Onko hyväksikäyttöä jos panee sinuun ihastunutta muttei halua suhdetta tämän kanssa?
Eikö se ole kuitenkin ihastuneesta ihanaa saada seksiä ihastukseltaan vaikkei suhdetta tulisikaan? Ei kai se hyväksikäyttöä ole jos ei myöskään lupaile että haluaa enemmän?
Kommentit (51)
Ruotsissa on (vrt. tapaus Assagne), mutta Suomessa ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin hetkellä menossa kuvio, jossa toisella osapuolella suhdehaaveita. Panen aikani ja kun alkaa vaatia liikoja, yhteisiä viikonloppuja tms. niin siirryn seuraavaan.
Mjoo, mutta oletko tehnyt naiselle selväksi ettei suhdetta ole tulossa? Jos et, touhusi on hyväksikäyttöä.
Aloitukseen vastatakseni: mielestäni kuitenkin jos kummallekin on selvää, mikä tilanne on, kyseessä ei ole hyväksikäyttö.
Ei ole kysytty enkä ole ottanut asiaan mitään kantaa. Kokemuksesta tiedän että menee vielä jonkin aikaa ennen kuin toinen tohtii suoraan kysyä, siihen asti puikotan menemään. Tämä nykyinen ei ole niin kummoinen että pitkittäisin asiaa suoranaisesti harhauttamalla tai valehtelemalla, mutta "pillu se on punkkarillakin".
Vaikutat naisvihamieliseltä. Oletko ajatellut sitä, miten toimintasi vie sinua vain kauemmas tuohon suuntaan? Hyvää suhdetta on silloin vaikea rakentaa, vaikka joku kerta kohdalle osuisikin sellainen, jonka kanssa sen haluaisit.
Juuri näin. Tämä mies ei tule koskaan saamaan hyvää luottamukseen perustuvaa suhdetta, koska kykenee vedättämään naista josta ei välitä. Kuka tuollaisesta miehestä koskaan tosissaan välittäisi? Ne jotka kykenevät haistavat jotain mätää ihmisessä, joka leikkii toisten tunteilla ja valitsevat miehen, joka ei tee niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat naisvihamieliseltä. Oletko ajatellut sitä, miten toimintasi vie sinua vain kauemmas tuohon suuntaan? Hyvää suhdetta on silloin vaikea rakentaa, vaikka joku kerta kohdalle osuisikin sellainen, jonka kanssa sen haluaisit.
Eihän tuossa mitään vihamielistä ole, vaan hyvin pragmaattinen lähestymistapa.
Vanha totuushan on että nainen feikkaa seksissä saadakseen suhteen, mies feikkaa suhteen saadakseen seksiä.
Tämä kertoo juuri siitä, miten vahingoittunut sä olet kuvitellessasi naisista tuollaista. Et koskaan (sen naisen onneksi) tule saamaaankaan naista, joka ei feikkaa, koska et ole sellaisen naisen arvoinen.
t.nainen joka ei feikkaa saadakseen suhteen
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa on (vrt. tapaus Assagne), mutta Suomessa ei.
Paljaalla ilman lupaa polkemisen pitäisi olla rikos Suomessakin.
Ei tietenkään ole, jos moemmat haluavat seksiä ja ovat aikuisia. Tosiasia on, että monessa suhteessakin tunteet on toisen puolelta jo kuolleet jos ei jäähtyneet ja silti pannaan velvollisuudentunnosta, tai koska seksiä se on kehnokin seksi.
Tässä ainakin molemmat haluavat, ja rakastunut / ihastunut kumppani tekee kaikkensa tyydyttääkseen sen toisen ja on helposti orgasmin partaalla itsekin. Joskus myös se oksitosiini tekee tepposet, ja se toinenkin rakastuu.
En näe ongelmaa.
Ei. Lisäksi sen seksuaalisen yhteensopivuuden selvittää usein just kunnon panolla. Itse en esim ollut yhtään ihastunut yhteen mieheen, mutta lopulta annoin kun olin pari drinkkiä ottanut ja puutteessa ja voi Luoja miten teki hyvää. Hän täytti mut kokonaan ja osui g-pisteeseen joka työnnöllä. Aloin himoita häntä aivan hulluna ja siitä se rakkauskin kasvoi. Yhä on ikävä vaikka polut vei eri suuntiin. Me oltiin seksuaalisesti toisillemme täydelliset. Lähes laukesin kun hän katsoi silmiin sillä tietyllä tavalla.
Ei tietenkään. Alaikäisen tai vaikka tiedottoman paneminen on hyväksikäyttöä. Tämä ei.
Mä oon parikin kertaa ollut tilanteessa, jossa olen silmittömän ihastunut toiseen osapuoleen, mutta hän ei minuun ainakaan niin paljoa että suhdetta koskaan olisi halunnut. Kun näille jutuille on tullut loppu, olen kyllä tuntenut itseni hyväksikäytetyksi. Vaikka oikeastaan syy on ollut minun ja olen sen tiedostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyväksikäyttöä. Itse elin pari vuotta vastaavassa tilanteessa, enkä päässyt irti kun olin niin rakastunut suhteen toiseen osapuoleen. Hänen olisi pitänyt katkaista juttu, koska hän oli se jolla ei ollut tunteita mukana.
Mitäs läksit? Oma valinta. Jos toinen oli avoin ettei halua muuta kuin seksiä, niin ei se mitään hyväksikäyttöä ole.
Olin 19-vuotias, kumppani melkein 10 vuotta minua vanhempi mielestäni "järkevä aikuinen". Hän ei muuten missään vaiheessa sanonut ettei halua muuta kuin seksiä. Minä olisin halunnut että olisimme olleet ihan oikea pariskunta, mutta hän halusi salailla juttua. Myöhemmin minulle selvisi, että en ollut ainoa hänen tyttöystävistään, vaan mies tapaili samaan aikaan ainakin kolmea naista. Siinä kohtaa vihelsin pelin poikki. Vielä tämänkin jälkeen hän sai minut tähän sekasotkuun mukaan, mutta lopulta pystyin todella lähtemään. Voitte itse päätellä, oliko kyse hyväksikäytöstä vai ei.
Tapahtuneesta on aikaa ja olen vanhentunut ja toivottavasti myös viisastunut. Jos vastaava osuisi kohdalle, niin en kovin kauaa katselisi. Onneksi nykyinen mies on luotettava ja todella hyvä.
Kyllä kanssaihmisen vedättäminen kertoo vihamielisestä asenteesta tätä kohtaan. Vastakkaisen sukupuolen edustajien krooninen vedättäminen kertoo yleisesti ko. sukupuoleen kohdistuvasta vihamielisyydestä. Koskee tietenkin yhtä lailla naisia, jotka teeskentelevät seksuaalista nautintoa saadakseen miehen tuhlaamaan heihin resurssejaan.
t. 39