! !!!!!! Kohta kuntosalit taas täyttyvät - hetkeksi! Mikä on TEKOSYYSI??? !!!!!!!! !
Vuosi vaihtuu ja moni pullero lupaa aloittaa "uuden elämän" kuntoilun muodossa. Kuntosalit ovatkin aina alkuvuodesta täynnä ylipainoisia palleroita, mutta muutaman viikon päästä salilla käy enää se sama vakioporukka. Saleille on tietysti hyvä bisnes myydä kausikortteja, joita ei sitten käytetäkään. :)
Mihin ylipainoisten liikuntainnostus katoaa noin nopeasti?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kun hankitte salikortim, niin maksakaa pliis samalla myös saliohjaus, että teille näytetään miten ne laitteet toimii ja oikeat tekniikat. Oon ihan varma, että kun ei oikein tiedä mitä pitäis tehdä ja miten, niin se innostus lopahtaa myös sen takia nopeammin. Eikä mikään näytä niin typerälle kuin ihan päin peetä jollakin laitteella vemputtaminen. Tai se, että ei oikeesti ole mitään käryä mitä tehdään, eka pumpataan vähän etureisiä, sitten selkää ja lopuks olkapäitä. Ei näin.
Ja tässä on juuri se syy, miksi en lähde salille.
Itse sain kymmenen kerran lahjakoetin. Voi rakas, kun ei se niin mee, että lahjakortilla sais enemmän, kun 10 kertaa, jos siitä on maksettu.
En tarvitse tekosyytä. En käy salilla laihtuakseni vaan ihan huvikseni ja pääsen hetkeksi pois lasten ja miehen käskytyksestä. Ei oikeasti yhtään kiinnosta laihtua. Mikä tekosyy sulla on kun olet kuspää?
N38, 165cm, 87kg
Olen saamaton ja laiska, senhän sä halusit kuulla?
t. pulleropallero
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun hankitte salikortim, niin maksakaa pliis samalla myös saliohjaus, että teille näytetään miten ne laitteet toimii ja oikeat tekniikat. Oon ihan varma, että kun ei oikein tiedä mitä pitäis tehdä ja miten, niin se innostus lopahtaa myös sen takia nopeammin. Eikä mikään näytä niin typerälle kuin ihan päin peetä jollakin laitteella vemputtaminen. Tai se, että ei oikeesti ole mitään käryä mitä tehdään, eka pumpataan vähän etureisiä, sitten selkää ja lopuks olkapäitä. Ei näin.
Ja tässä on juuri se syy, miksi en lähde salille.
Niin, kyyläisivät sitä omaa napaansa eikä mun. Eikä mun 'tekniikkaa', tai minä alan neuvoa pukeutumisessa ja lastenhoidossa jokaista ihmistä. Kun minulla on lapsia ja vaatteet päällä, niin olen täysin pätevä kyttään näitä asioita.
Käyn kyllä toisinaan salilla, mutta sehän ei toki ole maailman ainoa liikuntaharrastus, kivempiakin löytyy onneksi 😊
Saan ilmaisen salikortin tammikuuksi, eli syytä täyttyneestä salista omaa kuntosaliyrittäjääsi.
En ole päivääkään käynyt salilla ja urheilen silti lähes joka päivä. Mun mielestä pitäis eka aloittaa lenkkeilemällä tai joogalla ja jos sitä jaksaa pitää yllä vähintään sen kuukauden, niin vasta sitten kannattaa hankkia salikortti.
Minä en edes lähde minnekään salille. Haluatko kuulla minun tekosyyni? Kerro sinä sitten tekosyysi, miksi sinä et opiskele töiden ohessa?