Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, mitä mieltä: 20-vuotias tyttö, lähes 40-vuotias mies?

Vierailija
29.12.2016 |

Nyt saa sitten vastata rehellisesti. Eli mitä olette mieltä suhteessa olemisessa tuollaisella ikäerolla? Voiko toimia, miksi ja miksi ei? Mitä ongelmia näette? Tunnetteko tapauksia?

Annan nyt esimerkkitapauksen, jonka kautta päästään keskustelamaan: 22-vuotias tyttö ja 38-vuotias mies. Tyttö opiskelee, ei aiempia suhteita, asuu yksiössään. Mies ollut naimisissa, eronnut vuosi sitten, kahden pienen lapsen isä, asuu velkaisessa omakotitalossaan, käy joskus töissä. Yhteisiä kiinnostuksen kohteita runsaasti, yhdessä on mukavaa.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tädillä oli 20 vuotta nuorempi mies. Lapsena en edes tajunnut että mies on niin paljon nuorempi. Mun silmissä olivat ihan kelpo pari. Muistaakseni olivat 45 ja 25 kun tapasivat. 

Vierailija
2/39 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin isä ja tytär, eri maailmoista. Tyttöä kaduttaa, toivottavasti ennemmin kuin liian myöhään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan mitään valittamista nykyhetkessä. Onko mies valmis 'elättämään' opiskelijaa, mahdollisesti useankin vuoden ajan vielä? Ja mitä tapahtuu kymmenen vuoden päästä - onko lähes 50v mies vielä valmis isäksi, jos kolmekymppinen vaimonsa niin haluaa? Onko 40-v vaimo valmis siihen, että miehensä on eläkeläinen? Onko 50-v vaimo valmis omaishoitajaksi 70-v miehelleen? 

Vierailija
4/39 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi sääli tyttöä, oli kuinka kivaa yhdessä tahansa. Kadullakin luulisin varmasti isiksi ja tyttäreksi, vaikka olisikin "vain" 15 vuotta ikäeroa.

Vierailija
5/39 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta liikaa tuossa vaiheessa.. miksi tyttö haluaisi itsensä tuohon sotkuun mukaan?

Vierailija
6/39 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusteni mukaan tuollainen saattaa toimia muutaman vuoden, ehkä viisi. Mutta kyllä se vaan niin on, että vaikka kuinka rakastaisi, ei se kaikkea korvaa. Tuossa ollaan niin eri tilanteissa, että ei hyvältä näytä.

Tyttö raukka, ihan todella. Mitä vanha mies näkee tytössä? Korkkaamattoman ja kokemattoman tytön, ketä saa opettaa kuin iskä tytärtä?

Mitä tyttö näkee miehessä? Kuka haluaisi olla kaikessa toinen? Miehellä on ollut jo se yksi vaimo, jolle on vannonut ikuista rakkautta. On jo koettu lapsen syntymä, eka yhteinen asunto, häämatka. On yhteiset muistot ja elämä takana. Ei niistä eroon pääse.

Vierailija
7/39 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen hyvin samanlaisen pariskunnan kun sun esimerkkitapaus. Onhan se kamala katsella vierestä. Herää kysymys, onko tyttö vain laastari ja hätävara. Miehen aiempi vaimo on kuitenkin ollut samanikäinen..

Vierailija
8/39 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena ja naiivina sitä luulee, että rakkaus riittää ja "sielunkumppanuus" on kaiken mitta. että eihän me koskaan erota ja me ollaan niin luodut toisillemme. mutta kun ikävä kyllä, erosta on aina helppo syyttää entistä vaimoa. totuus on se, että erossa yritetään paeta itseä, ellei kyse ole väkivallasta tai alkoholismista.

idioottia nuoren naisen ottaa käytetty vanha äijä.

Vierailija
9/39 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalia toimintaa tosin se ei ole enä normaalia että 24 vuotias iskelmälaulajatar seurustelee 74 vuotiaan eläkeläiskäpy Dannyn kanssa, se on sairasta se

Vierailija
10/39 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu ikäerohullu vittuun.

Vierailija
11/39 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin vaikea ymmärtää, että jotkut kypsyvät nopeammin päästään?

Minulla ei ole mitään yhteistä ikäisteni miesten kanssa. Ei mitään. Mutta en kehtaa yrittää lähestyä ketään vanhempaakaan eikä niitä tunnu kimpussa pyörivän vaikka niin sanotaan. Etenkin kun haluaisin sitten sellaisen normaalin miehen jos miehen ottaisin, en mitään väsynyttä perseenpuristelijaa.

Mitä muiden asiat sinulle edes kuuluvat?

Vierailija
12/39 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu.

Vierailija
13/39 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niin vaikea ymmärtää, että jotkut kypsyvät nopeammin päästään?

Minulla ei ole mitään yhteistä ikäisteni miesten kanssa. Ei mitään. Mutta en kehtaa yrittää lähestyä ketään vanhempaakaan eikä niitä tunnu kimpussa pyörivän vaikka niin sanotaan. Etenkin kun haluaisin sitten sellaisen normaalin miehen jos miehen ottaisin, en mitään väsynyttä perseenpuristelijaa.

Mitä muiden asiat sinulle edes kuuluvat?

Kuule, mistä päättelet, että olen puuttumassa toisten asioihin? Tulikohan mieleesi, että saattaisin puhua itsestäni ja miettiä, mitä teen?

Ap

Vierailija
14/39 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähestyi n.20v nainen pikkujouluissa, mutta itselle tuli lähinnä "ISÄ" fiilis nuoren naisen ehdottelusta.

Kiitin hienotunteisesti ja kehoitin etsimään vapaata ja nuorempaa miestä. Ulkoisesti olen nuorekas ja olen pitäny hyvää huolta itsestäni urheilemalla. Ehkä naisella oli fetissi/kiinnostus vanhempiin miehiin.

M42

Vierailija
15/39 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

noissa suhteis tuppaa oleen myös sellanen ongelma, että lähipiiri ei tue ja suhde kaatuu siihen lopulta. kukaan ei jaksa kaksistaan taistella tuulimyllyä vastaan, vaikka ois kuinka "kivaa yhdessä".

Vierailija
16/39 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuossa on ikäeroa isompi juttu se, että mies on ollut aiemmin naimisissa ja lapsiakin on. Liian paljon elämänkoulua naiseen verrattuna.

Vierailija
17/39 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusteni mukaan tuollainen saattaa toimia muutaman vuoden, ehkä viisi. Mutta kyllä se vaan niin on, että vaikka kuinka rakastaisi, ei se kaikkea korvaa. Tuossa ollaan niin eri tilanteissa, että ei hyvältä näytä.

Tyttö raukka, ihan todella. Mitä vanha mies näkee tytössä? Korkkaamattoman ja kokemattoman tytön, ketä saa opettaa kuin iskä tytärtä? .

Korkkaamattoman 22v nykypäivänä :D mä veikkaan että nyky 22v on enemmän "korkattu" mitä 35+ ovat

Vierailija
18/39 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa

Vierailija
19/39 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoks ap, että taidanpa tunnistaa sut jos itsestäs puhut.

Vierailija
20/39 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa. Ei nyt pedofiliaa, mutta kuka haluaa panna naista, joka voisi melkein olla oma laps?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi