Poikaystävä näkee unta eksästään :(
Mitä tämä voi tarkoittaa?
He eivät kuulemma ole pitäneet yhteyttä sen jälkeen, kun poikaystäväni tutustui minuun (eli noin vuoteen), ja taustalla vain 3kk lyhyt "suhde". Silti poikaystäväni on nähnyt nyt unta tästä naisesta?? Seuraavat kyllä toisiaan edelleen sosiaalisissa medioissa ja meillä on ollut välillä riitaisaa poikaystävän kanssa, ja nyt olen ihan hermoheikkona, että kaipaako poikaystäväni oikeasti alitajunnassaan takaisin tuota eksäänsä.
Mitä ajattelisitte tällaisesta?
Kommentit (12)
Eli tämä ei tarkoita, että ikävöisi salaa eksäänsä?
No minä kyllä ihmettelen, että miksi poikaystäväsi kertoo sinulle näkevänsä unia exästään? Todella outoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoita. Ethän sinäkään voisi asialle mitään jos näkisit unta että hukutat kissanpentuja etkä edes välttämättä tahdo satuttaa mitään kissaa.
Minä olen nähnyt unia eksistä, ei todellakaan tarkoita, että olisi piirunkaan vertaa ikävä.
Itse olen nähnyt todella paljon unia homoilusta, muttei silti miehiä tee mieli.
Tää on vähän sairas paljastus, mutta....
Olen nähnyt unta että harrastan seksiä veljeni kanssa. Ja ei, tämä ei ole IKINÄ tullut mieleeni valveilla enkä hänestä unelmoi. Oksettavaa. Ja uni oli oksettava.
Eli tuskinpa tässä poikaystäväsikään tapauksessa hän unelmoi eksästään vaikka unen näkikin :D
Okei, kiitos vastauksistanne. Ehkä rauhoituin hieman, kun nyt ajattelee miten naurettavaa se olisi, että eksästä unen näkeminen tarkoittaisi suoraan jotain kaipuuta. Näkeehän sitä unissa itsekin välillä vaikka mitä, tosin koskaan ei ole nykyisen aikana muistaakseni tulleet eksät uniin. Vaan mistäs sitä tietää jos ei kaikkia unia muista..
Itse näin juuri seksiunta Donald Trumpista, ja voinet ehkä arvata, että en siltikään sen oranssin despootin lakanoihin haikaile... Unet ovat unia.
Ap on varmaan unelmatyttöystävä. Jos olisin tuo poikaystävä, juoksisin ja lujaa tajutessani, että toinen on mustasukkainen UNISTA.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa sitä, että ikävöi avoimesti exäänsä.
Ihmiset ei voi unilleen mitään eikä se että näkee vaikka seksiunen jostakin henkilöstä, tarkoita että oikeasti haluaa mennä sänkyyn toisen kanssa. Ole siis huoleti. Jokainen meistä joskus näkee tuollaisia unia.