Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko vanhempiesi lempilapsi?

Vierailija
29.12.2016 |

Itse en ole. Veljeni on, vaikka minusta hän on pinnallinen ja rasittava. Myöskään mieheni ei ole omille vanhemmilleen, vaan hänen siskonsa on. Pystyvätkö nykyvanhemmat kohtelemaan lapsiaan tasapuolisemmin.. Mietin vaan, kun tuolta vanhemmalta ikäpolvelta ei ainakaan onnistu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko vanhemmillani ei ole lempilasta tai ovat onnistuneet olemaan näyttämättä sitä. Ovat syntyneet 50-luvulla, joten luokittelen vanhemmaksi ikäpolveksi.

Vierailija
2/7 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan olla, koska oon eka, vaikka oon perseillyt eniten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko vanhemmillani ei ole lempilasta tai ovat onnistuneet olemaan näyttämättä sitä. Ovat syntyneet 50-luvulla, joten luokittelen vanhemmaksi ikäpolveksi.

Hyvä homma, että ovat kohdelleet teitä tasapuolisesti. Lähipiirissäni on aika räikeitä suosimis-kuvioita, siksi tämä ketuttaa. T:ap

Vierailija
4/7 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla. Mulla ei ole sisaruksia.

Vierailija
5/7 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, siskoni on. En oikein jaksa enää välittää, muutamat vuodet kuuntelin sitä kuinka on "töitä, hankalaa, kiire, kohta, ens viikolla, kesällä" kun kysyin kylään. Jännästi yhtä kaukana asuvan siskon luona vieraillaan viikoittain, täällä ei ole käyty kuin ehkä 4 kertaa 5 vuoden aikana. Viimeisen vuoden aikana alotin syyllistämisen, josta äitini ahdistui ja tuli käymään. Mutta ei se oikein ole minun tyylini hoitaa ihmissuhteita... Ahdistuin itsekin :D totesin, että siskoni sitten hoitaa vanhempiani vanhana, mä voin passata sen ihan kohtalaisella omalla tunnolla. Mitäpä minä heitä, kun hekään eivät minua.

Vierailija
6/7 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on. Tosin en ihmettele, hän on aina ollut se 'helpompi' lapsi ja minä paljon omapäisempi.

Vierailija
7/7 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten et ole huomannut sitä, koska olet lempilapsi ja oletat heidän kohtelevan sisarustasi/sisaruksiasi samalla tavalla. Veljeni voisi hyvin kommentoida asiaa juuri kuten sinä :)