Onko hyväksikäyttöä jos panee sinuun ihastunutta muttei halua suhdetta tämän kanssa?
Eikö se ole kuitenkin ihastuneesta ihanaa saada seksiä ihastukseltaan vaikkei suhdetta tulisikaan? Ei kai se hyväksikäyttöä ole jos ei myöskään lupaile että haluaa enemmän?
Kommentit (51)
Hankala tilanne ihastuneelle. Moraalinen ongelma ihastuksen kohteelle. Ehdottamasti totuus täytyy kertoa ihastuneelle. Siltikin asia on ongelmallinen, koska ihastunut ja rakastunut ei voi hallita käyttäytymistään. Hän jää koukkuun suhteeseen, jolla ei ole tulevaisuutta. Se on tavallaan hukkaan heitettyä aikaa.
Monet, etenkin miehet, käyttävät tällaista tilannetta hyväkseen saadakseen seksiä. Niin väärin. Kaikkein ikävin muoto tästä on se, että varattu mies sinkkua näytelleen huijaa sinkkunaisen seksisuhteeseen kanssaan. Mielestäni rikollinen teko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyväksikäyttöä. Itse elin pari vuotta vastaavassa tilanteessa, enkä päässyt irti kun olin niin rakastunut suhteen toiseen osapuoleen. Hänen olisi pitänyt katkaista juttu, koska hän oli se jolla ei ollut tunteita mukana.
Miksi naisille on niin vaikeaa ottaa vastuuta omista tunteistaan?
On biologinen tosiasia, että ihastuminen on naiselle merkittävästi suurempi stressi kuin miehelle. Hormoniepätasapaino on naiselle valtava. Evoluutio on määrännyt asian näin, koska lisääntyminen on naiselle paljon suurempi riski kuin miehelle. Niinpä naisen itse asiassa on hankalampi hallita ihastumisen tunnetta ihan siksi, että se on hänellä miestä voimakkaampi.
Naiset ihastuvat seksin takia, miehet eivät.
http://www.dailymail.co.uk/health/article-2031498/Sex-Why-makes-women-f…
Ei ole hyväx käyttöö jos olet selvästi ilmoittanut että teillä on vain seksiä eikä mitään muuta koskaan ikinä piste ja se toinen tietää ja ymmärtää sen eikä elättele mitään toivoita tai haaveita mistään muusta tai enemmästä.
Mutta jos kokoajan pidät yllä sitä toivoa/mahdollisuutta niin kyllä se on jo törkeää ja ilmeisesti yllättävän monessa salaisessa seksisuhteessa toinen kuvittelee että jotain muutakin voisi tulla.
Kielletty hedelmä ei ole rehellinen ei ollut alkuunkaan ja tuskin sellaiseksi muuttuukaan, tämä on syytä muistaa jos leikkiin ryhtyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyväksikäyttöä. Itse elin pari vuotta vastaavassa tilanteessa, enkä päässyt irti kun olin niin rakastunut suhteen toiseen osapuoleen. Hänen olisi pitänyt katkaista juttu, koska hän oli se jolla ei ollut tunteita mukana.
On biologinen tosiasia, että ihastuminen on naiselle merkittävästi suurempi stressi kuin miehelle. Hormoniepätasapaino on naiselle valtava. Evoluutio on määrännyt asian näin, koska lisääntyminen on naiselle paljon suurempi riski kuin miehelle. Niinpä naisen itse asiassa on hankalampi hallita ihastumisen tunnetta ihan siksi, että se on hänellä miestä voimakkaampi.
Tämä voi olla ilmiön syy, mutta se ei kerro mitään siitä, miksi naiset eivät ota vastuuta omista tunteistaan. Kyllä miehilläkn on voimakkaampi seksuaalivietti, mutta jos erehtyy panemaan väärää ihmistä (vaikkapa vaimon siskoa), kyllä se vastuu teosta ja sen aiheuttamasta morkkiksesta on miehellä itsellään.
Jotenkin näin se menee kirjoitti:
Ei ole hyväx käyttöö jos olet selvästi ilmoittanut että teillä on vain seksiä eikä mitään muuta koskaan ikinä piste ja se toinen tietää ja ymmärtää sen eikä elättele mitään toivoita tai haaveita mistään muusta tai enemmästä.
Mutta jos kokoajan pidät yllä sitä toivoa/mahdollisuutta niin kyllä se on jo törkeää ja ilmeisesti yllättävän monessa salaisessa seksisuhteessa toinen kuvittelee että jotain muutakin voisi tulla.
Kielletty hedelmä ei ole rehellinen ei ollut alkuunkaan ja tuskin sellaiseksi muuttuukaan, tämä on syytä muistaa jos leikkiin ryhtyy.
Naiset pitävät miehiä friendzonella antamalla ymmärtää, että seksuaalista kiinnostusta voisi olla luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Hankala tilanne ihastuneelle. Moraalinen ongelma ihastuksen kohteelle. Ehdottamasti totuus täytyy kertoa ihastuneelle. Siltikin asia on ongelmallinen, koska ihastunut ja rakastunut ei voi hallita käyttäytymistään. Hän jää koukkuun suhteeseen, jolla ei ole tulevaisuutta. Se on tavallaan hukkaan heitettyä aikaa.
Monet, etenkin miehet, käyttävät tällaista tilannetta hyväkseen saadakseen seksiä. Niin väärin. Kaikkein ikävin muoto tästä on se, että varattu mies sinkkua näytelleen huijaa sinkkunaisen seksisuhteeseen kanssaan. Mielestäni rikollinen teko.
Samalla logiikalla kiimainen mies ei ole vastuussa käyttäytymistään, joten jos nainen antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa, vastuu miehen toiminnasta, vaikkapa raiskauksesta, on naisella.
Mulla oli joskus 6 vuotta sitten tuo tilanne, että olin palavasti ihastunut, mies ei. Pantiin silti ja elättelin viimeiseen asti toiveita, että hän haluaisi jotain muutakin. Hän kyllä teki selväksi, että ei. En tosiaankaan syytä häntä, itse oikein kerjäsin seksiä kun en muuta saanut. Se loppui viimein siihen, että hän löysi elämänsä rakkauden. Ei nämä mitään yksiselitteisiä asioita ole. Nyt kun pohtii tätä ilman tunteita, niin olishan se ollut häneltä reilua pistää peli kokonaan poikki, mutta toisaalta kumpikaan meistä ei hoitanut tätä hommaa kovin ansiokkaasti. Onneksi nykyään olen onnellisessa parisuhteessa toisen kanssa.
Vaikka nainen vakuuttaa, että hänelle käy pelkkä seksi, jälkikäteen on toinen ääni kellossa. Joka kerta.
Tälläkin hetkellä menossa kuvio, jossa toisella osapuolella suhdehaaveita. Panen aikani ja kun alkaa vaatia liikoja, yhteisiä viikonloppuja tms. niin siirryn seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset sinä tee niin, että vastaat omista teoistasi? Vai etkö osaa asettua toisen asemaan ja miettiä, miten kurjalle toimintasi hänestä tuntuu? Senkin itsekäs sika.
Jokainen vastaa omista orgasmeistaan ja omista tunteistaan.
Miten tuo voi olla täysi-ikäisille "vahvoille" ja "itsenäisille" naisille niin mahdoton käsittää?
Mun mielestä ei tietenkään ole jos kyseessä on aikuiset ja täysivaltaiset ihmiset. Sukupuolella ei kyllä ole mitään tekemistä asian kanssa, molemmissa sukupuolissa löytyy niitä jotka osaavat pitää tunteet ja seksin erossa toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin hetkellä menossa kuvio, jossa toisella osapuolella suhdehaaveita. Panen aikani ja kun alkaa vaatia liikoja, yhteisiä viikonloppuja tms. niin siirryn seuraavaan.
Mjoo, mutta oletko tehnyt naiselle selväksi ettei suhdetta ole tulossa? Jos et, touhusi on hyväksikäyttöä.
Aloitukseen vastatakseni: mielestäni kuitenkin jos kummallekin on selvää, mikä tilanne on, kyseessä ei ole hyväksikäyttö.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei tietenkään ole jos kyseessä on aikuiset ja täysivaltaiset ihmiset. Sukupuolella ei kyllä ole mitään tekemistä asian kanssa, molemmissa sukupuolissa löytyy niitä jotka osaavat pitää tunteet ja seksin erossa toisistaan.
Eihän tässä siitä ollut kyse, mihin sä vastasit, senkin idiootti, vaan tilanteesta, jossa ne tunteet jo eivät ole erossa seksistäkään. Vitun juntti.
Ei. Jos molemmat on aikuisia ihmisiä, ei todellakaan ole. Lisäksi itsellä on juuri tällainen suhde. Hän katsoi minua syvälle silmiin sinisillä silmillään, ja kosketti minua - ihan tunsin sen halun ja himon ja mielihyvän välillämme. Sitten kun hänen käsi eksyi sepalukselle ja hyväili sitä, niin armoton erektiohan siitä seurasi. En minä ole mikään yli-ihminen. Kulli seisoi kuin honkapuu ja nainen halusi sitä ja mua joka solullaan, ja minä häntä. Joten ei siinä ollut paljon vaihtoehtoa. Naitiin niin perusteellisesti ja nytkin pelkkä katse saa stondiksen aikaan.
En ole luvannut mitään, ja tiedän, että hän on rakastunut minuun, mutta teen myös hänelle hyvää ja tuotan nautintoa. Toki siksi, että haluan ja himoitsen sitä itsekin, mutta silti. Rakastunut nainen on lisäksi aina valmis ja märkä. Ei ehkä ole herrasmiesmäistä käydä panemassa kun panettaa, mutta entä jättää puutteeseen, kun molemmat haluaa sitä samaa? Kyllä nainenkin voi kärvistellä läheisyyden ja seksin puutteessa.
Eikä ole poissuljettua, että joskus päädyttäisi yhteen. Mutta siitä en lupaa mitään eikä hän koskaan kysy. Katsoo vaan niillä silmillään ja riisuu katseellaan kunnes olen yhtä erektiota koko mies. Eikö hän yhtä lailla käytä hyväksi sitä, että tietää mun haluavan häntä kulli kovana? Enkä pysty vastustamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mjoo, mutta oletko tehnyt naiselle selväksi ettei suhdetta ole tulossa? Jos et, touhusi on hyväksikäyttöä.
Aloitukseen vastatakseni: mielestäni kuitenkin jos kummallekin on selvää, mikä tilanne on, kyseessä ei ole hyväksikäyttö.
Ei ole kysytty enkä ole ottanut asiaan mitään kantaa. Kokemuksesta tiedän että menee vielä jonkin aikaa ennen kuin toinen tohtii suoraan kysyä, siihen asti puikotan menemään. Tämä nykyinen ei ole niin kummoinen että pitkittäisin asiaa suoranaisesti harhauttamalla tai valehtelemalla, mutta "pillu se on punkkarillakin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kysytty enkä ole ottanut asiaan mitään kantaa. Kokemuksesta tiedän että menee vielä jonkin aikaa ennen kuin toinen tohtii suoraan kysyä, siihen asti puikotan menemään. Tämä nykyinen ei ole niin kummoinen että pitkittäisin asiaa suoranaisesti harhauttamalla tai valehtelemalla, mutta "pillu se on punkkarillakin".
Vaikutat naisvihamieliseltä. Oletko ajatellut sitä, miten toimintasi vie sinua vain kauemmas tuohon suuntaan? Hyvää suhdetta on silloin vaikea rakentaa, vaikka joku kerta kohdalle osuisikin sellainen, jonka kanssa sen haluaisit.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat naisvihamieliseltä. Oletko ajatellut sitä, miten toimintasi vie sinua vain kauemmas tuohon suuntaan? Hyvää suhdetta on silloin vaikea rakentaa, vaikka joku kerta kohdalle osuisikin sellainen, jonka kanssa sen haluaisit.
Eihän tuossa mitään vihamielistä ole, vaan hyvin pragmaattinen lähestymistapa.
Vanha totuushan on että nainen feikkaa seksissä saadakseen suhteen, mies feikkaa suhteen saadakseen seksiä.
No, kunhan tilanne sattuu omalle kohdallesi, tajuat kyllä miksi se on hyväksikäyttöä.