Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Erika näkee Dannyssä?

Vierailija
29.12.2016 |

En voi uskoa, että oikeasti ovat yhdessä.

Eikö Erikaa pelota, että hänelle käy kuten Armille?

Danny on niin kuvottava tyyppi. hy

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen miettinyt myös!!!

Vierailija
22/41 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo Erika pystyy harrastamaan seksiä tuollaisen papan kanssa? Pelkkä ajatuskin kuvottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 kirjainta, alkaa r-kirjaimella. 

Tietysti ROCK!

Vierailija
24/41 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma veikkaukseni on Dannyn tarjoama raha ja julkisuus.

Pienenä off-topickina lisäisin, että huvittavaa on myös se, että oman kokemukseni mukaan yleensä Erikan kaltaiset naiset ovat niitä ihmisiä, jotka ensimmäisenä ovat irvailemassa esim. 20-vuotiaalle miehelle, jolla on vain muutaman vuoden vanhempi tyttöystävä (en toki sinänsä väitä, että Erika itse ajattelisi näin).

Terveisin: mies joka 19-vuotiaana seurusteli 22-vuotiaan naisen kanssa ja sai siitä kuittailua mm. 19-vuotiaalta naiselta, joka seurusteli itse 31-vuotiaan miehen kanssa.

Vierailija
25/41 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iholla-sarjassa Erika kertoi olleensa koulussa yksinäinen ja kai vähän kiusattukin, ainakin musiikkimakunsa takia. Kuulemma lukiossakaan kukaan poika ei ollut hänestä kiinnostunut. Veikkaan, että iskelmäinnostus ja hyvät tavat vetosivat Dannyssa.

Vierailija
26/41 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on naimanaamat. Oikeasti, ovat kasvoista niin samannäköiset, että Erika voisi olla D:n lapsenlapsi.

Vierailija
27/41 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 kirjainta, alkaa r-kirjaimella. 

Rupi?

Vierailija
28/41 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Erikaa pelota, että hänelle käy kuten Armille?

No ei kyllä todellakaan, eihän Danny voi enää ikimaailmassa saada samantasoista naista Erikan jälkeen ja tajuaa sen varmasti itsekin. Ei Danny jätä Erikaa tai särje Erikan sydäntä. Erika voi jättää Dannyn kun tulee järkiinsä.

Vierailija
29/41 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ei ole koskaan saanut huomiota omanikäisiltä miehiltä niin nyt kun tuollaiselta iskelmäkarjulta saikin niin sehän buustasi egoa heti nollasta sataan.

Vierailija
30/41 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän kirjainta, alkaa ärrällä. Eikun sittenkin vain neljä kirjainta, mutta alkaa myös ärrällä.

Vierailija
31/41 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä Macron mummossaan?

Maailma on erikoisia mieltymyksiä täynnä. Lakien rajoissa kukin toteuttakoon omiaan.

Vierailija
32/41 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähköön mitä lystää,ei tuo minua paljon hetkauta mitä näkee. Omapahan on asiansa.

Vierailija
33/41 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtasen Mintulla kävi vähän parempi tsäkä..

Vierailija
34/41 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seitsemän kirjainta, alkaa ärrällä. Eikun sittenkin vain neljä kirjainta, mutta alkaa myös ärrällä.

Ai raha vai?

Vierailija
35/41 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on rakkautta, ooo--o.....

Vierailija
36/41 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin ne voivat seurustella keskenään. Hanki elämä 😁

Vierailija
37/41 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rice?

Vierailija
38/41 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sillä on fyrkkaa ja se on niin komee ja sit se ostaa mulle henkkamaukasta uuden topin ja sanoo mua kuumax ja sillee.....

Vierailija
39/41 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni on mahtavaa jos ihmisillä synkkaa ja löytää sellaisen persoonan (iästä riippumasta) kenen kanssa viihtyy sellaisena kuin on.

Tuo Erika on mun mielestä todella kaunis ja laulaa ihanasti.

Musiikki yhdistää?

Tuo Danny on tosi kiva maailmanmies ja käyttäytyy aina kuin herrasmies , mitä iloa jostain vetelästä räkänokasta esim olisi noin söötille nuorelle naiselle?

Herrasmies tarjoaisi naiselleen. Danny ei tarjoa mitään, Erika joutuu maksamaan ravintoloissa ja matkoilla omat kulunsa. Dannylle hyvä tekosyy olla maksamatta on juuri tämä väite, että Erika on hänen kanssaan rahan takia. Ei rahan, vaan uran. Jota ei koskaan tule.

Vierailija
40/41 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta raha ei ole päällimmäisenä (vasta ehkä toisena). Ekana on ehkä huono itseluottamus eikä usko saavansa parempaa. Ikäisensä miehet eivät ole niin hulluna häneen kuin vanhemmat miehet. Huomio ruokkii itseluottamusta, vaikka se tulee vanhalta papalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi