Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sinulla ja miehelläsi on omat menot ja omat harrastukset?

Vierailija
29.12.2016 |

Usein kuulee ihmisten pitävän hyvänä asiana sitä, että parisuhteessa kummallakin on omaa aikaa, omat menot ja omat harrastukset. Mitä asioita te erikseen puuhailevat pariskunnat sitten teette yhdessä?

Minä teen mieheni kanssa töitä, harrastamme yhdessä ja olemme paljon kahdestaan, enkä voisi kuvitella meidän tekevän oikein mitään asioita erikseen. Ollaankohan ihan omituinen, erilainen pariskunta?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni? Eivätkö heterot saa vastata?

Vierailija
2/35 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan että mies tulisi mukaan jumpalle :D  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina ollut eri harrastukset. Ei mitään ongelmaa. Se piristää tosiaan kun ei koko ajan nyhjää toisen kanssa. Minusta olisi tuskastuttavaa jos mies harrastaisi samoja asioita kun mä. 

Vierailija
4/35 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se teille sopii niin hieno juttu! Itse harrastan intensiivisesti erästä itsepuolustuslajia, ja tämä laji näytteli suurta osaa elämässäni jo kauan ennen kuin aloimme miehen kanssa seurustelemaan. Harrastus vie viikosta kymmenisen tuntia mutta en ole valmis luopumaan siitä - onneksi ei tarvitsekaan!

Vierailija
5/35 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei osaa luistella, eikä siksi voi tulla kanssani harrastukseeni. Harrastan taitoluistelua, eipä ole tullut mieleen lopettaa sen takia ettei sitä voisi tehdä yhdessä. Allergian takia skippaa myös jos käyn ratsastamassa.

Kaksin ulkoilemme, käydään salilla, pelaillaan, nähdään kavereita joskus. Perusarkea. Sopivasti omaa aikaa ja yhteistä tekemistä, en voisi kuvitella että ihan kaikki tehdään yhdessä.

Vierailija
6/35 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien pariskuntien kaikki kiinnostuksenkohteet ole yhteisiä. Esimerkiksi minun mieheni on nörtti, eikä minua jaksa kiinnostaa, tai en edes ymmärrä, hänen määrätyn kaveripiirinsä tietokonekeskusteluja. Miksi siis roikkuisin mukana? Toisaalta lapsiperheessä joutuu yleensä toinen vanhemmista jäämään lasten kanssa kotiin, kun toinen lähtee harrastukseen, joten samapa se sitten on ovatko vanhempien harrastukset erilaisia vai samanlaisia. PItkässä parisuhteessa myös kiinnostustenkohteet muuttuvat, joten suhteen aikanakin voi tulla uusia asioita, jotka eivät toista erityisesti kiinnosta. Ei minusta parisuhteen pidä olla este itsensä kehittämiselle ja uusista asioista kiinnostumiselle. Joillakin voivat kiinnostuksenkohteet pysyä elämän läpi yhteisinä, mutta ei siinäkään ole mitään väärää tai huonompaa, vaikka niissä olisi molemmilla myös vain omia juttuja.

Vierailija
7/35 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni harrastaa avantouintia, minä en suostu alle 24 asteiseen veteen. Mieheni harrastaa moottoripyöriä, minä en edes osaa ajaa sellaisella.

Minä käyn bodypumpeissa ja bodycombateissa, miestä ei ryhmäliikuntatunnit kiinnosta.

Saa pariskunnalla olla ihan omat henkilökohtaiset mieltymyksensä. Kiva jos ap:n parisuhteessa on kaikki harrastuksia myöten osunut samaan, meillä on eri tavalla.

Vierailija
8/35 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ois kyllä hirveetä jos mies änkeäisi mukaan zumbaamaan mun kanssa... ja mua ei metsästys kiinnosta joten saa jatkaa sitä kavereiden kanssa.

Hyvin on pärjätty 18v toki tehdään paljon muita asioita yhdessä.

Vierailija
9/35 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä meillä yhteisiä harrastuksia,uinti,geokätköily,meditointi,moottorikelkkailu hiihto,joihin osallistuu myös lapset,minä ja lapset lisäksi ratsastetaan kesäisin,me viihdytään loistavasti kahdenkin,mieluiten koko perheellä,työskennelläänkin yhdessä,aina riittää yhteistä juttua,15v käytiin yhdessä kuntosalilla ja bodypumpissa,,nykyään ei jakseta,kropat pysynyt kuosissa ilmankin.toki jos halua olisi suotaisiib omiakin harrastuksia.

Vierailija
10/35 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä asioita esimerkiksi teette yhdessä, mitä yhdistäviä asioita teillä on? ap

Vierailija
11/35 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan ok harrastaa miehen kanssa, mekin käymme yhdessä ranskan tunneilla, elokuvissa, taidemuseoissa ja punttisalilla.

Mutta ei miehen nyt tarvitse kaikkia ihmissuhteita minulle korvata, on ihan hyvä, että suhteita on myös muihin ihmisiin. Ystävät tuovat elämääni ja parisuhteeseemmekin ulkopuolisia vaikutteita, mikä on vain virkistävää.

Vaikka mieheni on mahtava tyyppi ja meillä on pitkälti sama maku ja mielipiteet, niin en minä nyt ihan kaikesta miehen kanssa puhu. Monia asioita ymmärtää toinen nainen paremmin.

Ja luottamus meillä pelaa hyvin: minä en lavertele ystävättärille parisuhteen asioita, enkä toisaalta ystävättärieni asioita miehelleni.

Vierailija
12/35 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä ei kiinnosta samat asiat. Ei tehdä yhdessä muuta kuin tapella.

Vierailija
13/35 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on niin ihana, kiltti, rakastava, huolehtiva ja kaiken kaikkiaan paras ikinä, että en ymmärrä miksi minun olisi pitänyt kieltäytyä seurustelemasta hänen kanssaan vain siksi, etten itse pysty kiinnostumaan kaikista hänen harrastuksistaan. Ilmeisesti hän koki samoin; hän haluaa jakaa kanssani sen, mikä meitä yhdistää, vaikka minä tykkään myös asioista/harrastuksista, jotka häntä eivät kiinnosta.

Aika hämmentynyt olisinkin, jos hän vaatisi päästä mukaani mm. itämaisen tanssin kurssille.

Vierailija
14/35 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan tosi paljon yhdessä, mutta on tosi hyvä olla välillä omilla tahoillaan. Johan siinä loppuu puheenaiheet, jos kummallakaan ei ole mitään kerrottavaa, jota toinen ei jo tietäisi :)

Vierailija
15/35 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ollaan aika outo pariskunta... Minä puhun miehelleni kaikki asiat ja hän samoin minulle. Ei käydä missään sosiaalisissa riennoissa, kun viihdytään niin hyvin kahdestaan. Harrastuksissa ja töissä ollaan toki tekemisissä muidenkin ihmisten kanssa, mutta vastapainoksi vietetään todella paljon aikaa ihan vaan kahdestaan. Meillä on kummallakin intohimoinen suhde urheiluun ja samoihin lajeihin, joten siksi erikseen harrastaminen ei ole tullut mieleenkään koskaan. Avantouinnista mies ei alunperin ollut kovin innostunut, mutta nykyään tykkää siitä melkein enemmän kuin minä. ap

Vierailija
16/35 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on niin ihana, kiltti, rakastava, huolehtiva ja kaiken kaikkiaan paras ikinä, että en ymmärrä miksi minun olisi pitänyt kieltäytyä seurustelemasta hänen kanssaan vain siksi, etten itse pysty kiinnostumaan kaikista hänen harrastuksistaan. Ilmeisesti hän koki samoin; hän haluaa jakaa kanssani sen, mikä meitä yhdistää, vaikka minä tykkään myös asioista/harrastuksista, jotka häntä eivät kiinnosta.

Aika hämmentynyt olisinkin, jos hän vaatisi päästä mukaani mm. itämaisen tanssin kurssille.

En todellakaan tarkoittanut, että seurustelun ehtona pitäisi olla yhteiset harrastukset :D Kiinnostaa vaan tietää, että mitä kaikkea erikseen puuhailevat sitten puuhaavat yhdessä. Kun aika paljon aikaa vietämme kuitenkin töissä ja harrastuksissa. ap

Vierailija
17/35 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mun lähikontakti rumpuihin ollut se kun kaaduin kännissä laivalla rumpujen päälle ja se riitti. Mieheni tykkää rumpuloida ihan itsekseen.

Samalla salilla käydään mut eriaikaan. Mies iltaisin kun mä töissä ja mä aamuisin kun hän töissä.

Vierailija
18/35 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole toistaiseksi pystynyt juoksemaan lähes 200 km vuorokaudessa. Yhdessä ollessa istuskellaan keittiön pöydän ääressä ja juodaan teetä tai kahvia. Ja jutellaan. Tähän voi mennä parikin tuntia.

Vierailija
19/35 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mitä asioita esimerkiksi teette yhdessä, mitä yhdistäviä asioita teillä on? ap

Seksi

Vierailija
20/35 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus tuollaisessa suhteessa jossa kaikki tehtiin yhdessä ja se oli pitkän päälle todella ahdistavaa. Ymmärrän että sellainen symbioosielämä joillekin toimii, mutta minulle ei. Kaipaan omaa tilaa, aikaa ja juttuja jotta osaisin arvostaa myös sitä yhdessäoloa. Toisakseen jos mieltymykset ei satu olemaan juuri 1:1 niin on mielestäni höhlää tehdä kompromisseja vain sen takia, että kaikki on pakko tehdä yhdessä.