Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut isoin ikäerosi vastakkaisen sukupuolen kanssa ja milloin?

Vierailija
29.12.2016 |

Kun täällä aina vängätään, kuinka kukaan ei voi koskea niin paljon vanhempaan/nuorempaan kuin joku väittää, niin olisi kiva tietää mikä on todellisuus.

Oma, isoin ikäero-kokemus on ollut 20-vuotiaana 42-vuotiaan kanssa. Siinä miehessä ei ollut mitään vanhaa tai kulahtanutta ;) Ja kyllä se ikä kiehtoi, ihan ehdottomasti oikein hakeuduin tämän miehen seuraan sen iän tuoman olemuksen vuoksi. Silloin toki syynä oli mukamas omasta mökistä loppunut sokeri...

Nykyään minulla on itseäni nuorempi mies, ja on se seurustelu ehdottomasti parempaa oman ikäisen kanssa. On yhteiset, tulevat haaveet ja jännä elämä edessä. Olisi aika latistavaa, jos toinen olisi jo "kaiken" kokenut.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kättelyssä mainittakoon että se olisi todellakin jäänyt tekemättä jos minulla olisi ollut yhtään itsekunnioitusta ja olisin ollut paremmassa kunnossa henkisesti. Mutta ei ollut, kadun tätä seikkailua vieläkin. Olin tuolloin 23 ja mies 47. Hyi helvetti oksettaa vieläkin. Kyseessä oli sellanen kiero mestari-kokematon tyttö -asetelma. Ei ollut sitä itsekunnioitusta, ei...

Vierailija
22/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin 17-vuotiaana mieheni joka oli silloin 28. Nyt ollaan oltu yhdessä 24 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotiaana oli 19-vuotiaan kollin kanssa. Ai että! Yli kolmikymppisiin ukkoihin en koske.

Vierailija
24/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 vuotiaana 47 kanssa puolen vuoden juttu nykyinen mies 20 vuotta vanhempi. Muut suhteet olleet oman ikäisen/lähes omanikäisen kanssa.

Vierailija
25/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotiaana "seurustelin" 35 vuotiaan miehen kanssa salaa.

Oli hauskaa ja jännää. Se oli naimisissa oleva kolmen pojan isä. Vanhin poika oli silloin 13 vuotta.

Se kesti aikansa ja sitten mun mielenkiinto lopahti.

Vierailija
26/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä aina vängätään, kuinka kukaan ei voi koskea niin paljon vanhempaan/nuorempaan kuin joku väittää, niin olisi kiva tietää mikä on todellisuus.

Oma, isoin ikäero-kokemus on ollut 20-vuotiaana 42-vuotiaan kanssa. Siinä miehessä ei ollut mitään vanhaa tai kulahtanutta ;) Ja kyllä se ikä kiehtoi, ihan ehdottomasti oikein hakeuduin tämän miehen seuraan sen iän tuoman olemuksen vuoksi. Silloin toki syynä oli mukamas omasta mökistä loppunut sokeri...

Nykyään minulla on itseäni nuorempi mies, ja on se seurustelu ehdottomasti parempaa oman ikäisen kanssa. On yhteiset, tulevat haaveet ja jännä elämä edessä. Olisi aika latistavaa, jos toinen olisi jo "kaiken" kokenut.

Nelikymppinen, kokenut, fiksu ja huomaavainen kaupunkilais-nainen opasti muutamana, kesäisenä viikonloppuna kokemattoman maalaispojan lihallisen rakkauden monipuolisiin iloihin ja siitä kurssituksesta oli myöhemmin paljon iloa ja hyötyä.

-Sinulla on varmaan ollut monta tyttöä, kun olet noin hyvä-oli tuttu kommentti oman ikäisiltä.

Vierailija
27/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse n27, hän oli 18. Todella suloinen ja söötti mutta kieltämättä aamulla hieman eri tavalla kuin illalla :D

Vierailija
28/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero viehättää, ja se on ihan normaalia. Täällä kiukuttelee vaan ne, jotka ei saa ketään.

Vierailija
29/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotiaana 43-vuotiaan avovaimo ja vauvan äiti.

Vierailija
30/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi sitten kertoa, että miten meikäläinen en olisi mikään "vanha limainen pervo", vaan kiinnostava naapurin mökkilikan mielestä siinä määrin, että tulis ihan tarjolle? Anna kun arvaan, paksu lompakko ja mersu pihassa?

Ei kun pidät itsesi kunnossa ja pilkkeen silmäkulmassa. Mitenkään ylivoimaista ei olisi kuusikymppisellekään olla paremmassa tikissä, kuin 20-30 -vuotiaat läskiperseet nettiaddiktit.

Itse olen 44 ja kyllä nuoremmilta naisilta tulee huomiota. Ikävä vaan, että itseäni ei kiinnosta 20 vuotta nuoremmat. Liikaa koulutettavaa. Naisen pitää olla kokenut, eli mielellään vähintäin 35-vuotias.

Itselläni suurin ikäero on muuten ollut, minä 17, nainen 42. Painoin menemään kaverin parvisängyssä ja kivaa oli.

Vierailija
31/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoin ikäero on noin vuosi. Ihan luonnollisista syistä, koska olen aika nuori edelleen ja ystävien tai koulun kautta useimmiten tutustunut uusiin tyyppeihin. Ja mua vetää puoleensa vain samassa ikäluokassa olevan näköiset miehet, selvästi kolmekymppisen oloiset ei kiinnosta.

Vierailija
32/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 25v, mies +50v. Ihanaa oli kun kerrankin ei tarvinnut kokoajan ohjeistaa mitä pitää tehdä ja miten koskea kun herra tiesi jo.

Ja on isäongelmia, tiedän.

Vierailija
33/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

19v ja mies oli varmasti yli 50v. Semmoinen vähän turhankin itsestään ja ulkonäöstään tietoinen, rehenteli illan kuinka minut kaataisi (yök) ja sitten pikkuhiprakassa kävi hipelöimään, eikä sille mitään voinut kun tuntu kosketus niin hyvältä. Oltiin isolla porukalla mökillä ja kyllä aamulla inhotti.

Vierailija
34/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 vuotiaana olin 40 vuotiaan kanssa . En ymmärrä nyt mitä näin niin vanhassa miehessä.

Vierailija
35/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

19v ja mies oli varmasti yli 50v. Semmoinen vähän turhankin itsestään ja ulkonäöstään tietoinen, rehenteli illan kuinka minut kaataisi (yök) ja sitten pikkuhiprakassa kävi hipelöimään, eikä sille mitään voinut kun tuntu kosketus niin hyvältä. Oltiin isolla porukalla mökillä ja kyllä aamulla inhotti.

Hyvä tyttö olit :)

Vierailija
36/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

26-vuotiaana olin jonkin aikaa suhteessa 52-vuotiaan miehen kanssa. Oli hyvä suhde, ja olimme ystäviä vielä pitkään sen päättymisen jälkeen :)

Vierailija
37/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinunkaltaiset pikkudiivat on parhaita saaliita, kyllä se on sinunkin silmistäsi himo kiiltänyt.

Vierailija
38/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v

Vierailija
39/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18- vuotiaana 31- vuotias. Tuntui tuolloin isolta ikäerolta, mies oli kuitenkin jo hyvin uraa luonut ja aikuinen. Aina olen tykännyt vanhemmista miehistä, omanikäisten baareilu ei kiinnosta. Olen itsekin kiinnostuneempi uran luomisesta, kouluttautumisesta ja ehkä sellaisista "vanhempien ihmisten huveista". Mieheni on minua joitakin vuosia vanhempi.

Vierailija
40/46 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 19, hän 46. olin ulkomailla yksikseni reppureissussa ja sain rällätä vapaasti. näin vuosienkin jälkeen kohtaaminen on mulle hyvä muisto, meillä oli tosi kivaa yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi