no alkaako ne työttömien kuulustelut nyt alkuvuodesta?
Kiinnostaa kun olen ollut reilut neljä kk työttömänä.
Kommentit (10)
Odotan innolla, mitä heillä on tarjota 54 vuotiaalle naiselle.
Periaatteessa kyllä, mutta käytännössä ei ole aikaa kaikkia haastatella. Saatat saada kutsun johonkin massatapahtumaan täyttämään lomake, kun muuhun ei ole aikaa. Hyvällä tuurilla saatat saada kasvotusten henkilökohtaisen ajan tai puhelinsoiton.
Samapa tuo sinäänsä. Ei minulla ole mitään ongelmaa mennä lätisemään, mutta eniten tuossa vituttaa se, että tämä on täyttä rahan hukkaan heittämistä. Onko työkkäri muuten rekrytoinut näitä haastattelijoita? En ole jaksanut seurata, koska olen keskittynyt pääsykokeisiin lukemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Samapa tuo sinäänsä. Ei minulla ole mitään ongelmaa mennä lätisemään, mutta eniten tuossa vituttaa se, että tämä on täyttä rahan hukkaan heittämistä. Onko työkkäri muuten rekrytoinut näitä haastattelijoita? En ole jaksanut seurata, koska olen keskittynyt pääsykokeisiin lukemiseen.
On niitä rekrytoitu, mutta tietysti kaikki muutkin kuin uudet "haastattelee" aina samalla kun on yhteydessä.
Mulle tuli määräys mennä yli 50v tarkoitettuun työllistämispilottihankkeen infoon. Olen 43v.
Alkaahan ne. Onneksi se ei mennyt kuitenkaan läpi, että työttömyystuki laskee aina, jos ei ole ollut töissä vähintään 5 päivää(?) edellisen 3kk jakson aikana.
Liiton lehdessä oli juttu asiasta. Resurssit eivät riitä kaikkien henkilökohtaisiin haastatteluihin, osa hoidetaan puhelimitse. Ilmeisesti keskitytään helpommin työllistettäviin ts. nuoriin sekä lyhyemmän aikaa työttäminä olleisiin.
Alkaa ja jos vastaat väärin niin takapihalla on teloituskomppania.
Haastatellaanko osa-aikatyöläiset,veikkaan ettei resurssit riitä.
Sama. Mä siis ollut työttömänä 3kk. Katsotaan koska kutsu tulee.