Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

no alkaako ne työttömien kuulustelut nyt alkuvuodesta?

Vierailija
29.12.2016 |

Kiinnostaa kun olen ollut reilut neljä kk työttömänä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mä siis ollut työttömänä 3kk. Katsotaan koska kutsu tulee.

Vierailija
2/10 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla, mitä heillä on tarjota 54 vuotiaalle naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kyllä, mutta käytännössä ei ole aikaa kaikkia haastatella. Saatat saada kutsun johonkin massatapahtumaan täyttämään lomake, kun muuhun ei ole aikaa. Hyvällä tuurilla saatat saada kasvotusten henkilökohtaisen ajan tai puhelinsoiton.

Vierailija
4/10 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samapa tuo sinäänsä. Ei minulla ole mitään ongelmaa mennä lätisemään, mutta eniten tuossa vituttaa se, että tämä on täyttä rahan hukkaan heittämistä. Onko työkkäri muuten rekrytoinut näitä haastattelijoita? En ole jaksanut seurata, koska olen keskittynyt pääsykokeisiin lukemiseen. 

Vierailija
5/10 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samapa tuo sinäänsä. Ei minulla ole mitään ongelmaa mennä lätisemään, mutta eniten tuossa vituttaa se, että tämä on täyttä rahan hukkaan heittämistä. Onko työkkäri muuten rekrytoinut näitä haastattelijoita? En ole jaksanut seurata, koska olen keskittynyt pääsykokeisiin lukemiseen. 

On niitä rekrytoitu, mutta tietysti kaikki muutkin kuin uudet "haastattelee" aina samalla kun on yhteydessä.

Vierailija
6/10 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli määräys mennä yli 50v tarkoitettuun työllistämispilottihankkeen infoon. Olen 43v.

Vierailija
7/10 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaahan ne. Onneksi se ei mennyt kuitenkaan läpi, että työttömyystuki laskee aina, jos ei ole ollut töissä vähintään 5 päivää(?) edellisen 3kk jakson aikana.

Vierailija
8/10 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiton lehdessä oli juttu asiasta. Resurssit eivät riitä kaikkien henkilökohtaisiin haastatteluihin, osa hoidetaan puhelimitse. Ilmeisesti keskitytään helpommin työllistettäviin ts. nuoriin sekä lyhyemmän aikaa työttäminä olleisiin.

Vierailija
9/10 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa ja jos vastaat väärin niin takapihalla on teloituskomppania.

Vierailija
10/10 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastatellaanko osa-aikatyöläiset,veikkaan ettei resurssit riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän