Kamalinta mitä olette nähneet netissä!
Itse olen kuvia kuolleista ihmisistä, vaikka en edes etsinyt/halunnut nähdä sellaisia kuvia. Hyi stna, en unohda koskaan!
Kommentit (31)
Itse näin videon, jossa japanilainen mies asetteli pallinsa lihamyllyyn ja käynnisti koneen. Teki järkyttävän pahaa vaikka olen nainen.
Tissimadot. Muistaako joku? Oksetti pitkäön sen jälkeen
Esimerkiksi videon, jossa mies hakkaa toista miestä jääpiikillä ja paloittelee. Myös vasaramurhat olivat aika jäätäviä, mutta jostain syystä ehkä vielä enemmän tuo eka.
Koiran pahoinpitely/tappo. En kerro miten. En ole viiteen vuoteen täysin toipunut vaikka en nähnyt loppuun vaan sain klikattua videon pois.
Kuvia kuolleista ihmisistä 16-vuotiaana. Kuvia kuoleista eläimistä 12-13-vuotiaana. Screamereita 12-13-vuotiaana.
Johanna Tukiaisen naaman. Olin kuolla järkytykseen, oli kamalan traumaattinen kokemus!!!!!!11
Jonkun elukan elävältä nylkeminen :(
2 girls 1 cup. Eli ei mitään totaalisen hirveää. Ihan tietoisesti jätän ne katsomatta.
Ruumiin. Kuka edes haluaa nähdä kuvia ruumiista?
ISIS-videot, joissa on elävältäpolttamisia. Samoin muistan varmaan kymmenen vuotta sitten törmänneeni kuvaan, jossa ruumishuoneella olevan nuoren naisen ruumis oli häpäisty jonkun työntekijän toimesta. Oli mm. silmä irrotettu ja laitettu suuhun, alapäähänkin oli tungettu jotain.
Videot, joissa lapset sottaavat ja kuolaavat, ovat minusta kamalampia kuin gorevideot. Esimerkiksi se video, jossa poliitikko tekee itsemurhan ampumalla itseään suuhun suorassa lähetyksessä, on lähinnä mielenkiintoinen, mutta sukulaisen spämmäämä "söpö" lapsivideo saa aikaan inhonvärinää.
Googletin uteliaisuuttani Porsche girl. Ei olisi pitänyt.
Eläinten rääkkäys videot. Pahimmat tainneet olla Kiinasta. Hyi saatana
Vierailija kirjoitti:
Videot, joissa lapset sottaavat ja kuolaavat, ovat minusta kamalampia kuin gorevideot. Esimerkiksi se video, jossa poliitikko tekee itsemurhan ampumalla itseään suuhun suorassa lähetyksessä, on lähinnä mielenkiintoinen, mutta sukulaisen spämmäämä "söpö" lapsivideo saa aikaan inhonvärinää.
Kuka poliitikko oli kyseessä?
Irakilainen viilsi jonkun kurkun auki. Hyi helkkari. Meinasi lentää laatta. Poikaystävän "pränkki".
Koko perhanan tor verkko. torin hakukoneella dog-> eka tulos galleria koirien kikkeleitä. aiemmalla kerralla oli kaikkea eläinten heittelemistä alas kerrostalojen katoilta.. ja kaikkea muuta järkyttävistä uutisista sairaisiin videoihin, olen nähnyt ehkä keskivertoa enemmän sairasta settiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvan katkenneesta naisen ruumiista 😱
Linkki?
1 Lunatic 1 Ice pick tai jotain sinne päin lienee karmivammasta päästä. Onhan sitä joitain muitakin goresivustoja tullut joskus selailtua. Liikenneonnettomuuksista ei ihan kaunista jälkeä jää.
Kuvan katkenneesta naisen ruumiista 😱