Lähtisitkö tlöihin 1800€:n kk-palkalla
Hieman fyysinen työ, mutta hyvät työajat ma-pe 7-15
Kommentit (32)
Mä teen jo nyt tolla kk-palkalla duunia. Voisin ilomielin vaihtaa tuohon, missä on säännölliset työajat. Tämän hetkisessä työssä ei ole mitään omaa elämää, kun pomo ei osaa tehdä työvuorolistaa muille kuin itselleen.
Periaatteessa kyllä. Käytännössä pitäisi tietää työstä enemmän; ihan mikä tahansa ei minulta onnistu.
Jos siivoat sinivihreillä, hanki alan koulutus ja vaihda julkiselle.
T. Brutto 2042€/kk, 38,25 h/vko, päivätyö[/quote]
Julkisella yli 2000?
Mä olen siivonnut julkisella koko ikäni. Brutto lisineen 1900.
Vierailija kirjoitti:
Jos siivoat sinivihreillä, hanki alan koulutus ja vaihda julkiselle.
T. Brutto 2042€/kk, 38,25 h/vko, päivätyö
Julkisella yli 2000?
Mä olen siivonnut julkisella koko ikäni. Brutto lisineen 1900.
Riippunee kunnasta ja kohteesta. (Sairaala)
Hmm, kun on tarpeeksi kauan työttömyyspäivärahalla, niin lähtee sillä 1600 e palkallakin ;(
Viimeksi olen ollut töissä 3000 e palkalla, mutta nyt olen työttömänä, ja olen hakenut 1800-2500 e / kk palkallista työtä.
Liitonrahat loppuvat 5 kk päästä, enkä aio jäädä Kelan rahalle.. toivottavasti ;/
Opiskelen samalla avoimessa, jotta tästä työttömyysajasta olisi hyötyä. Kouluun haen 1-2 v päästä.
Vierailija kirjoitti:
Hieman fyysinen työ, mutta hyvät työajat ma-pe 7-15
En lähtis. Ensinnäkään noin aikaset aamuherätykset ei sovi mulle. Nykyisessä duunissa on 8000 e palkka siististä sisätyöstä eikä toimistolla tarvi olla ennen kymmentä. Vaikka jäisin työttömäksikin niin en lähtis, käyttäisin mieluummin aikani toisen tutkinnon opiskeluun ja harrasteprojekteihin.
Kuulostaa ihan laikkarin hommalta, hyi stna. Palkka ok, mutta fyysisyys ja aikainen herätys joka päivä on no-no. Mieluummin opiskelisin lisää
Yli 30 tuntisia työviikkoja sisältävän työn minimipalkka saisi määräytyä sen mukaan paljonko kyseinen henkilö saisi tukia olemalla kotona. Minimikuukausipalkka olisi esim. tuo tukisumma tuplana.
Nuorempana tein 1500€/kk brutto. Nyt ei kyllä huvita vaikka työtön olenkin.
Lähtisin tietenkin, toki sillä oletuksella, ettei työmatkakustannuksia olisi kohtuuttomasti. Tuohan olisi näin lapsettomalle yksineläjälle ihan ok palkka.
Todellakin lähtisin, jos vain kykenisin muuten kyseiseen työhön (allergiat tai ko. alan koulutuksen puute saattaisivat olla rajoitteena). Työaikakin kuulostaa ihanteelliselta minulle. t.säännöllisestä työstä haaveileva työtön
Vai niin. Mitenköhän se opettaisi? Olen ansainnut viimeksi alle 3000 €/kk joskus vuonna 2008. Olen alalla, joka kärsii jatkuvasta työvoimapulasta.