Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä tarvitsen teidän apua!!!!

Alle 18 vuotias tyttö
29.12.2016 |

Hei!
Minä olen alle 18 vuotias tyttö, joka haluaisi saada kerättyä tarpeeksi rahaa ostaakseni kitaran. Joten voisitteko ehdottaa minulle erillaisia tapoja hankkia rahaa. Vanhemmilta kysyminen on aivan turhaa.
Kiitos!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin muuten katsomassa tuota care.com sivua ja näyttää siltä, että täällä on aika paljon ihmisiä jotka haluavat hoitaa lemmikkejä.

Vierailija
22/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en tiedä missä parhaimmat pullon keräys apajat ovat ja lumen keskeltä on aika vaikeaa löytää. Voisin kyllä silti yrittää tuota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet ka kysyt miten pääsee keikkatyöhön lähikauppoihin

Vierailija
24/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi ne vanhemmat ei osta sulle kitaraa? Eikä ne käytetyt kitarat soittamalla hajoo.

Vierailija
25/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paikkakunnalla mäkkäriä tms? Kysy töitä sieltä

Vierailija
26/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 18 vuotias tyttö kirjoitti:

Voisin kysyä vaikka koulun musiikin opettajalta, mutta en tiedä onko siitä mitään hyötyä, koska minulla ei ole varaa ostaa kitaraa.

Laita kuitenkin sana kiertämään alan ihmisten joukossa. Koskaan ei tiedä, josko onni potkaisisi.

Vierailija
27/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitkohan lainata joltain tutulta, jolla lojuu kitara käyttämättömänä? Sitten jos innostut enemmänkin, niin vanhemmat ostavat varmaan mielellään sinulle oman.

Vierailija
28/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuskin (nylonkielinen eli ns. klassinen) kitara (yamahan halvin) maksaa tyyliin satasen. Kunnollinen ja hyvä uusi kitara joka riittää koko musiikkiopistoajaksi maksaa kolmisensataa (esim joku halpa espanjalainen, vaikka Raimundo).

Hintaluokat on suurin piirtein samat sähkäreissä. Teräskielisiä akareita en tiedä. 

Pyydä synttärinä ja jouluna pikku talletuksia kitarahastoon, pankkitilin voit perustaa sitä varten.  Pistä kaikki viikkorahasi sinne.

Jos vanhempasi suostuvat maksamaan soittotuntisi, niin ainakin musiikkiopistossa on lainasoittimia. Myös kouluissa saattaa olla lainattavaksi asti jotain kitaranräähkiä.

Aloitin itse enon vanhalla Landolalla. Kauhea peli mutta opettelin sillä soinnut ja pari biisiä. Ilmainenhan se oli, sain "pitkään lainaan". Rahaa meni vain siihen että vaihdoin siihen hyvät kielet (hyvätkin maksaa vain vähän toista kymppiä). Nykyinen kitara on viiden tonnin hintainen mutta ansaittu kokonaan soittamalla.

Vierailija
29/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lähistöllä mäkkäriä ja olen kysynyt jo monta vuotta netin sekä kasvotusten töitä lähikaupoista, mutta he ottavat vain ihmisiä joita he jo tuntevat tai niin se minusta tuntuu. Siis en ole mikään rähjäinen teini vaan pidän kyllä huolta hygieniastani joten ei se siitä johdu.

En kyllä tiedä ketään jolla vain lojuisi kitara jossain olisin muuten jo kysynyt häneltä. Eikä minulla ole mitään käytettyjä kitaroita vastaan. Käytetynhän minä ostan heti kun saan edes vähän rahaa.

Vierailija
30/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla myytävää, vaatteita, yms.? Niitä voisit kaupitella Facebookissa kirppiksillä.

Vierailija
31/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhemmat eivät maksa minulle viikkorahaa. Eivätkä he muutenkaan anna minulle mitään rahaa kuin vain joskus jos tarvitsen jotain hygienia tarvikkeita tai vaatteita. Olen jo pari vuotta yrittänyt epätoivoisesti hiluja joita vanhemmat ovat antaneet minulle joten tällä hetkellä minulla on 32 euroa. Haluan muuten teräskielisen akustisen kitaran.

Vierailija
32/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakele postiluukkuihin ja ja postilaatikoihin mainosta itsestäsi: toimit lastenvahtina, koiranulkoiluttajana, käyt kaupassa yms. 10€ tunti.

Vierailija
33/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin sivuston jossa teräskielinen akustinen kitara maksaa vain 59 euroa + postikulut. Mikä vaikuttaa aika hyvältä.

Vierailija
34/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten hyvä idea, että jakaisin mainoksia itsestäni. Asun kerrostalossa, jossa iso osa asukkaista ovat vanhuksia.

Vierailija
35/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko jakaa mainoksia? Siis niitä mistä maksetaan, ei paljon, mutta jotain.

Vierailija
36/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin sivuston jossa teräskielinen akustinen kitara maksaa vain 59 euroa + postikulut. Mikä vaikuttaa aika hyvältä.

Ei ole ehkä kovin hyvä soittaa? Toki innokas soittaa huonollakin pelillä, jos muuta ei ole, mutta mutta...mieti vielä.

Vierailija
37/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ehkä kovin hyvä soittaa? Toki innokas soittaa huonollakin pelillä, jos muuta ei ole, mutta mutta...mieti vielä.

Minulla on kaikki aika maailmassa miettiä, mutta kuuntelin netissä ihmisten soittavan niillä eikä ne kuulosta hirveän huonolta.  

Vierailija
38/41 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä jakaa mainoksia, mutta minun asuinalueella on jo jakaja.

Vierailija
39/41 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kysyin joiltakin asukkailta kitarasta ja he sanoivat, että heillä ei ole kitaraa, mutta he aikovat kysyä kaikilta tutuiltaan jos joltakulta löytyisi kitara jota he eivät käytä.

Vierailija
40/41 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikänen olet? Vaikutat kovin nuorelta ja lapsekkaalta.