Enää kaksi päivää ja sitten aloitan laihtumisen
Maksan myös velkani ja nostan kuntoani. Kerron tutulle miehelle tunteistani. Toteutan suuren haaveeni viettää kesä lapsuuden maisemissa. Siinä ne tavoitteet. Entä muilla?
Kommentit (11)
Mä aloitin laihtumisen tänään, koska en viitsi lykätä aloittamista.. Salikortti on ollut kuukausitolkulla käyttämättömänä, eli se harrastus olisi tarkoitus aloittaa uudelleen. Mutta pääasiassa alan katsomaan ruokavaliota kuntoon. Plussana sitten liikunta.
Myös roskat roskikseen ja tiskit tiskikoneeseen suoraan, niin vältyn aina siltä raivaamiselta ennen puhdistusta. Äkkiä pikkulapsiarjessa kerääntyy vaippa sinne ja kahvikuppi tänne.
Alan huomioimaan miestä enemmän.
Ette te mitään aloita. Av-mammat ovat velliperseitä joista ei ole mihinkään.
Lykkyä tykö! Mä aloitin laihtumisen lokakuun alussa ja jatkan kyllä ensi vuonnakin.
Vierailija kirjoitti:
Mä aloitin laihtumisen tänään, koska en viitsi lykätä aloittamista.. Salikortti on ollut kuukausitolkulla käyttämättömänä, eli se harrastus olisi tarkoitus aloittaa uudelleen. Mutta pääasiassa alan katsomaan ruokavaliota kuntoon. Plussana sitten liikunta.
Myös roskat roskikseen ja tiskit tiskikoneeseen suoraan, niin vältyn aina siltä raivaamiselta ennen puhdistusta. Äkkiä pikkulapsiarjessa kerääntyy vaippa sinne ja kahvikuppi tänne.
Alan huomioimaan miestä enemmän.
Et laita aina vaippoja roskikseen? 😳
Itse herkuttelin vain joulun pyhät ja aloitin "laihduttamisen" jo 27.12. Miksi odottaa uv:tä kun voi aloittaa jo tänään?
Vierailija kirjoitti:
Itse herkuttelin vain joulun pyhät ja aloitin "laihduttamisen" jo 27.12. Miksi odottaa uv:tä kun voi aloittaa jo tänään?
Sopii ruokajärjestelyyn paremmin. Toki jätin jo herkut pois heti pyhien jälkeen.
Mä aloitin laihduttamisen eilen, niin en ole sitten ihan turvoksissa kun lähdetään juhlistamaan uutta vuotta ystäväporukan kanssa lauantaina. Eipä mulla kyllä ole edes paljoa laihdutettavaa tästä 57 kilosta, mutta 5 kiloa jos saisin joskus pois tästä kropasta niin olisin tyytyväinen :)
Ensi vuonna olisi myös kiva löytää mies itselleen. Uusi asuntokin olisi kiva.
Itse lupasin itselleni olla vähemmän rappiolla joulukuussa 2017 kuin mitä olen joulukuussa 2016. Ei sinänsä pitäs olla hankala homma.
Lupaat vaan.