Te jotka olette eronneet kumppanistanne ja palanneet yhteen!
Eikö teitä ällötä että kumppanillasi on välissä ollut kenties muita seksipartnereita? Kävittekö asiasta mitään keskustelua?
Kommentit (11)
Samaa miettinyt ja tullut siihen tulokseen että kerran läks takas ei oo tulemista.
Muita mielipiteitä tai kokemuksia?
Palanutta saunaa on vaikea lämmittää.
Me miehen kanssa oltiin erossa muutama kuukausi ja molemmille ollut muutamia treffeja ja säätöjä sinä aikana. Olemme kertoneet lyhyesti että sellaista on ollut muttemme ole asiasta sen enempää keskusteltu. Olimme silloin erossa joten ne ei ole tärkeitä asioita meidän suhteen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Palanutta saunaa on vaikea lämmittää.
Vaikuttaako nimenomaan mahdolliset välissä olleet seksikumppanit mielipiteeseesi?
Mulla ei omakohtaista kokemusta. Mutta en näe tässä mitään ongelmaa. Onhan niitä kumppaneita ollut molemmilla muutenkin.
En ymmärrä joidenkin ihmisten logiikkaa. Emme olleet silloin yhdessä, joten miksi se minua ällöttäisi. Luottamustani ei petetty, eikä asia edes kuulu minulle. Sama toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä joidenkin ihmisten logiikkaa. Emme olleet silloin yhdessä, joten miksi se minua ällöttäisi. Luottamustani ei petetty, eikä asia edes kuulu minulle. Sama toisinpäin.
Kyllä minua ainakin mietityttäisi onko kumia edes käytetty vai pistelty paljaana menemään, mahdolliset taudit tai yllärivauvat. En vaan voisi suhtautua enää samalla tavalla kumppaniin kuin ennen. Vaikka erossa oltaisi oltukin ja ketään ei petetty mutta silti. Ällöttää ajatuskin. Siksi en pystyisi suhteeseen enää uudestaan. Välissä olisi jo liikaa asioita ja ihmisiä. Edelliset suhteet on eri asia. Ymmärrä tai ole ymmärtämättä mutta näin minä ajattelen.
Nosto