies on nuorekas ja charmantti?
Juuri tullut sinkkumarkkinoille, joten miksi en kysyisi täältä ensin?
T: vasta eronnut M41
Kommentit (228)
Miesasia kirjoitti:
Melkoista ikä- ja sukupuolisyrjintää ilmentää tämä topikki, kuten arvata saattaa. Nelikymppinen mies on jotenkin likainen ja arveluttava lähestyessään parikymppistä.
No mammat täällä tietysti moralisoi, oma pärstäkertoimensa ei lähestymisiä saa aikaan.
Toverit! Tosiasia on, että varttuneemmallakin miehellä on täysi oikeus jutella nuorempien neitokaisten kanssa, ja edellyttää heiltä asiallista käytöstä. Tylyyteen vastaamme tylyydellä. Fyysiseen torjumiseen fyysisyydellä. jne.
On aika jo lopettaa naisten edessä mateleminen ja nöyristely. Meillä on oikeus.
Teillä on oikeus saada turpaan, jos jatkatte iskemistä vaikka olette saaneet pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toissakesänä minulle tultiin juttelemaan bussipysäkillä. Oli lauantai-ilta, seuraavan bussin tulemiseen yli vartti. Mies, n 35-40v pysähtyi bussipysäkille autollaan ja kysyi tarvitsenko kyytiä kotiin. Katsoin, että auto on uudehko? Audi, mies siisti ja asiallinen. Nopea viesti kaverille, minkä auton (rek-nro) kyytiin menin, että jollei puolessa tunnissa tuu uutta viestiä, niin...
Ihmistuntemus osui hyvin kohdalleen, mies vei minut kotiin (tosin sanoin osoitteen risteävältä kadulta), ettei tiedä, missä asun tarkalleen. Juteltiin niitä näitä automatka. Mies toivotti hyvät illanjatkot ja jatkoi matkaansa. Itse olin viime toissakesänä 26. Varovainen kannattaa bussipysäkillä juttelijoiden kanssa olla kuitenkin.
Typerää. Miksi kukaan mies tarjoaa kyytejä tuntemattomille naisille bussipysäkeillä? Tekeekö rekisterinumeron ylöskirjaaminen sarjamurhaajan teon mahdottomaksi toteuttaa? Ei rikollinen pelkää rangaistuksen uhkaa, kun nimenomaan raiskaajat eivät ajattele järkiperusteisesti.
VAROVAINEN.??? JA MENIT SILTI KYYTIIN ???
Anteeksi mutta oletko täydellinen idiootti ??
Onnrkas ainakin..tällä kertaa...
........................ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toissakesänä minulle tultiin juttelemaan bussipysäkillä. Oli lauantai-ilta, seuraavan bussin tulemiseen yli vartti. Mies, n 35-40v pysähtyi bussipysäkille autollaan ja kysyi tarvitsenko kyytiä kotiin. Katsoin, että auto on uudehko? Audi, mies siisti ja asiallinen. Nopea viesti kaverille, minkä auton (rek-nro) kyytiin menin, että jollei puolessa tunnissa tuu uutta viestiä, niin...
Ihmistuntemus osui hyvin kohdalleen, mies vei minut kotiin (tosin sanoin osoitteen risteävältä kadulta), ettei tiedä, missä asun tarkalleen. Juteltiin niitä näitä automatka. Mies toivotti hyvät illanjatkot ja jatkoi matkaansa. Itse olin viime toissakesänä 26. Varovainen kannattaa bussipysäkillä juttelijoiden kanssa olla kuitenkin.
Typerää. Miksi kukaan mies tarjoaa kyytejä tuntemattomille naisille bussipysäkeillä? Tekeekö rekisterinumeron ylöskirjaaminen sarjamurhaajan teon mahdottomaksi toteuttaa? Ei rikollinen pelkää rangaistuksen uhkaa, kun nimenomaan raiskaajat eivät ajattele järkiperusteisesti.
Kyllä se alkuperäisen viestin kirjoittaja on idiootti tai asiaa fantasioiva mies. Ensinnäkään jonkun tekstarin lähettäminen ei suojaa miltään. Kiinnijääminen ei raiskarin mielessä merkitse mitään. Paljonko auttaa tekstari kun raiskataan, tapetaan ja jätetään johonkin mettään? Toisekseen kuka fiksu mies ajelee "hienoilla" autoilla ihan muuten vaan ja ehdottelee? Joku täyspervo kaheli.
Ällöä, jos setämies tulisi juttelemaan pysäkillä. Olen N43 ja jos minulle tulisi joku +50 ikäinen juttusille, niin juoksisin minäkin karkuun. Ja jos mies olisi yli 10v. vanhempi niin juoksisin vielä lujempaa.
Kysyn sinulta AP, miksi haluat itseäsi huomattavasti nuorempaa naista? Miksei ikäisesi kelpaa?
En pidä oman isäni ikäisistä setämiehistä - eikä kyllä kukaan muukaan tuntemani nuori nainen.
Hyi.
Miksi et katsele itsesi ikäisiä naisia, ukkeli? Toisaalta tuskin kukaan sun ikäinenkään nainen sua huolii, jos kuolaat nuoria naisia. Huh huh.
N 25
Jo tuo, että sinun pitää kysyä tällaista asiaa tältä palstalta paljastaa ettei kannata.
Ei tässä ole kyse vallasta eikä oikeuksista vaan siitä, että nuoret naiset haluavat nuoren miehen. On ihan normaalia ja tervettä haluta pariutua oman ikäisensä kanssa.
Mies joka haluaa paljon itseään nuoremman naisen, ei ole hääppöinen. Suuri ikäero tuottaa suhteeseen tasa-arvon puutetta ja valta-asetelma on epäreilu. Jos mies ei kestä omanikäistään, älykästä ja aikuista naista, hän on itse jotenkin vähä-älyinen tai heikko.
Älykäs, seksikäs, kiinnostava mies haluaa tasavertaisen naisen, joka on älykäs, seksuaalinen ja vahva. Tällaisten liitosta tulee molemmilla antava ja onnellinen. :)
ensinnäkin se "nuorekas ja charmantti" valitettavasti on todellisuudessa turhan usein kaljamaha, spedetukka ja rasvaiset jutut. Itsekritiikki puutuu yhtä monessa tapauksessa. Ootko ihan varma että tarkkailet itseäsi vallitsevien realiteettien puitteissa, ap?
Toisekseen, en toivoisi että tulisit. Ahdistun jos joku keski-ikäinen setä yrittää ottaa kontaktia. Näitä tapahtuu lähes päivittäin. Muuten voisin ehkä jutella sanan tai pari mutta se on niin selvä ja paistaa läpi se pillun himo ja itsekritiikin puute, niin en todellakaan viitsi.
........................ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, tässä tullaan siihen, miksi naiset ei pidä siitä että heitä lähestytään, yksi osasyy siihen miksi baarista voi olla hankala miehen saada seksiseuraa, miksi tuntemattomien miesten seuraa ylipäänsä vältellään ja lähestymisiä pelätään. Koska jos et välttele, alat jutella, kävelet kenties samaa matkaa, saatika lähdet baarista mukaan jatkoille, osan mielestä on aina oma vika jos jotain tapahtuu. Olet itse syyllinen siihen että tulit ahdistelluksi, pahoinpidellyksi tai raiskatuksi. Ja nämä ihmiset jotka ovat tätä mieltä, kyllä kovaäänisesti sen sinulle kertovat, vähintään asenteet tulee ilmi epäsuorasti julkisissa keskusteluissa, netin keskustelupalstoilla tai vaikka poliisin taholta rikosilmoitusta tehdessä.
En tunne yhtään naista, jota erityisesti kiinnostaisi juristit. Helvetin kuivaa ja pikkutarkkaa jengiä ne juristit.
Huh.
Itseä parikymmentä vuotta vanhemmat miehet kiinnostavat vain naisia joilla on vakavia ongelmia mielenterveytensä kanssa - isäsuhde vaikea ja rakkaudeton tms.
En usko ett kaksikymppiset pojatkaan tykkäisivät jos nelikymppiset naiset vonkaisivat heitä bussipysäkeillä. Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta, että kannattaa pariutua suurin piirtein itsensä ikäisen kanssa? Kukaan ei ole valtaa pitämässä eikä etuoikeutettu toiseen nähden. Ihminen kukoistaa ja voi hyvin parisuhteessa, jossa osapuolet ovat tasavertaiset ja kokevat tulevansa arvostetuksi kokonaisina ihmisinä.
Samassa ikävaiheessa olevat myös ymmärtävät toisiaan paremmin.
Olen kaunis ja äkykäs 43-vuotias nainen. Minulle ei tulisi mieleenkään vongata mitään nuoria poikia. Sopiva ikä minun miehelleni on +/- 5 vuotta. Löysinkin ihanan, seksikkään ja älykkään miehen, joka on minua neljä vuotta nuorempi.
Olen mies, olen itse idioottimagneetti ja voin kuvitella, että naisia ahdistaa vielä enemmän ne tilanteet. Itse pystyn eleillä tai sanomalla sanoa, että voi painua veehen jos ei kiinnosta jutella. Oikeasti on hiukan rasittavaa kun tietää jo kaukaa kenen kanssa esimerkiksi kännäri haluaa jutella..
joopa joo kirjoitti:
Nää on aina niin hauskoja lukea, kun nuoret naiset väittää netissä niin napakkana ettei kelpaa tietynikäinen vanhempi mies...Höpöhöpö, sillä jos on esim. Mikko Leppilammen ulkonäkö, lompakko kunnossa, hyvä työpaikka, kenties vaikutusvaltainen ammatti tai johtavassa asemassa, hieno auto ja asunto, harrastaa liikuntaa ja kroppa on timmissä kunnossa ja on luottamustoimissa tai muissa tärkeissä tehtävissä sekä nuorekas olemukseltaan, osaa käytöstavat ja on karismaattinen, kohtelias, ystävällinen ja hauska seuramies, niin kummasti jotkut 20-30v naiset pörrää riesaksi asti itseään reilustikin vanhempien miesten kanssa ja haluaa niistä yhdenyön hoidon tai vaikka ukon ittelleen. Monesti riittää, että edes osa noista asoista täyttyy mihen kohdalla. Jos vielä satut olemaan tuon kaiken ohella julkkis, niin flaksi nuorten suhteen on vielä varmempi.
Saattaa olla. Vaan kun tuollaisia miehiä on äärimmäisen vähän.
Ja kun niistä vähistäkin tuollaisista miehistä osa on onnellinen omassa parisuhteessaan ja perheessään.
Näitä "lähestymisiä" itselleni on sattunut ollessani suunnilleen päiväsaikaan liikkeellä.
Olin bussissa menossa kotiin ja viereeni istahti noin parikymmentä vuotta vanhempi mies, joka alkoi ensin ns. jutustella ja sitten taputella reittäni. Nousin paikallani pois ja mies yritti vielä estää sen, että pääsisin pois. Jäin heti seuraavalla bussipysäkillä pois ja odotin seuraavaa. Kukaan muista matkustajista ei tietenkään puuttunut tilanteeseen mitenkään.
Olin kaupassa päivällä odottamassa vuoroani jonotuslappu kädessä. Siihen tulee viereeni huomattavasti itseäni vanhempi mies, joka aluksi tuijottaa. Tämän jälkeen keskustelun aloitus oli "moi, lähdetäänkö yhdessä lasilliselle?". Joo, en lähtenyt.
Ja se on myös tuttu ilmiö, että joku tulee tarjoamaan autokyytiä, kun olen ollut vaikka ratikkaa odottamassa. Ulkomaalaisten taholta olen kohdannut sellaistakin, että mies on keskellä kirkasta päivää tullut vierelle juttelemaan ja vaikka olen sanonut, etten ole kiinnostunut, on mies voinut alkaa seuraamaan.
Ja näitä vastaavia on varmasti monella naisella tiedossa. On eri asia käydä juttelemaan normaaleja asioita kuin alkaa heti pyytämään mukaansa, iskemään, seuraamaan tai lääppimään.
Olen itse nelikymppinen nainen enkä voisi kuvitellakaan, että lähestyisin 20 vuotta nuorempia poikia suhdemielessä. Voisin olla, herraisä sentään, tuonikäisen jantterin äiti eli ei kiitos, nej tack, no thank you :D Parisuhde toimii parhaiten kun molemmat ovat ns. samalla tasolla iän ja elämänkokemuksen suhteen, enkä missään tapauksessa jaksaisi enää 2-kymppisten biletys- ja kaverikeskeistä elämäntapaa. Se aika on jäänyt kauas menneisyyteen jo, eikä kiinnosta tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, olen itse idioottimagneetti ja voin kuvitella, että naisia ahdistaa vielä enemmän ne tilanteet. Itse pystyn eleillä tai sanomalla sanoa, että voi painua veehen jos ei kiinnosta jutella. Oikeasti on hiukan rasittavaa kun tietää jo kaukaa kenen kanssa esimerkiksi kännäri haluaa jutella..
Kiva, että edes jollain miehellä on kokemusta naisten todella usein kohtaamista epämiellyttävistä lähestymisyrityksistä. Millä saataisiin nämä urpåt uskomaan kerrasta että ei on ei? Jankataan ja jankataan...
Keski-ikäiset nuoria naisia jahtaavat miehet ovat yksinkertaisesti ja pelkästään säälittäviä tapauksia, joten ei kiitos.
Saat tulla asiallisesti juttelemaan, kunhan ymmärrät ensikerrasta sanoessani olevani varattu tai ettei kiinnosta. Jos olisin sinkku niin kyllä mulle 41-vuotias mies kelpaisi, jos olisi muuten hyvä tyyppi ja parisuhteen toimivuutta ajatellen yhä viriili. Ja tietty minun miesmakuni mukainen (pitkä tummanruskea tukka, parta, ruumiinrakenteella ei niin kauheasti väliä, laiha tai plösö kelpaa, samoin lyhyet, tosi pitkät taas ovat minusta pelottavia, kun olen tällainen 162 cm "pätkä"...) Ja miehen pitää sietää sitä, että olen outo sotkuinen tietokoneella istuva laiska nörtti, jolla on kolme eläintä, joista lähtee paljon karvaa. Ja tv-tasoni pehmolelukokoelmakaan ei ole lähdössä mihinkään yhdenkään miehen ruikutuksen takia. Ja tuhlaan omia rahojani Animeconin kaltaisissa tapahtumissa käymiseen, figuurien ja pehmojen osteluun, sun muuhun "lapselliseen" minua miellyttävään harrastustoimintaan juuri tasan niin paljon kuin haluan.
Mikäli joku 41-vuotias haluaisi minun kanssani seurustella ja tämän hyväksyisi niin minun puolestani ei mikään ongelma. Eihän tuo ole edes kauhean vanha, oma ikämaksimini on 60 tai sitä nuorempi sellainen, jolla vielä seisoo, eikä ole kauhean rajoittunut ja pidättyväinen seksin tai minkään muunkaan suhteen. Ja olen paska kokki ja laiska, joten miehen pitää osata laittaa mulle ruokaa ja siivota. :D Satunnainen juopottelunikaan ei saa haitata miestä.
Btw, ei haittaa, vaikka olisi lapsia edellisestä liitosta, yrittäisin olla kivempi äitipuoli kuin mulle on oltu.
En tosin tiedä, että edustanko ap:n käsitystä nätteydestä. Olen mä blondi ja isotissinen, mutten jaksa hirveästi panostaa pukeutumiseen, en jaksa meikata ja mulla on 20 kg ylipainoa, joka näkyy levinneenä mahana ja löllöpyllynä. :D
En kuitenkaan usko, että tämä on ongelma, koska mulla on jo kriteerit suunnilleen täyttävä kolmikymppinen mies...
N28
Saat tulla juttelemaan kaikin mokomin, mutta mistä kannattaakaan jutella?
"Hei oletko nähnyt, onko bussi nro. x jo mennyt?" ok
"Osaatko sanoa, mitä kautta tästä pääsisi juna-asemalle?" ok
"Minulta meni asia y rikki ja minulle sanottiin, että sen korjaamiseen pitäisi ostaa asia z, mutta nyt vasta kaupungilla tajusin, etten tiedä ollenkaan, mistä sellaisen voisi ostaa. Tiedätkö sinä?" ok
"Onpas täällä joulukoristeet, minä olen tällaista mieltä tällaisesta joulukoristeiden käytöstä." ok
"Oletpa nätti." ei ok
"Oletpa hyvin pukeutunut." ei ok
"Oletpa fiksun ja kivan oloinen." ei ok
"Puhelinnumero?" ei ok
"Mun tekee sua mieli." ei ok
Eli kyllä minulle jutella saa, mutta en innostu itseäni koskevasta kommentoinnista, en positiivisesta sen enempää kuin negatiivisestakaan. Enkä kyllä kiinnostu siitä, jos alat itseäsiäkään kommentoimaan, riippumatta siitä kutsutko itseäsi "kujeilevaksi, hyväntahtoiseksi veijariksi" vai "vanhaksi mieheksi, joka ei varmaankaan enää tuollaisille tytöille kelpaisi". En ole laisinkaan kiinnostunut minkäänlaisesta seuranhausta minkäänlaisten ihmisten taholta. Tavallista juttuseuraa minusta kyllä saa, ja osaan kieltäytyä asiallisesta seuranhausta asiallisesti, mutta toivon, että myös seuranhakija osaa suhtautua kieltäytymiseeni asiallisesti.