Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvotatuointien ottaminen kaduttaa

Vierailija
29.12.2016 |

Kärsin maanis-depressiivisestä ja tuli vähän pidemmän maanisen jakson aikana tatuoitua koko kroppa päästä varpaisiin. Asiaan vaikutti myöskin ex-kihlattuni, joka oli on ja tatuointien harrastaja ja koska luulin että rakkautemme kestää, niin halusin kai alitajuisesti häntäkin miellyttää.

Nyt minua kaduttaa, koska en enää pidä tatuoinneistani ja haluan päästä niistä epätoivoisesti eroon. Vasta nyt tajuan, miten pelle olin kun tatuoin päähäni puoli päätä peittävän savuavan revolverin ja toiselle puolelle ison lohikäärmeen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max Factorilla on tosi kivasti peittäviä meikkivoiteita.

Vierailija
2/6 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoi itsesi kokonaan mustaksi.

Vierailija
4/6 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta muu kuin alkaa säästää laserointia varten, ja sitten toivoa parasta. Hiustyyliksi kannattaa sillä välin valita sellainen kymmenen vuoden takainen emo-tukka, joka paljastaa vain turvan ja silmien alaluomet.

Vierailija
5/6 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta muu kuin alkaa säästää laserointia varten, ja sitten toivoa parasta. Hiustyyliksi kannattaa sillä välin valita sellainen kymmenen vuoden takainen emo-tukka, joka paljastaa vain turvan ja silmien alaluomet.

Voisiko laseroinnilla poistattaa kaikki tatuoinnit, joilla on peittänyt käytännössä koko kehoni? Entä onko tuollaisella laseroinnilla jotain negatiivisia vaikutuksia terveyteen? 

Emo-tukkaa ei tässä paljoa kasvatella, koska olen olen 60-luvulla syntynyt harmaantunut mies ja se tässä hävettääkin, että tuli tällaisena vanhana ukkona leikittyä bikeria ja otettua tatuointeja. Onhan noi tatskat ihan hyvin tehtyjä, kun asiansaosaava tatuoija ne teki ja ihan saatanan ruma vanha äijä olen muutenkin, mutta olisi se kiva kehdata mennä joskus ihmisten ilmoillekin. 

Jos saisi noi leimat pois pään alueelta kaulasta ja kämmenselistä, niin sekin olisi jo iso voitto.

Vierailija
6/6 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blascolla on runsaspigmenttisiä Tattoo Cover -aineita. Ne ovat todella päteviä. Myydään esim Sokoksella ja Stockmannilla. Kokeile ja ylläty!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä