Ostin kokonaisen ananaan - mies hermostui :D
Ananailla on nyt satokausi, joten ovat tosi halpoja. Kävimme miehen kanssa Prismassa ja laitoin kokonaisen ananaan kärryihin, mutta mies sanoi, että meillä ei aleta ruoalla pröystäillä. :D Taisihan se maksaa kokonaista 1,6 €
Kommentit (49)
Onko kodissa tuntunut omituista tärähtelyä ananaan oston jälkeen? Jos se on se ananaan skywalker.
Eikö mies ole vieläkään tottunut kokonaisiin ananaihin, vaikka ostelet niitä vähän väliä?
Ananaan saa maistumaan hyvälle jos sen kuullostaa kevyesti.
Apua, mä sain hymähdyksestä alkaneen hitaasti kiihtyvän tukehtumisnauruhepulin tuosta ananaasta! Lapsetkin tuli kummissaan katsomaan mitä se hirnuu. Joko tämän perusteella voi virallisesti todeta olevansa vähän väsy...?
Muistit taas tämän ikivanhan läppäsi? No, onhan siitä edellisestä jo jonkin aikaa mennytkin.
Kuunteletko myös Elviin kappaleita?
Ananaan kanssa sopii hyvin avocado ja broccoli. Aivan sikaihana dinneri.
Vierailija kirjoitti:
Apua, mä sain hymähdyksestä alkaneen hitaasti kiihtyvän tukehtumisnauruhepulin tuosta ananaasta! Lapsetkin tuli kummissaan katsomaan mitä se hirnuu. Joko tämän perusteella voi virallisesti todeta olevansa vähän väsy...?
Koetapa selittää lapsillesi vakavalla naamalla "no kun joku sanoi netissä ananaan". Videoi lasten ilmeet ja laita juutuutiin.
Kumpi on parempaa, anana vai banana?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on parempaa, anana vai banana?
BANANAAAA!
Ananiaan on virallinen kirjoitusmuoto
Ananaan on ihan oikea muoto. Piiras - piiraan jne.
Juntit, se lausutaan einanas jenkeis. Oon asunut Los vegasis pari vuotta nii tiiän.
Ihan oikein oli kirjoitti:
Ananaan on ihan oikea muoto. Piiras - piiraan jne.
Juuri niin. Ja varras - varraan.
ap;n kannattaisi ottaa yksityistunteja joltain äitinkielenopettajalta. toinen vaihtoehdo on mennä kansalaisopistoon itseään sivistämään.