Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori nätti nainen, saanko tulla juttelemaan, jos näen sinut esim. bussipysäkillä yksin?

Vierailija
30.12.2016 |

ja pyytää esim kahville? Tai ihan numeron?
Vai suhtaudutko tilanteeseen negatiivisesti, vaikka mies on nuorekas ja charmantti?

Juuri tullut sinkkumarkkinoille, joten miksi en kysyisi täältä ensin?

T: vasta eronnut M41

Kommentit (228)

Vierailija
141/228 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä on 41v. Jos joku pappa tulis numeroa kyseleen, antaisin varmaan iskän numeron.

N20

Vierailija
142/228 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiset puhuis enemmän ja tutustuis toisiinsa tämäkin maa olisi paljon mukavampi olla ja elää.  Nykyään kaikki käpertyy omaan kuplaansa ja masentuu.  Edes naapuria ei tunneta.  Mitä järkeä?

Mä tunnen naapurini, koska näen heitä lähes joka päivä - ja tosiaan TUNNEN heidät: tiedän vähintään, missä rapussa he asuvat, monista myös, millainen auto heillä on jne. Morjestan lähtiessäni töihin/tullessani töistä/viedessäni roskia/lähtiessäni kauppaan/mennessäni röökille. Joskus juttelen pidemmän aikaa niitä näitä esim. säästä tai pihan hiekoituksesta.

Myös naapurini tuntevat minut, tietävät missä rapussa asun, millainen auto mulla on. Kyseessä on meidän kaikkien oma kotiympäristö, tuttu ja turvallinen. Tätä ei mitenkään voi verrata siihen, että joku ventovieras tulee ahdistelemaan.

Mitenköhän saataisiin tähän maahan sellaista normaalia jutustelevaa kulttuuria? Tai ylipäätään vähän positiivisempaa lähestymistapaa erilaisiin asioihin? 

Voithan sinä miehenä jutella muille miehille. Minä naisena juttelen naisille. Tässä ketjussa nyt keski-ikäiset miehet haluavat jutella nuorille naisille lähinnä iskemistarkoituksella.

Jos minä, yli viisikymppinen nainen, rupean juttelemaan lasteni ikäisille miehille, niin osa heistä mulkaisee, ynähtää jotain ja kääntää selän. Minä en kehu, että onpas sulla nätti hymy vaan pyydän ystävällisesti tupakoimaan kauempana bussikatoksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/228 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaankin. Jos minä, lähes 50 v. nainen, itse asiassa varsin hyvin säilynyt ja nuorekas, menisin jututtamaan ja kyselemään jonkun alta 25-vuotiaan nuoren miehen puhelinnumeroa bussipysäkillä niin mikähän olisi reaktio :D.

Vierailija
144/228 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä lähesty jos tilanne on sellainen, että nainen on liian yksin eikä pääse sinua karkuun:) silloin tilanne voi tuntua liian uhkaavalta.

Älä myöskään pyydä naisen numeroa vaan anna omasi hänelle, vaikka hän ei sitten koskaan sinulle soittaisikaan. Tiedät ainakin sitten onko nainen oikeasti kiinnostunut kun hän ottaa yhteyttä sinuun:)

Vuosikymmeniä kestänyt feministinen miesten demonisointi on tehnyt tehtävänsä. Mies on aina potentiaalinen uhka naiselle.

Hyvät naiset ja herrat: puhumme jo sukupuolirasismista miehiä kohtaan.

"Feministinen miesten demonisointi"? Syytä niitä miehiä, jotka ovat ahdistelleet ja raiskanneet tuntemattomia naisia bussipysäkeillä ja muualla, missä ihmisen pitäisi saada liikkua turvassa. He ovat pilanneet miessukupuolen mainetta niin, että naisten pitää olla varuillaan tuntemattomien suhteen. 

Raiskaukset ja seksuaalinen ahdistelu ovat todellisuudessa melko harvinaisia rikoksia. Feministit ovat kaikenmaailman raiskauskulttuuripuheillaan liioitelleet ongelmaa. Ja siinä samalla demonisoineet miehet. (miesviha piileskelee edelleen siellä feminismin kovassa ytimessä)

Annas kun arvaan: jos sinulle nainen kertoo, että hänet on raiskattu, sinä kuitenkin käännät sen naisen viaksi "mitäs läksit". Ja seksuaalinen ahdistelu on naisille ihan arkipäivää, hyvin moni kokee sitä jo esiteininä. Sinulle voi olla normaalia naureskella 11-vuotiaalle sukulaistytölle, että "onpas sinulla ja tisut kasvaneet, annas kun koetan niitä, höhhöhhöö", mutta tytölle se on ahdistelua ja pelottavaa sellaista.

Vierailija
145/228 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isä on 41v. Jos joku pappa tulis numeroa kyseleen, antaisin varmaan iskän numeron.

N20

Pliis tehkää joku näin 😃.

Vierailija
146/228 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä naisia. Tulee aika vahva inhoreaktio, kun joku 45+ tuntematon nainen alkaa jutella minulle. Yleensä potkaisen maiharilla pilluun täysiä ja ammun hätäraketin ennätyslöysästä peniksestä.

M35

Moi Spessu lähemmäs 60 vee.

Vierailija
147/228 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt ja humoristinen jutustelu ilman taka-ajatuksia on ok, mutta hyvin harvat mieshenkilöt osaavat tämän taidon Suomessa. Yleensä keskustelualoituksen taustalla on tavoite hyötyä vastapuolesta eli päästä treffeille. Kun pyynnöstä kieltäytyy kohteliaasti (miesystävä löytyy jo) saa osakseen kylmää kyytiä, kun herra purkaa pettymystään sumeilematta. Ikäänkuin nuorella ja nätillä naisella olisi suorastaan velvollisuus suostua ties kenen ehdotuksiin... Tätä on tapahtunut niin useasti elämäni aikana, että nykyään torppaan vieraiden miesten lähestymiset heti alkuunsa. En ole haku päällä enkä pidä haukutuksi tulemisesta.

Vierailija
148/228 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun tarvitsee käyttää itsestään sanoja "nuorekas" tai "charmantti", on todellisuudessa papparainen.

Sen sijaan "nuorekkaalle ja nätille" 45v naiselle tämän viestin yläpuolella sataa yläpersettä. Kyseinen nainen on tietenkin oikeasti nuorekas ja nätti eikä ollenkaan mummo.

No hei, nuorekas 45v nainen tietää ja ymmärtää olevansa 18 vuotiaan pojan silmissä täti tai jopa mummo. Ei kuvittelekaan muuta ja kaikki naiset tietää tämän. Siksi yläpeukut.

Miehillä on näitä epärealistisia ja jopa epätoivoisia kuvitelmia siitä että nuoret naiset olisivat ihastuneita charmantteihin pappoihin.

Vierailija
149/228 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kun tulet torjutuksi siellä pysäkillä tai kun se nuori nainen soittaa veljensä apuun, niin reagoitko silloin yhtä aggressiivisesti kuin tässä ketjussa? "Ei" saa sinut aggressiiviseksi livenä, jos täälläkin? Jätä ihmeessä lähestymättä.

Usko nyt jo, että ei ole mitään rasismia vaan älykästä oman elämän varjelua, että poistuu tilanteesta turvallisesti jos tuntematon mies lähestyy sinua kun olet yksin ja nainen. Naisia raiskataan aukioillakin, bussipysäkin julkisuus ei tee siitä turvallista.

Kun joskus saat tyttären, niin et todellakaan tahdo tuntemattomien miesten lähestyvän häntä tai vaimoasi heidän ollessaan yksin jossain. Ainakin oma isäni sekä puolisoni ovat tätä mieltä, ja heiltä olen saanut pippurisuihkeen taskuuni. Tunnen aniharvoja naisia, joilla ei ole jotain kokemusta pelottavista miehistä.

Oman mieheni tapasin eräässä tapahtumassa, mutta hän ei ollut suunnitellut nimenomaan yhyttävänsä jotakuta naista tämän ollessa jossain yksin. Suunnitelmallisuus ja aggressiivisuus ap:n viesteissä on huolestuttavaa.

Vierailija
150/228 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä palstan pissiksille yli 40v miehiä, ei varmaan kelpaisi kenellekään?

Eikä varsinkaan palstan siiderivalaille?

http://www.ranker.com/list/hottest-male-actors-over-40/keshvaralikhani

Joo, on hyvännäköisiä miehiä IKÄISTENSÄ joukossa.

Ymmärrät varmaan että nuo miehet eivät edusta tavallista suomalaista 43v papparaista.

Ja nuo miehet vaativat naiseltakin paljon jolloin nuo naiset jotka heille kelpaa saavat muitakin komeita miehiä.

Eli sama kilpailu siellä.

Vierailija
151/228 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään ei omanikäiset kelpaa kun ne on "kurppaantuneita". Tätä lausetta olen kuullut usean tuota ikäluokkaa olevan miehen suusta Facessa kun he ovat tulleet vonkaamaan minua, 23 vuotiasta naista. Säälittävää, ja niin surullista että jotkut jämähtävät ikuisesti teini-ikäisen tasolle eivätkä koskaan kypsy ikätovereidensa tasolle henkisesti.

Vierailija
152/228 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy vaan siellä omalla puolellasi. Pitäisin lähestymistäsi potentiaalisena uhkana ja tarkkailisin äänensävyä ja kehonkieltäsi. Parhaassakin tapauksessa pitäisin sinua surkimuksena.

Vierailija
153/228 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse liikun paljonkin yksin eri paikoissa mutta se ei tarkoita sitä, että olen yksinäinen ja valmis haksahtamaan ensimmäiseen vastaantulevaan mieheen. Se puoliso nimittäin löytyy jo, joten seuranhaku tästä osoitteesta ei kannata. Yleensä olenkin syventynyt älypuhelimen tms. selaamiseen jos joudun seisoskelemaan ja odottamaan jossakin; siltikin näitä seuraan änkijöitä osuu välillä kohdalle. Eikö teillä tungettelijoilla ole minkäänlaista tilannetajua??

Vierailija
154/228 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAS TÄTÄ. EI VOI OLLA TOTTA.

Vierailija
155/228 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toissakesänä minulle tultiin juttelemaan bussipysäkillä. Oli lauantai-ilta, seuraavan bussin tulemiseen yli vartti. Mies, n 35-40v pysähtyi bussipysäkille autollaan ja kysyi tarvitsenko kyytiä kotiin. Katsoin, että auto on uudehko? Audi, mies siisti ja asiallinen. Nopea viesti kaverille, minkä auton (rek-nro) kyytiin menin, että jollei puolessa tunnissa tuu uutta viestiä, niin...

Ihmistuntemus osui hyvin kohdalleen, mies vei minut kotiin (tosin sanoin osoitteen risteävältä kadulta), ettei tiedä, missä asun tarkalleen. Juteltiin niitä näitä automatka. Mies toivotti hyvät illanjatkot ja jatkoi matkaansa. Itse olin viime toissakesänä 26. Varovainen kannattaa bussipysäkillä juttelijoiden kanssa olla kuitenkin.

Typerää. Miksi kukaan mies tarjoaa kyytejä tuntemattomille naisille bussipysäkeillä? Tekeekö rekisterinumeron ylöskirjaaminen sarjamurhaajan teon mahdottomaksi toteuttaa? Ei rikollinen pelkää rangaistuksen uhkaa, kun nimenomaan raiskaajat eivät ajattele järkiperusteisesti.

Vierailija
156/228 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle voi tulla juttelemaan, mutta parempi olla siisti ja selvin päin. Mutta minä olenkin 49, ja olen tässä ketjussa varmaan ainoa, jonka silmissä voisit ollakin freesin ja nuorekkaan näköinen. Edellyttäen että liikut ja elät terveellisesti, muuten tuossa iässä on jo lösähtänyt.

Ihmettelen aina, miksi miehet eivät katsele omanikäisiään tai muutamaa vuotta vanhempia. Saisivat tuntea itsensä vielä nuoreksi ja viriiliksi. Nuorten naisten kanssa sitä ei tule tapahtumaan.

Vierailija
157/228 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat tulla juttelemaan, jos keskustelun sisältö ei koske nuoruuttani ja nätteyttäni.

Vierailija
158/228 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N20

Olit siis tyypillinen vahingonlaukaus kaksikymppiselle.

Vierailija
159/228 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuon ikäinen tulee juttelemaan... ei kiitos. Mulla on jo isä ja pappakin löytyy, en tarvi sen ikäisiä edes kaveriksi. :D

opetin juuri tämän 18v siskon likalleni, niin kaunis nuori nainen ett'ä tartteekin hyviä neuvoja ;)

Käskin vaan sanoa kuten itse aikoinaan, "etten tarvitse toista isää ja pappakin löytyy kiitos :) " 

Hän oli aivan liekeissä, setämiehet tosiaan kiusanneet joka kerta ja tätä ei ollut kuullutkaan, lupasi heti ottaa käyttön ;) <3 

Vierailija
160/228 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toissakesänä minulle tultiin juttelemaan bussipysäkillä. Oli lauantai-ilta, seuraavan bussin tulemiseen yli vartti. Mies, n 35-40v pysähtyi bussipysäkille autollaan ja kysyi tarvitsenko kyytiä kotiin. Katsoin, että auto on uudehko? Audi, mies siisti ja asiallinen. Nopea viesti kaverille, minkä auton (rek-nro) kyytiin menin, että jollei puolessa tunnissa tuu uutta viestiä, niin...

Ihmistuntemus osui hyvin kohdalleen, mies vei minut kotiin (tosin sanoin osoitteen risteävältä kadulta), ettei tiedä, missä asun tarkalleen. Juteltiin niitä näitä automatka. Mies toivotti hyvät illanjatkot ja jatkoi matkaansa. Itse olin viime toissakesänä 26. Varovainen kannattaa bussipysäkillä juttelijoiden kanssa olla kuitenkin.

Typerää. Miksi kukaan mies tarjoaa kyytejä tuntemattomille naisille bussipysäkeillä? Tekeekö rekisterinumeron ylöskirjaaminen sarjamurhaajan teon mahdottomaksi toteuttaa? Ei rikollinen pelkää rangaistuksen uhkaa, kun nimenomaan raiskaajat eivät ajattele järkiperusteisesti.

VAROVAINEN.??? JA MENIT SILTI KYYTIIN ??? 

Anteeksi mutta oletko täydellinen idiootti ?? 

Onnrkas ainakin..tällä kertaa...