Apua, miten voi olla näin puuduttava olla töissä
Kun työkaveri ei välitä susta paskan vertaa :D
En yleensä välitä mitä muut ajattelee minusta tai elämäni ei pyöri työn ympärillä, mutta nyt olen ollut hetken aikaan uudessa työssä, missä työkaveri ei puhu mitään! Ei edes katso päin tai kommentoi ... Ollaan siis kahdestaan vaativassa työssä, jossa on muita työkavereita mutta ei läheisyydessä. Toisille se puhuu ja hymyilee, kun näkee, mutta mulle ei sano edes huomenta.
Ei hyvä luoja miten tätä jaksaa kuukaudesta toiseen ? Ei mitenkään !! En mä jaksa koko päivää kuunnella musiikkia ja olla yksinään.. kaipaa kontaktia varsinkin kun toinen istuu siinä vieressä :(
Ollaan samanikäisiä, samassa elämänvaiheessa, sama koulutustausta, samaa sukupuolta, eli ei ns syytä miksei voida edes kysyä kuulumisia...
Kokemuksia? :)
Kommentit (5)
JotkunOnRaskaita kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun työkaveri ei välitä susta paskan vertaa :D
En yleensä välitä mitä muut ajattelee minusta tai elämäni ei pyöri työn ympärillä, mutta nyt olen ollut hetken aikaan uudessa työssä, missä työkaveri ei puhu mitään! Ei edes katso päin tai kommentoi ... Ollaan siis kahdestaan vaativassa työssä, jossa on muita työkavereita mutta ei läheisyydessä. Toisille se puhuu ja hymyilee, kun näkee, mutta mulle ei sano edes huomenta.
Ei hyvä luoja miten tätä jaksaa kuukaudesta toiseen ? Ei mitenkään !! En mä jaksa koko päivää kuunnella musiikkia ja olla yksinään.. kaipaa kontaktia varsinkin kun toinen istuu siinä vieressä :(
Ollaan samanikäisiä, samassa elämänvaiheessa, sama koulutustausta, samaa sukupuolta, eli ei ns syytä miksei voida edes kysyä kuulumisia...
Kokemuksia? :)
Jos olette muutoin täysin erilaisia. Itse olen aika tyytyväinen, että on saman alan ja samanhenkisiä töissä...mut täytyy tunnustaa että jos sitä samanhenkisyyttä ei löydy, en viitsi tutustua enempää. Nykyinen ihmismäärä riittää sosiaalisten suhteiden ylläpitoon.
Kun mä en halua tutustua vaan jutella ihan töistä tai jostain edes joskus!
Me ei olla siis koskaan puhuttu oikein mitään.. eli ei voi edes tietää ollaanko samanlaisia. Ja kun se puhuu kaikille muille paitsi lähimmälle kollegalle.. ap
Ei pidä sinusta jostain syystä. Voi voi, en välittäisi.
No mitä väliä tuolla nyt on?
Lisäksi mun parhaat työkaverit ja usein kaverit muutenkin on olleet ihan eri elämäntilanteessa ja eri-ikäisiä jne. Toisaalta hän ehkä lämpenee hitaasti. Toisaalta jos ei, niin välikö sillä. Tervehdi itse ystävällisesti mutta älä väkisin yritä jutella vaan anna hänen keskittyä siihen työhön.
Nuo kommentoijat jotka sanoo et mitä välii, ei varmasti itse ole olleet samassa tilanteessa. Jotkut ihmiset on vain yksinkertaisesti juntteja/ilkeitä. Ehkä työparisi on kateellinen sinulle jostain?
Itse aikoinaan jouduin osastolle josta oli juuri irtisanottu porukkaa. Tää mun työpari sitten kohteli muo, kuin olisin ollut syyllinen irtisanomisiin. Ekat sanat mulle oli " mä kuuntelen sitten tätä xx radiokanavaa" Ei juuri puhunut mitään. Kahvit/ruokailut ei koskaan huolinut mukaan. Karmeeta aikaa. Söi työmotivaatiota pikku hiljaa.
Jos olette muutoin täysin erilaisia. Itse olen aika tyytyväinen, että on saman alan ja samanhenkisiä töissä...mut täytyy tunnustaa että jos sitä samanhenkisyyttä ei löydy, en viitsi tutustua enempää. Nykyinen ihmismäärä riittää sosiaalisten suhteiden ylläpitoon.