Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko hyväksikäyttöä jos panee sinuun ihastunutta muttei halua suhdetta tämän kanssa?

Vierailija
29.12.2016 |

Eikö se ole kuitenkin ihastuneesta ihanaa saada seksiä ihastukseltaan vaikkei suhdetta tulisikaan? Ei kai se hyväksikäyttöä ole jos ei myöskään lupaile että haluaa enemmän?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi on hyvää, niin sitten. Eihän se ole keneltäkään pois.

Vierailija
2/51 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyväksikäyttöä. Minulla sama tilanne ja molemmat ovat täysin avoimia asioissaan, eli tiedämme, että haluamme seksiä ja että hän on ihastunut minuun, mutta minä en häneen.

T: Kysynyt palstalla asiaa pariin otteeseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyväksikäyttöä. Itse elin pari vuotta vastaavassa tilanteessa, enkä päässyt irti kun olin niin rakastunut suhteen toiseen osapuoleen. Hänen olisi pitänyt katkaista juttu, koska hän oli se jolla ei ollut tunteita mukana.

Vierailija
4/51 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% tällaisista tapauksista se ihastunut on nainen.

Vierailija
5/51 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyväksikäyttöä. Itse elin pari vuotta vastaavassa tilanteessa, enkä päässyt irti kun olin niin rakastunut suhteen toiseen osapuoleen. Hänen olisi pitänyt katkaista juttu, koska hän oli se jolla ei ollut tunteita mukana.

Mitäs läksit? Oma valinta. Jos toinen oli avoin ettei halua muuta kuin seksiä, niin ei se mitään hyväksikäyttöä ole.

Vierailija
6/51 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, jos asian kertoo suoraan niin kuin se on.

Vierailija
7/51 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, anna mennä vaan.

Vierailija
8/51 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jos toinen kertoo rehellisesti sen ettei halua suhdetta ja sellaista ei ole tulossa myöhemminkään.

Vierailija
9/51 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan ettei ole, mikäli kerrot että haluat vain seksiä. 

Vierailija
10/51 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs läksit? Oma valinta. Jos toinen oli avoin ettei halua muuta kuin seksiä, niin ei se mitään hyväksikäyttöä ole.

Kyllä se silti on. Vähän sama kuin möisi huumeita narkkarille.

Vierailija
11/51 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos toinen tietää tilanteen ja siihen suostuu, niin saahan sitä käyttää tilanteen hyväkseen. Olen mies ja olen jättänyt nuo tilanteet toistaiseksi käyttämättä. En tiedä onko se ollut oikea ratkaisu. Molemmilla olisi ollut kuitenkin enemmän hyviäkin hetkiä elämässään, jos olisi vaan käynyt välillä paukuttelemassa. Näissä tilanteissa se oma tunne ratkaisee, eikä mikään yleinen mielipide. Periaatteessa miehen tulisi panna kaikkea mikä liikkuu jos mahdollista, etenkin jos nainenkin haluaa, eikä pähkäillä turhia. Täytyyhän sen olla naisellekin ikävä kokemus, jos ei edes pillu kelpaa, vaikka asian olen kyllä selittänyt näissä tilanteissa.

Vierailija
12/51 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee, mikä sinusta tuntuu hyvältä. Niin se toinenkin osapuoli tekee.

Vierailija
13/51 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisille on niin vaikeaa ottaa vastuuta omista tunteistaan?

Vierailija
14/51 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ilmoitetaan asia sille ihastuneelle juuri näin ja katsotaan, tuleeko sitä seksiä siitä huolimatta, että kerrot, ettet tunne häneen ihastuksen kaltaista vetoa. Jos jätät kertomatta, se on hyväksikäyttöä.

Vierailija
15/51 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on HAUREUTTA, yksi seksisynnin muoto. Synnin palkka on kuolema. Tee parannus ja usko evankeliumi.

Vierailija
16/51 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et esitä että haluat muuta, niin asia on ok. Sano suoraan, että haluan sua, eikä suhdetta ole tulossa, pannaanko silti, kun panettaa?

Ja näin ihastuneen naisen näkökulmasta tiedän, että hän ei halua muuta kuin naida mua. Mutta ihastumisestani huolimatta en minäkään halua enempää. Eli älä oleta ap (koska todennäkösesti olet mies) että kaikki naiset haluaa parisuhteen, puhumattakaan avioliitosta tai lapsista. Voi sitä silti olla todella rakastunut. Omakotitalo, pystykorva, kolme lasta, appivanhemmat, kesämökki... ei ei ei ei ei.

En panisi pahakseni jos rakasteltaisiin hänen kanssa kunnolla. Ja mielellään monta kertaa.

Vierailija
17/51 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tuo tilanne ja olen ikään kuin kaveripohjalta tavannut naisen perhettäkin. Se oli varmaan moka, jonka vuoksi en viitsi ryhtyä panemaan. 

Vierailija
18/51 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane menemään mene panemaan. Mutta älä anna ymmärtää yhtään enempää.

Vierailija
19/51 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse pystyisi tekemään toiselle noin vaikka suoraan asiasta keskusteltaisiinkin ensin. Ei omatunto antaisi myöten. Tuntuisi väärältä panna minuun ihastunutta, sitten päälle ajatella "oma vikansa, mitäs läks hehheh!". Kylmä ajattelutapa.

Vierailija
20/51 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se silti on. Vähän sama kuin möisi huumeita narkkarille.

Tai karkkia läskille.