Miten päästä vankilaan?
Ilman, että vahingoittaisi muita... olen elämäntilanteessa, jossa täysihoito kelpaisi. Vapautta en tarvitse, koska en muutenkaan juuri kotoani poistu.
Kommentit (42)
Osta huumeita ja jää niiden kanssa kiinni. Voit vaikka valehdella myyneesi niitä enemmänkin.
Tee suuri talousrikos ja huijaa verottajaa täysillä. Ilmianna itsesi anonyyminä ja varmista, että kaikki todisteet ja dokumentit on helppo jäljittää (tee se helpoksi poliisin tutkijoille, emmehän halua niiden luovuttavan kesken kaiken).
Kavalla suuri summa rahaa, jää kiinni, kätke "ryöstösaalis" niin että se löydetään ja voidaan palauttaa niin kukaan ei suurempia vahinkoja kärsi.
Vierailija kirjoitti:
Jos sairaalakin kelpaa, niin mitenkäs mielisairaala? Ei tarvi muuta kuin päästellä viiraavinta settiä ulos oikein kunnolla, helppoa.
Ei ole helppoa. Psykiatriseen sairaalaan on vaikea päästä, ja sieltä myös kotiutetaan helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi joku henkilö joka haluaa tehdä itsemurhan, mutta ei uskalla. Avustat häntä itsemurhassa, hän saa mitä toivoi ja sinut tuomitaan kuitenkin murhasta.
Tämä on todella hyvä.
Periaatteessa tuomio on jopa elinikäinen. Mutta mistä löydän avustettavan?
Ei ole lähipiirissä nyt sellaista. [/quot
Minä haluaisin kuolla. Mua ei jää ketään kaipaamaankaan. Miten ollaan yhteydessä?
Luulisin, että jos tarpeeksi usein yrität vaan mennä tai murtautua sisään sinne vankilaan, niin lopulta pääset sinne tai mielisairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi joku henkilö joka haluaa tehdä itsemurhan, mutta ei uskalla. Avustat häntä itsemurhassa, hän saa mitä toivoi ja sinut tuomitaan kuitenkin murhasta.
Tämä on todella hyvä.
Minä haluaisin kuolla. Mua ei jää ketään kaipaamaankaan. Miten ollaan yhteydessä?
En lähtisi ikimaailmassa "avustamaan" ihmistä, joka vain haluaa kuolla. PItää olla ehdoton diagnoosi lähiaikoina tulevasta kuolemasta ja tässäkin tapauksessa pitkäaikainen vakuuttuneisuus tämän henkilön vakaasta tahdosta kuolla.
ap
Vankila olisi kyllä siitä mukava, että kaikki vastuu katoaisi ja olisin sitä myöten oikeastaan enemmän vapaa kuin nyt. En nimittäin pysty järjestämään elämääni sillä tavalla, että olisin töissä ja saisin parisuhteen ja kantaisin korteni jotenkin kekoon. En tunne mitään muuta kuin stressiä ja syyllisyyttä osallistumattomuudestani, kun lähipiiri ei muusta kysele kuin töistä ja naisista ja somessakin kaikki on työttömien vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kavalla suuri summa rahaa, jää kiinni, kätke "ryöstösaalis" niin että se löydetään ja voidaan palauttaa niin kukaan ei suurempia vahinkoja kärsi.
Vähän konkretiaa tähän.
Mistä kavallan, kun en ole edes töissä? Ja ehdollisella tästäkin selviää, vaikka kuinka vakuuttelisi haluansa mennä kaltereiden taakse.
Enskikertalaiselle ei hevin ehdotonta tule. Aarniolle asemansa vuoksi ja pitkäkestoisen toiminnan vuoksi. Kyseessä oli myös se vihatuin asia eli huumekauppa.
Vierailija kirjoitti:
Vankila olisi kyllä siitä mukava, että kaikki vastuu katoaisi ja olisin sitä myöten oikeastaan enemmän vapaa kuin nyt. En nimittäin pysty järjestämään elämääni sillä tavalla, että olisin töissä ja saisin parisuhteen ja kantaisin korteni jotenkin kekoon. En tunne mitään muuta kuin stressiä ja syyllisyyttä osallistumattomuudestani, kun lähipiiri ei muusta kysele kuin töistä ja naisista ja somessakin kaikki on työttömien vikaa.
Kirjoitat hyvin. Jos et ole porvoosta niin autistisia piirteitä kuvailet. Oletko käynyt koskaan kongnitiivisessa terapiassa?
Vierailija kirjoitti:
Myy huumeita
En tunne ketään rikollista, joka voisi myydä minulle näitä huumeita myytäväksi. En sitä paitsi halua kuolla jonkin huumejengien välijenselvittelyssä.
Olen puhdas pulmunen, joka elämässään ei yhtä piipullista ole polttanut. Paha tästä on loikata alamaaliman piireihin huumekauppiasta esittämään.
Lähetä tappouhkaus Putinille, loukkaa Venäjän ilmatilaa, näytä keskaria Niinistölle, heitä Soinia mädällä tomaatilla, polta Eduskuntatalo, myy huumeita ja tee Sipilää loukkaava taideteos. Eiköhän tuosta tule elinkautinen ;)
http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/116459-poli…
Tee jotain vastaavaa niin häkki heilahtaa, näköjään useammaksi vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on todella hyvä.
En lähtisi ikimaailmassa "avustamaan" ihmistä, joka vain haluaa kuolla. PItää olla ehdoton diagnoosi lähiaikoina tulevasta kuolemasta ja tässäkin tapauksessa pitkäaikainen vakuuttuneisuus tämän henkilön vakaasta tahdosta kuolla.
ap
Tapan itseni joka tapauksessa.
Jos olet yrittäjä niin ilmoita verottajalle että olet kusettanut niitä ja jättänyt alveja maksamatta. Talousrikokset ovat usein suurinta syntiä joista oikeasti joutuu linnaan. Pahoinpitelyt, tapot, raiskaukset tai kännissä jonkun yliajosta selviää pienellä istumisella tai kokonaan ehdollisella eli niitä ei kannata harrastaa jos valtion yksiössa haluaa pidemmän aikaa viettää.
Jos sairaalakin kelpaa, niin mitenkäs mielisairaala? Ei tarvi muuta kuin päästellä viiraavinta settiä ulos oikein kunnolla, helppoa.