Aarniolle 10v ehdotonta!
Näin päätti käräjäoikeus tässä jutussa.
Mitä mieltä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Oikein! Onko tämä nyt lopullinen, vai vieläkö on valitusteitä?
Täähän oli vasta käräjäoikeus, vielä on hovi ja korkeinoikeus...
Mutta hyvä näin.
Eikös se ole kohta sen istunutkin, koska eikös tutkintavankeuskin lasketa jo tuomioon mukaan ja ensikertalaisena kakkusta istutaan vain puolet?
Määrättiin heti vangittavaksi. Lähtee siis istumaan heti.
Vierailija kirjoitti:
Tutkintavankeus vähennetään tuosta ja sitä taitaa olla istunut n 2 vuotta? Eli käytännnössä istuu vain 3 vuotta.
Liivimiehet nauraa katketakseen kun poliisiurpot jahtaa toisiaan eikä oikeaa huumebisnestä.
Tulee vanhenemaan kiven sisällä. Kamala kohtalo
Se oli se aiempi Trevoc-juttu josta sai 3 vuotta. Onkohan enää ensikertalainen. Kyllä kai sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkintavankeus vähennetään tuosta ja sitä taitaa olla istunut n 2 vuotta? Eli käytännnössä istuu vain 3 vuotta.
Kolme vuotta on kuitenkin parempi kuin jos olisi tullut vapauttava tuomio, olisi saatu maksella taas kalliisti korvauksia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse on junaillut kohtalonsa. Sääliäkö pitäisi?
Mun mielestä erittäin huolestuttavaa, että pelkkien televalvontatietojen (siis vain puhelimen paikannus tietylle alueelle, ei mitään sisältöjä) perusteella voidaan nyky-Suomessa langettaa ihmiselle kymmenen vuoden tuomio hassiksesta jota kukaan ei ole edes nähnyt.
Toivottavasti en liiku luuri taskussa väärään aikaan väärässä Lidlissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme vuotta on kuitenkin parempi kuin jos olisi tullut vapauttava tuomio, olisi saatu maksella taas kalliisti korvauksia.
Ei se ilmaista ole vankilaankaan tuomita. Vankipäivän hinta suljetulla on yli 200 €.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä erittäin huolestuttavaa, että pelkkien televalvontatietojen (siis vain puhelimen paikannus tietylle alueelle, ei mitään sisältöjä) perusteella voidaan nyky-Suomessa langettaa ihmiselle kymmenen vuoden tuomio hassiksesta jota kukaan ei ole edes nähnyt.
Tämähän tässä ihmetyttää sivullista eli melkoinen ketju pelkkää mutuilua ja siitä 10v tuomio.
Vierailija kirjoitti:
Linkkiä saatana#ää
Oletko aina noin avuton? Siinä netin äärellä...
Jep, Vantaa kutsuu Aarniota asumaan :)
Olisi tuonut 22kg erissä niin olisi selvinnyt sakoilla, kuten somalit. Pari reissua enemmän olisi tosin joutunut kikkailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse ehdottaisit? Muutama tunti yhdyskuntapalvelua, pään silitys ja olepa sitten kiltti poika tai hoida asia niin, ettei käry käy...Ihan hyvä ennakkotapaus, kun vielä ajatellaan missä virassa oli!!!! Ja maine meni, mikä parasta!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paikannustiedot aina pois päältä. Mikäli se tosiaan toimii niin kännykkääni ei pitäisi pystyä paikantamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän oli vasta käräjäoikeus, vielä on hovi ja korkeinoikeus...
Mutta hyvä näin.
Katsos vaan, niinhän tuolla lukee :D Puusilmä on huolimaton..
Puhelimen paikannustiedot (jotka pystyt panemaan pois) ja tolppatiedot ovat eri asioita.