Mikä on ollut isoin ikäerosi vastakkaisen sukupuolen kanssa ja milloin?
Kun täällä aina vängätään, kuinka kukaan ei voi koskea niin paljon vanhempaan/nuorempaan kuin joku väittää, niin olisi kiva tietää mikä on todellisuus.
Oma, isoin ikäero-kokemus on ollut 20-vuotiaana 42-vuotiaan kanssa. Siinä miehessä ei ollut mitään vanhaa tai kulahtanutta ;) Ja kyllä se ikä kiehtoi, ihan ehdottomasti oikein hakeuduin tämän miehen seuraan sen iän tuoman olemuksen vuoksi. Silloin toki syynä oli mukamas omasta mökistä loppunut sokeri...
Nykyään minulla on itseäni nuorempi mies, ja on se seurustelu ehdottomasti parempaa oman ikäisen kanssa. On yhteiset, tulevat haaveet ja jännä elämä edessä. Olisi aika latistavaa, jos toinen olisi jo "kaiken" kokenut.
Kommentit (46)
16 vanhana olin 42-v. tätin opissa ja myöhemmin myös tämän tätin samanikäisen ystävättären opissa.
Nyt olen 57-v. ja nuorin kumppaneistani tänä vuonna on ollut 19-v. tyttönen.
Ikäeroa 29 vuotta. Mies on uransa luonut, älykäs ja varakas. Itse olen keskituloinen yh. Suhde jatkuu.
Minulla suurin ja ainoa ikäero on ollut yhdeksän vuotta, mikä ei ole näin aikuisena ole aika eikä mikään mutta hätkähdytti ympäristöä seurustelun alkaessa, kun olin vasta yläkouluikäinen. Yhdessä edelleen 18 vuotta myöhemmin.
Huhhuh! En ole tätä paljastanut kovin monelle, sillä nykyään hävettää aika vietävästi: tapailin 20-vuotiaana yliopistossani (toista alaa) opettavaa 55-vuotiasta prefessoria. Miehessä kiinnosti äly - hän oli säkenöivä keskustelija ja hämmästyttävän karismaattinen. Tapailu tosin loppui aloitteestani melko pian saatuani kautta rantain selville miehen nuorimman pojan olleen kurssikaverini lukiossa. Myönnettäköön, että myös puolihumoristiset vihjailut minusta tulevana kolmantena vaimona toimivat lievinä tunnelmantappajina.
Olin 25, mies 32 ja se tuntui isolta ikäerolta silloin. Muuten onkin aina ollut +-2 vuotta ikäeroa.