Heräät uuden miesystäväsi asunnolla. Hän tuo sinulle sipsejä ja energiajuoman aamupalaksi. Olette yli 40vuotiaita. Reaktiosi?
Kommentit (34)
Juon energiajuoman ja lähden kotiin.
Kyllä mä olisin itse varmistanut, että on hedelmiä ja cappucinoa aamuksi.
Ihan ensin miettisin, että miksi olen tuntemattoman ihmisen asunnolla. Jos petikumppani ei tiedä, mitä syön aamupalaksi, ei hän ole miesystävä.
Tällaiset asiat tulee kerrottua ennen kuin jäädään koko yöksi tyyliin juon aamulla kahvia.
Olisin jo hyvissä ajoin ennen yöpymistä selvittänyt hänen elämäntapansa eli myös sen mitä hän yleensä syö aamupalaksi.
En usko, että energiajuomaan ja sipsejä kelpo aamupalana pitävästä henkilöstä tulisi minun miesystävääni.
Olisin ihastunut eleeseen. Ehdottaisin kuitenkin wolttausta. Energiajuoma toki maistuu.
Saatan minäkin tarvita sipsejä aamulla, jos on ollut rankka ilta ja sen mukana krapula.
Ei kaikki naiset syö aamulla vain yksisarvisen pölyä.
Tuo on luultavasti tälle miehelle normi hätäpakkaus.
Jos olisin krapulassa,olisi aivan ihanaa.
Muuten voisin olla vähän että "ööh?" Energiajuoma nyt menisi mutta sipsit olisivat outoa.
Pyytäisin kahvia ja jos en saisi lähtisin kotiin.
Joisin energiakuoman. Sipsit söisin, jos olisi paprikasipsejä, muuten en.
Jos olisin jäänyt spontaanisti yökylään mieleen tulisi,ettei mies syö aamupalaa eikä myöskään syö leipää eikä munia joten hänellä ei olisi tarjota oikein mitään, mutta jotain haluaisi tarjota ja lopulta löytyisi sipsipussi.
En näkisi tuota syynä lopettaa hyvin alkanut suhde jos muuten hyvä tyyppi.
No eihän tuo vielä mitään,mutta yksi tinderpano nosti kaljaa ja kuivalihaa pöytään kun puhkinussittuna kömmin ylös. Kello oli 9 aamulla. Keitti se sitten kahvia kun pyysin mutta itse joi kaljaa. Ei ollut vielä neljääkymmentä, muttei enää teinikään.
Vierailija kirjoitti:
Olisin jo hyvissä ajoin ennen yöpymistä selvittänyt hänen elämäntapansa eli myös sen mitä hän yleensä syö aamupalaksi.
Tuolla aamupalarutiinilla ei yökyläilyä edes tulisi saati jatkoa millekkään.
Ilahdun ja kiitän sipseistä. Kieltäydyn kohteliaasti energiajuomasta (terveysjuttujen takia en voi juoda). Syön sipsejä ja kysyn, voinko ottaa lisäksi voileipää/puuroa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ensin miettisin, että miksi olen tuntemattoman ihmisen asunnolla. Jos petikumppani ei tiedä, mitä syön aamupalaksi, ei hän ole miesystävä.
Tällaiset asiat tulee kerrottua ennen kuin jäädään koko yöksi tyyliin juon aamulla kahvia.
Tämä.
Jos menen miehen kämpille, annan hänelle etukäteen raiderin, jotta hän osaa tarjoilla oikein. Muuten en tule.
NXXXL38 HKI
Jättäisin syömättä. En ole koskaan maistanut energiajuomaa enkä viitsisi kokeilla sen sopivuutta vieraassa paikassa (olen allerginen monille lisäaineille ). Sipsejäkään en voisi syödä allergioiden takia jos niissä perunaa/maitoa.
Jos tuon ikäisenä olisin niin epäonnistunut elämässäni, että nelikymppisenä tulee vielä näitä "uusia miesystäviä", niin todennäköisesti pyytäisin miestä potkaisemaan jakkaran altani kun sovittelen silmukkaa kaulaan...
Lähtisin kotiin heti