mitä haluat jättää elämästäsi kun uusi vuosi vaihtuu?
Ihanaa, uusi vuosi ja uudet mahdollisuudet! Mitä haluat jättää elämästäsi, kun uusi vuosi alkaa? Tehdään listaa ja tsempataan toisiamme!
Aloitan: haluan jättää elämästäni epämääräiset suhdesäädöt
Kommentit (33)
En mitään. Odotan tietenkin uudelta vuodelta uusia asioita, eikä se tarkoita vanhojen asioiden hylkäämistä. Niiden kanssa matkataan kuitenkin hautaan saakka.
Makeiset ja vaalean viljan. Ainakin minimiin ne, nyt ne on joka päiväinen huume.
Makeiset ja vaalean viljan. Ainakin minimiin ne, nyt ne on joka päivä kuvioissa.
Haluan jättää elämästäni läskin ja laiskuuden.
Jälkimmäinen ei tule onnistumaan, mutta ehkä ainakin pystyn vähentämään sitä. Toivottavasti reippaasti.
Yliopisto-opiskelut ja Suomen.
Paperit on kohta kädessä ja sitten vaan Heippa teille!
Ap tarkoitti avauksen hyvällä. Että ei mitään tärkeää ole tarkoitus jättääkään elämästä. ♡ kaikkea hyvää kaikille tulevaan vuoteen ja tsemppaillaan terveyden ja ystävyyden kanssa..
minäkin palstalla vuoden tauon jälkeen..
Ap
Minä yritän kutistaa alkohonin osuuden elämässäni minimiin. Alkoholistigeeni nostelee päätään näin viisikymppisenä entistä ahkerammin, joten täysraittius saattaisi olla ainoa oikea ratkaisu.
Kaiken paskan työpaikalla. Ja valinnan muuten teki työnantaja.
Aion saada kuukausibudjetin kuriin.
Liiallisen alkoholin käytön, josta johtuu ylipaino, huono kunto, masennus ja muukin saamattomuus.
Liian sokerin ja turhan ahdistuksen
Haluan jättää kaikki ilkeämieliset ja pahaa oloa aiheuttavat ihmiset. Tähän asti olen kilttinä kestänyt muutamien ihmisten ilkeilyt ja piikittelyt ja padonnut pahan olon ja ärsytyksen sisälleni. Kohteliaisuudesta kai ja välttääkseni riitoja. Olen alkanut huomaamaan seuraukset tästä vuosia kestäneestä patoamisesta.
En suostu enää.
Miehen, ainakin koitan viimeinkin kestää erosurun ja saattaa päätökseen sen, mikä olisi pitänyt tehdä ajat sitten. En vaan käsitä, miten tästä surusta selviää hengissä??
Annoin itselleni luvan määssäillä suklaata, karkkia, leivonnaisia ja leipää joulun ja uudenvuoden välisen ajan. 1.1. 2017 palaan ruotuun eli vähähiilariseen ruokavalioon, jonka uskon olevan ainoa tehokas keino välttää 2. tyypin diabetes.
Vaimon