Kamalaa, olen ihastunut potilaaseen työpaikaltani ja hän on ihastunut minuun.
Kertoi itse tunteistaan, mutta en tietenkään voinut myöntää, että tunnen samoin.
Todella vaikeaa olla töissä kun näen häntä joka päivä ja vaikka kuinka yritän vältellä niin silti joudun olemaan tekemisissä.
Miten tästä tunteesta pääsee eroon?
Kunpa olisimme tavanneet jossain muualla:(
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Teen aina valituksen Valviraan epämääräisestä suhmuroinnista potilaan ja hoitohenkilökunnan välillä. Korostan vielä, aina. T. Ylihoitaja
Oletko usein joutunut tekemään????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä tässä on nyt niin kamalaa ja miksi sun pitäisi häntä vältellä?
No meillä se on ihan itsestään selvää, että potilaiden kanssa ei saa syntyä mitään ystävyyttä kummempaa ja ystävystyessäkin täytyy miettiä miten toimia.
Ap
Sitten voitte nähdä ystävänä. Jos nostaa meteliä tai aikoo vaikeuttaa työtäsi, tiedätpä, ettei ole sinua varten.
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo aikaisempi nostattaja, mutta halusin vastata viimeiselle kirjoittajalle myötätunnosta, että minäkin olen samassa tilanteessa. Olen itse potilas, enkä missään tapauksessa halua saattaa hoitajaani kiusalliseen tilanteeseen ja kertoa tunteistani. Ymmärrän täysin nuo säännöt potilas-hoitaja-suhteessa. En voi siltikään olla olematta hieman kateellinen ketjun aloittajalle molemminpuolisista fiiliksistä. Toivon itsekin, että olisin tavannut tämän henkilön jossain muualla, tosin hän on erittäin taitava työssään, joten siinä mielessä olen onnekas.
Tiedäthän että hoitaja ei saa tehdä aloitetta vaikka fiilikset olisivatkin molemminpuoliset? Potilas puolestaan saa tehdä aloitteen. Sitä ei mikään sääntö kiellä. Tyylikkäästi jos sen tekee, niin miksi se olisi kummallekaan osapuolelle kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä tässä on nyt niin kamalaa ja miksi sun pitäisi häntä vältellä?
No meillä se on ihan itsestään selvää, että potilaiden kanssa ei saa syntyä mitään ystävyyttä kummempaa ja ystävystyessäkin täytyy miettiä miten toimia.
ApSitten voitte nähdä ystävänä. Jos nostaa meteliä tai aikoo vaikeuttaa työtäsi, tiedätpä, ettei ole sinua varten.
Samaa mieltä.
Kannattaa nyt vaan ottaa ne omat villinä vellovat tunteet hallintaan ja hoitaa duuninsa.
Mitä väliä, jos et ole terapeutti tai psykiatri?
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
Vierailija kirjoitti:
Teen aina valituksen Valviraan epämääräisestä suhmuroinnista potilaan ja hoitohenkilökunnan välillä. Korostan vielä, aina. T. Ylihoitaja
Työtön amiksen keskeyttäjä sinä olet.
Ap kiihottaa ;)
Tee aloite.
T: Potilas
Vierailija kirjoitti:
Osaisko joku sanoa mitä epäeettistä tuollaisessa ihastuksessa on? Siis jos potilas on täysi-ikäinen ja vaiva ei ole päässä?
Riippuu onko se toinen kokemusmaailmaltaan siinä pisteessä, että päätös seurustella on oikea eikä aiheuta myöhemmin traumoja. Koska seurustelu ei ole pelkkää kädestäpitoa. Voidaan ajatella että toisella on nyt valta-asema, koska on töissä siellä. Mutta riippuu kai tapauksesta.