Miten joku voi liikkua julkisilla paikoilla Reino-tossuissa????
Juuri näin Lidlissä naisen jolla oli ihan normivaatteet (farkut, toppatakki...) ja sitten jalassa nuhjaantuneet vaaleanpunaiset Reinot 😐 Ja näitä tulee vastaan kyllä muutenkin, kyllä tässä crocsit jää toiseksi.
Kommentit (32)
No minä voisin, jos eivät ne paskaantuisi heti.
Minä asun kaupungissa ja käyn usein lähikaupassa Reinot jalassa. Kauppa on kirjaimellisesti kadun toisella puolella. Ei noin huonoilla kengillä viitsi pidemmälle kävelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin Lidlissä naisen jolla oli ihan normivaatteet (farkut, toppatakki...) ja sitten jalassa nuhjaantuneet vaaleanpunaiset Reinot 😐 Ja näitä tulee vastaan kyllä muutenkin, kyllä tässä crocsit jää toiseksi.
Oliko Nokialla?
Mä käytän vain käsintehtyjä italialaisia nahkakenkiä.
Tossua toisen eteen vaan. Olisikin aika metkaa, jos olis sellaiset kengät jotka saisivat unohtamaan miten kävellä. Mitä sellaisillakin tekisi? Antaisi ehkä lahjaksi Osmo Turtiaiselle, jolla vielä ei ole kaikkea.
Se oli karannut jostain laitoksesta, kun hoitajat oli juomassa kahvia.
Mun yleensä hyvinkin muototietoinen lapsi (18v)liikkuu välillä , kun on joku eimikäännäyttäytymiskeikka. Esim.kaverilleen, kuntosalille jne. Ei esim.keskustassa. Kai se on vähän 'hälläväliä"-asuste ja vitsi myös.
Tuntuvat hyvältä jalassa, helppo vetäistä jalkaan. Katso toiseen suuntaan, jos tekee pahaa. :D
Kyllähän crocsit on rumemmat. Reinoilla poikkean Siwassa 50 metrin päässä, pidemmät matkat liian paskat kävellä ja toki liian juntit keskustaan myös.
Ne on mukavat, helppo laittaa jalkaan ja hyvännäköiset.
Juuri näin miksi naisella on reinot, pitäisi olla ainot
Mäpäs kuljenkin halpis Sauli-tossuilla!
Musta Reinot on symppikset! 👍😊 Anoppi antoi sellaiset kaikille joskus lahjaksi, mutta minä sain ne kanta-auki-versiot, niillä ei hipsutella minnekään. Mut jos näen jollakin sellaiset, niin saa lähinnä pojoja multa. Asun Helsingissä ja alakerran Alepassa käy saman talon asukit välillä pyyhe päällä hakemassa saunakaljat.
Itselläni on Lidlissä aina kasviparkitut, ekologiset nahkasaapikkaat.
Ne on sisätossut!!! Niillä ei saa liikkua ulkona!!! Liukastutte vielä senkin tolvanat! Tulee pipi päähän!
ai kamala!
hellyyttävää, varsinkin jos mies
Vierailija kirjoitti:
Ne on sisätossut!!! Niillä ei saa liikkua ulkona!!! Liukastutte vielä senkin tolvanat! Tulee pipi päähän!
Eihän ne edes ole liukkaat, paitsi jollain jääkelillä millä ei pidä muut kuin nastakengät.
Itse liikuin kerran vahingossa :P muuten ovat saunatossut.