Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut isoin ikäerosi vastakkaisen sukupuolen kanssa ja milloin?

Vierailija
29.12.2016 |

Kun täällä aina vängätään, kuinka kukaan ei voi koskea niin paljon vanhempaan/nuorempaan kuin joku väittää, niin olisi kiva tietää mikä on todellisuus.

Oma, isoin ikäero-kokemus on ollut 20-vuotiaana 42-vuotiaan kanssa. Siinä miehessä ei ollut mitään vanhaa tai kulahtanutta ;) Ja kyllä se ikä kiehtoi, ihan ehdottomasti oikein hakeuduin tämän miehen seuraan sen iän tuoman olemuksen vuoksi. Silloin toki syynä oli mukamas omasta mökistä loppunut sokeri...

Nykyään minulla on itseäni nuorempi mies, ja on se seurustelu ehdottomasti parempaa oman ikäisen kanssa. On yhteiset, tulevat haaveet ja jännä elämä edessä. Olisi aika latistavaa, jos toinen olisi jo "kaiken" kokenut.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

42-vuotiaana 32-vuotiaan kanssa.

23-vuotiaana -39-vuotiaan kanssa

N42

Vierailija
2/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23 ja puol vuotta sitten loppui reilu 2 vuotta kestänyt friends with benefits suhde 10 vuotta vanhemman miehen kaa. Olihan se hauskaa niin kauan kuin sitä kesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 vuotiaana 38 vuotias. Oli ihan hyvä 8)

Vierailija
4/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina nuorempien miesten kanssa. T. N. 58

Vierailija
5/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 vuotiaana 35-vuotiaan kanssa.

Vierailija
6/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan vuotta, nykyinen suhde (minä 50+, mies 60+). Toiseen suuntaan 13 vuotta (minä 32, mies 19), kyseessä oli tosin vain seksisuhde. Avioexäni oli minua kolme vuotta vanhempi.

Nykyinen ikäero tuntuu isolta, koska toinen ei ole enää kokopäivätyössä ja itselläni taas on "ruuhkavuodet" (ikääntyvät vanhemmat, aikuinen lapsi, kokopäivätyö ja muita velvoitteita).

Vierailija
7/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomareissulla löysin aivan ihanan adoniksen italiasta, hällä ikää oli 45 ja itsellä tuolloin 23..

Vierailija
8/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa itseäni 21 vuotta vanhemman miehen kanssa. Juuri saatiin ihana tyttövauva. Hyvin pyyhkii :) Tätä ennen syvin seurustelusuhteeni oli 12v vanhempaan mieheen. En saa nuoremmista tarpeeksi älyllistä haastetta enkä tykkää olla kenenkään varaäiti. N32v

Vierailija
9/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä aina vängätään, kuinka kukaan ei voi koskea niin paljon vanhempaan/nuorempaan kuin joku väittää, niin olisi kiva tietää mikä on todellisuus.

Oma, isoin ikäero-kokemus on ollut 20-vuotiaana 42-vuotiaan kanssa. Siinä miehessä ei ollut mitään vanhaa tai kulahtanutta ;) Ja kyllä se ikä kiehtoi, ihan ehdottomasti oikein hakeuduin tämän miehen seuraan sen iän tuoman olemuksen vuoksi. Silloin toki syynä oli mukamas omasta mökistä loppunut sokeri...

Nykyään minulla on itseäni nuorempi mies, ja on se seurustelu ehdottomasti parempaa oman ikäisen kanssa. On yhteiset, tulevat haaveet ja jännä elämä edessä. Olisi aika latistavaa, jos toinen olisi jo "kaiken" kokenut.

Voi johtua myös niistä miehistä, kenen kanssa olen elämässäni ollut, mutta oman kokemukseni perusteella vanhempi mies on aika upea kokemus. Ei paljon jahkaillut, kun kävi selväksi mitä halusin. Pelkästään hänen ilmeensä ajattelu saa kylmät väreet kulkemaan selkää :D Koskaan en ole tuntenut itseäni niin halutuksi.

Joten vaikka ei elämäänsä halua viettää vanhan ukon kanssa, niin suosittelen laajentamaan omaa kokemuspiiriä avoimin mielin, saattaa yllättää! Millekään vanhalle itseriittoiselle pervolle tarvitse antautua tietenkään.

Vierailija
10/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo tänne eksynyt kukaan pätemään, kuinka nuoret naiset suorastaan VIHAA vanhempia miehiä.

Vierailija
11/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotiaana seurustelin 25 vuotiaan miehen kanssa. Oli mageeta, kun miehellä oli hieno auto ja oma kämppä missä saatiin rauhassa olla. Sexii oli paljon.

Nyt olen 23v ja mieheni on 30v. Oma ikäiset ei kiinnosta, kun ei ne ees omista mitää.

Vierailija
13/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän miesvihaprovo, 1/5 tuosta "tasapainoisesta" yritelmästä

Vierailija
14/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
15/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää vastauksia!

Vierailija
16/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana seurustelin 37v. miehen kanssa. Seksi oli parasta!

Vierailija
17/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi sitten kertoa, että miten meikäläinen en olisi mikään "vanha limainen pervo", vaan kiinnostava naapurin mökkilikan mielestä siinä määrin, että tulis ihan tarjolle? Anna kun arvaan, paksu lompakko ja mersu pihassa?

Vierailija
18/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt suhde 24 vuotta vanhemman miehen kanssa reilu parikymppisenä. Viisi vuotta kestänyt suhde 17 v vanhemman miehen kanssa. Nyt 13 v yhteiseloa 2 v vanhemman miehen kanssa.

N41

Vierailija
19/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi sitten kertoa, että miten meikäläinen en olisi mikään "vanha limainen pervo", vaan kiinnostava naapurin mökkilikan mielestä siinä määrin, että tulis ihan tarjolle? Anna kun arvaan, paksu lompakko ja mersu pihassa?

Hah. Mies oli omissa oloissaan, poltteli puita nuotiopaikalla ja näytti yksinäiseltä, surulliselta ja hemmetin komealta.

Vierailija
20/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 / 55

40 / 16

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi