Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilitoimistossa töissä olevat kirjanpitäjät: paljonko saatte palkkaa?

Vierailija
14.03.2006 |

Jos hoidatte kirjanpidon, tilinpäätökset ja palkanlaskennan niin paljonko palkkaa saatte pienessä/keskikokoisessa tilitoimistossa? Siis palkka BRUTTONA.

Mikä tausta teillä on: merkonomi, tradenomi, ekonomi, yo-pohja, KLT-tutkinto yms.

Missä päin työpaikka sijaitsee: pk-seutu, muu iso kaupunki, pieni kunta, etelä-suomi, keski-suomi, pohjois-suomi?

Mietin työpaikan vaihtoa ja miten paljon palkkaa voisi kirjanpitäjän paikasta pyytää (pieni neljän hengen yritys 20.000 hengen kunnassa etelä-suomessa)

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 4 vuoden kokemuksella, tilinpäätöksiin kyselin vielä jonkin verran apua. Lappi ja koulutus merkonomi. Nythän työehtosopimuksesta voisi katsoa vinkkiä.

Vierailija
2/34 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjanpitäjiä!!! Vastatkaa nyt jotain, teitähän pitäis löytyä paljonkin. Vai oletteko kaikki niin kiinni työssä että ette kerkiä vastaamaan???

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika pieneltä palkalta, mutta toisaalta minä olenkin pk-seudulta kotoisin jossa kaikki asunnotkin maksavat maltaita...

ap

Vierailija
4/34 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkani hiukan alle 1600¿/kk. Hämeessä asun ja työskentelen ja koulutustaustana avoimen yliopiston kirjanpidon kurssit. Työkokemusta on nyt 2v ajalta.

Vierailija
5/34 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso erton sivuilta. tähän ei saa näköjään laittaa enää suoraa linkkiä. siellä on palkkasuositus taulukko. itse olen vasta valmistunut merkonomi ja saan palkkaa hikiset 1300e/kk siis reilusti alle minimin avustavista tilitoimisto töistä. Pieni 2 hengen tilitoimito, ei pk seutu mutta iso kaupunki etelä-suomessa kuitenkin. huoh....

Vierailija
6/34 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toimin assarina (yo-merkonomi). Brutto 2700 ¿/kk. Kirjanpitäjän tulee kuitenkin tietää aika paljon laskennasta yms. Tosin itse työskentelen Helsingissä.

Vierailija
7/34 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koultukseni on merkonomi. Olen tehnyt näitä hommia 10 v. Työtehtäviini kuuluu molemmat reskat ja päivittäinen kirjanpito ja tulokset ja taseen. Tilinpäätöksiä en tee, avustan vaan niissä. Palkkoja lasken lomatuuraajana. Liksani on 3800 euroa.

Vierailija
8/34 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä teen orjatyötä. hyvähän se on vastavalmistunutta käyttää hyväksi....

terv. se 1300e bruttona tienaava merkonomin raakile

Vierailija
9/34 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raakileita todellakin käytetään hyväksi. Tilitoimisto on kylläkin hyvä paikka oppia kirjanpidosta kaikki. Pääsee tekemään laidasta laitaan.

Itse en menis enää tässä vaiheessa tilitoimistoon töihin.

T. se 3800 e/kk

Vierailija
10/34 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on n. 12 000 työtöntä merkonomia.

Vaikka maksaisit palkkaa vain 1000 euroa kuussa kullekin, saat silti työntekijöitä - aina on niitä joille työ kelpaa!

Vierailija
11/34 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ajattelen että kun opin asiat niin haen parempaa paikkaa josta maksetaankin jotain. täytyy ottaa opiskelun kannalta tämä homma.

tv. taas se sama raakile :)

Vierailija
12/34 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä etsiä sellainen työ, jossa saa tehdä sekä kirjanpitoa että muuta. Moni työpaikka muttuu ajan kanssa ja itse menin juuri sellaiseen paikkaan aluksi. Aluksi olin nimikkeellä osastosihteeri ja siitä sitten hommat alkoivat valua kirjanpidon puolelle. Vuosi sitten vaihdoin duunia ja täällä arvostettiin pitkää työkokemusta ja paikan sain. Liksa on töihini suhteessa HYVÄ. Ja kun vielä päivisin on aikaa tännekin kirjoitella.

T. Se 3800 e/kk

Vierailija
13/34 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kerkeä kirjoittelemaan tällasiin työpäivän aikaan.. ;)

Vierailija
14/34 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis tilitoimistossa töissä pohjanmaalla. Koulutus tradenomi ja työssä olen ollut 2v

Vierailija
15/34 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tilitoimistot repivät asiakkailta hyvät rahat, niin duunarit eivät saa kuin armonpaloja.

Vierailija
16/34 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomen lainasäädännöstä kuten siivoojan.

Vierailija
17/34 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minulla on tuttuja tilitoimistoissa, niin pitkälläkään kokemuksella ei tili ole mikään hirmu suuri, alkaa pyöriä joissain vähän alta 2000 euron. Työ on pikkutarkkuutta vaativaa, stressi on jatkuvaa tiukkojen aikataulujen kanssa ja säädökset muuttuvat jatkuvasti. Tämän vuoksi minä olen entinen kirjanpitäjä tällä hetkellä ja istun koulunpenkillä. :) En millään jaksanut sitä työtä pitempään tuolla 1500 eurolla ja kyllä, bruttona. Jotain muuta työtä voisi varmaan työkokemuksellani tälläkin hetkellä löytyä, se ainut hyvä puoli tilitoimistossa, että työ kouluttaa hyvin.

terveisin 2

Vierailija
18/34 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kellään vielä kommentteja näin lounasaikaan?

Vierailija
19/34 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä 4/pvä vko ja brutto 1700,00 ja vasta valmistuva merkonomi.

Vierailija
20/34 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan ajatellut että suurin osa tilitoimistoista on erittäin pieniä 1-5 hengen toimistoja? Ei niissä pysty maksamaan työntekijälle kuin sen mukaan mitä työntekijä tienaa talolle. Ei siellä sinunkaan metallialan firmassa makseta kaikille metallimiehille 3.800,- eur / kk!!!! Isommissa firmoissa on yleensä aina paremmat palkat kuin pienissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme